کی‌ام‌سی K7

شرکت کرمان‌موتور که عرضه محصولات کمپانی JAC را در ایران برعهده دارد، سال ۹۹ یک کراس‌اوور سایز متوسط با نام KMC K7 را به‌فهرست تولیداتش اضافه کرد تا نظر قشر مرفه و توانمند جامعه را به‌خود جلب کند و از خلأ حضور خودروهای وارداتی کره‌ای و ژاپنی بیشترین بهره را ببرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت کرمان‌موتور که عرضه محصولات کمپانی JAC را در ایران برعهده دارد، سال ۹۹ یک کراس‌اوور سایز متوسط با نام KMC K7 را به‌فهرست تولیداتش اضافه کرد تا نظر قشر مرفه و توانمند جامعه را به‌خود جلب کند و از خلأ حضور خودروهای وارداتی کره‌ای و ژاپنی بیشترین بهره را ببرد. «دنیای‌خودرو» قصد دارد یکی از خودروهای لوکس بازار کراس‌اوورها را بررسی و مزیت‌های آن را برای خرید معرفی کند. کی‌ام‌سی K7 یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید در بازار خودروهای شاسی‌بلند شهری محسوب می‌شود که علاوه‌بر ظاهری جذاب، مولفه‌های خوبی برای خرید دارد و می‌تواند یکی از گزینه‌های خرید در بازار کراس‌اوورها محسوب شود.

طراحی نوین و آینده‌نگرانه KMC K7
کی‌ام‌سی K7 طراحی متفاوت و جدیدی را در بازار خودرو ایران به‌نمایش گذاشت. البته بازارهای جهانی پیش از آن به‌واسطه محصولات کمپانی هیوندای با چنین سبک طراحی تا حدودی آشنا شده بودند؛ اما بازار ایران تا قبل از ورود KMC K7 چنین شیوه چهره‌پردازی را به‌خود ندیده بود. چراغ‌های نواری دیلایت در بالا و چراغ‌های اصلی در جوانب سپر جلو، ویژگی اصلی نمای KMC K7 از روبه‌رو به‌شمار می‌روند که ظاهری مطابق با اصول فوق آینده‌نگرانه را به‌نمایش می‌گذارند. این سبک طراحی گرچه در ابتدا به‌دلیل تضاد با چهره‌های متداول خودروهای امروزی کمی مورد انتقاد قرار گرفت، اما به‌تدریج با استقبال عامه مشتریان مواجه شد و حالا می‌توان گفت KMC K7 یکی از جذاب‌ترین کراس‌اوورهای نسبتا بزرگ مونتاژ داخل به‌حساب می‌آید. استایل بدنه این ماشین چینی هم کاملا خوش‌فرم و ورزیده است و با وجود آن‌که شاید نتوان بین نمای عقب و طرح چهره این خودرو تطابق زیادی یافت، اما به‌طور کلی باید گفت نمای بیرونی این خودرو جذابیت زیادی دارد که سبب شده است مشتریان، به‌ویژه افراد ثروتمندتر با کی‌ام‌سی کی ۷ ارتباط بیشتری برقرار کنند. بر این اساس می‌توان گفت ظاهر جذاب، زیبا و متفاوت یکی از مزایای اصلی KMC K7 به‌شمار رفته و از جمله دلایل استقبال از این شاسی‌بلند چینی به‌حساب می‌آید.

کابین لوکس، خوش‌کیفیت و جادار
همین که پا به‌کابین شاسی‌بلند جک X7 یا همان KMC K7 هفت بگذارید، خود را در محیطی نسبتا لوکس و مجلل احساس می‌کنید. صندلی‌ها راحتی قابل ‌قبولی دارند و بدن سرنشین را تا حد امکان در بر می‌گیرند. طراحی دستگیره درها و بازویی رودری‌ها نیز به‌نوبه خود جذاب و لوکس به‌نظر می‌رسد. ترکیب‌بندی مناسب رنگ‌های تیره با تزئینات کرومی نیز موجب ارتقای سطح کیفیت بصری کابین شده است. همچنین به‌دلیل وجود فاصله محوری ۲۷۵۰ میلی‌متری (که در نوع خود یکی از بزرگ‌ترین فاصله‌های بین محور چرخ‌های جلو – عقب در خودروهای موجود در ایران به‌شمار می‌رود) شاهد فضایی جادار برای نشیمن سرنشینان هستیم. بنابراین کابین جادار، زیبا و مدرن از دیگر مزایای KMC K7 به‌شمار می‌رود که می‌تواند مشتریان را به‌خرید این خودرو چینی لوکس ترغیب کند.

موتور کارآمد
شاید در ابتدا گمان کنید یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ برای خودرویی به‌وزن ۱۷۳۵ کیلوگرم چندان کارایی ندارد؛ البته این سخن خیلی هم نادرست نیست؛ اما با این وجود، از آنجا که قطعا مالکان خودروهای شاسی‌بلند شهری نظیر KMC K7 خیال ندارند با خودرو خود مانورهای مهیج و درگ‌های ناگهانی داشته باشند، بنابراین باید گفت موتور ۱۷۱ اسب‌بخاری این خودرو به‌همراه گیربکس دو کلاچه، کارایی مطلوبی برای مصارف متعارف ارائه خواهد داد. درنتیجه شما با KMC K7 کمبود توان خاصی را در شهر یا جاده احساس نمی‌کنید و درحالت عادی از توان فنی این خودرو شاسی‌بلند چینی رضایت نسبی خواهید داشت. ناگفته نماند که این پیشرانه با جک اس ۵ نیوفیس مشترک است و در نتیجه به‌دلیل عرضه گسترده‌تر جک اس ۵ در بازار، قطعات فنی پیشرانه و گیربکس این دو محصول کرمان‌موتور با فراوانی بیشتری در بازار موجود است. بنابراین مالک KMC K7 می‌تواند قطعات فنی مورد نیاز خودرو خود را با قیمت مناسب و با سهولت بیشتر در بازار یا از طریق نمایندگی‌ها تهیه کند.

امکانات متنوع
شرکت کرمان‌موتور به‌منظور تامین خواسته‌های مشتریان لوکس‌پسند، آپشن‌های متنوع و قابل قبولی روی این شاسی‌بلند لوکس چینی قرار داده تا کمکی شایسته به‌افزایش میزان رفاه و امنیت کاربران کی‌ام‌سی K7 کرده باشد. امکاناتی که روی جک K7 حضور دارند، شامل این موارد می‌شود: سیستم صوتی اینفینیتی با 10 بلندگو، کروزکنترل، پرده کشویی صندوق‌عقب، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، سانروف و سقف پانوراما، ورود و استارت بدون کلید، سنسور نور، سیستم تک لمس باز و بسته شدن تمام شیشه‌ها، شیشه‌بالابر با قابلیت تشخیص مانع، آینه‌های جانبی تاشونده برقی به‌همراه گرمکن، صفحه‌آمپر تمام‌دیجیتال 12.3 اینچی، تهویه‌مطبوع اتوماتیک دوگانه به‌اضافه دریچه‌های تهویه‌مطبوع برای سرنشینان عقب، لیور دنده با عملگر الکترونیکی، درِ صندوق‌عقب برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع، چراغ‌های LED، دیلایت، تودوزی چرمی، تنظیم برقی صندلی راننده در شش حالت، تنظیم برقی صندلی سرنشین جلو در چهار حالت، تنظیم زاویه پشتی صندلی‌های ردیف دوم، مموری و ماساژور صندلی راننده، سیستم مالتی مدیا با نمایشگر 12،3 اینچی، بلوتوث، یواس‌بی، رهیاب ماهواره‌ای، سوکت برق ۱۲ ولت، باز شدن درِ صندوق‌عقب با حسگر پا و...

کلام پایانی
در پایان به‌عنوان جمع‌بندی باید گفت این محصول کرمان‌موتور اگرچه از نقاط قوتی همچون طراحی زیبا، امکانات متنوع و ...سود می‌برد، اما قیمت KMC K7 در بازار به‌سمت نمونه‌های مشابه کارکرده کره‌ای و ژاپنی پیش می‌رود که همین امر می‌تواند کار را برای آسمان هفتم کرمان‌موتور سخت‌تر کند. همچنین دیگر رقبا در این ردیف قیمت بیکار ننشسته‌اند و احتمالا در آینده نزدیک محصولات هم‌رده و متنوع چینی راهی بازار کشور خواهد شد. در آن زمان کار برای این خودرو سخت‌تر از قبل شده و احتمالا مشتریان در این ردیف قیمت با احتیاط بیشتری به‌سمت KMC K7 قدم خواهند برداشت.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    0 1
    دروغ های ماشین سازی بعد آشکار می شود باور نکنید
  • علی غلامی IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    0 1
    عالی
  • محمد ی IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    0 0
    این قدر خودروی مونتاژ را تبلیغ می کنید هم سر مردم منعات می زارید هم از قیمت جهانی گران‌تر می فروشید اول خریدار را در نظربگیرد این سیاست غلط را از مملت جمع کنید باجیب مردم بازی نکنید یه عده مافیای جمع شدید کشور هم آسایش مردمو هم اقتصاد کشور و نابود کردن
  • مدنی IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    1 0
    به نظر من یکی از لهترین خودرو های چینی هستش که در حال تولید هستش البته درمقایس با دیگنیتی و فیدیلیتی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

آخرین اخبار