لنت خودروهای برقی

راه‌اندازی نخستین خط تولید لنت‌ترمز کامل برای بازار خدمات پس از فروش خودروهای الکتریکی و هیبرید، با ارائه لنت‌های جایگزین باکیفیت بالا و بدون مس که سبب کاهش صدا، لرزش وانتشار گردوغبار درخودروهای پاک و کم‌آلاینده می‌شود، از اهداف پایداری گروه ZF پشتیبانی می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،خدمات پس از فروش ZF اعلام کرد که لنت‌های ترمز آبی- برقی TRW این شرکت در دسترس قرار گرفته‌اند. راه‌اندازی نخستین خط تولید لنت‌ترمز کامل برای بازار خدمات پس از فروش خودروهای الکتریکی و هیبرید، با ارائه لنت‌های جایگزین باکیفیت بالا و بدون مس که سبب کاهش صدا، لرزش وانتشار گردوغبار درخودروهای پاک و کم‌آلاینده می‌شود، از اهداف پایداری گروه ZF پشتیبانی می‌کند.
درحالی که خودروهای الکتریکی و هیبرید بخش کوچکی از کل فروش خودروهای ایالات‌متحده را تشکیل می‌دهند اما خرید خودروهای الکتریکی درسال 2021، 83 درصد و فروش مدل‌های هیبرید درهمان دوره 76 درصد افزایش یافت. TRW اعلام کرده است نیاز به‌لنت‌ترمز جایگزین باکیفیت را برای این بخش رو به‌رشد با SKU 75 که اکثر خودروهای الکتریکی و هیبرید را در ایالات‌متحده پوشش می‌دهد، برآورده خواهد کرد. طراحی TRW که برای مطابقت با مشخصات تجهیزات اصلی برای ارائه ترمزهای جدید طراحی شده است، برای کاهش لرزش و صدا به‌امتیاز 9 از 10 دست یافت. لنت‌ها با سخت‌افزار باکیفیت عرضه می‌شوند و دارای فناوری جدیدی هستند که از پیکربندی‌های OE از جمله فناوری‌های جداسازی، بافت‌دار، صاف-چندلایه و ... برای بهبود کیفی لنت‌ها و کاهش نویز بهره می‌برند. لنت‌های ترمز آبی با نام تجاری TRW که در نمایشگاه محصولات و خدمات پس از فروش خودرو (AAPEX) 2021 رونمایی شدند، دارای فرمولاسیون بدون مس هستند. این لنت‌ها مطابق با الزامات قانون ترمز بهتر (BBL) تولید شده‌اند و نسبت به‌لنت‌ترمز سنتی گرد و غبار کمتری منتشر می‌کنند. مارک کالی، رئیس بخش مستقل افترمارکت ZF دراین خصوص می‌گوید: «ما به‌سرعت درحال پیشرفت به‌سمت آینده‌ای برقی در صنعت حمل‌ونقل هستیم و TRW از این تکامل با قطعات جایگزین با کیفیت بالا برای وسایل نقلیه الکتریکی و هیبرید حمایت می‌کند. ما مفتخریم برای مراقبت از محیط‌زیست و تعهد مجدد به‌آینده‌ای پایدار خط تولید این محصول را افتتاح و لنت‌ترمز با آلایندگی بسیار پایین عرضه کنیم.» گروه ZF یک استراتژی آب‌وهوایی بلندپروازانه تا سال 2040 دارد و این شرکت قصد دارد تا سال 2030 نسبت به‌سال 2019 آلایندگی‌های مربوط به‌تولید خود را تا 80 درصد کاهش دهد. این شرکت صاحب فناوری درحال تلاش برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای درکل عرضه خود است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =