کد خبر: 240604
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

خرید اقساطی خودرو امروزه با توجه به تورم و شرایط بد اقتصادی کشور به‌عنوان یکی از بهترین و منطقی‌ترین راهکارها، طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است.

افرادی که سرمایه کافی برای خرید و تعویض خودرو ندارند، معمولا در طرح‌های فروش اقساطی خودرو شرکت می‌کنند. عوامل زیادی مانند بالا رفتن کرایه تاکسی‌، اتوبوس، آژانس‌، اسنپ به‌دلیل نوسانات قیمت بنزین و افزایش هزینه‌های امرار و معاش افراد را به خرید یک خودروی شخصی ترغیب می‌کند. از طرفی با توجه به تحریم‌های صورت گرفته علیه ایران، افزایش قیمت ارز و تعرفه‌های گمرکی، بالا رفتن قیمت لوازم یدکی و اتفاقات سیاسی جهان؛ قیمت خودرو نیز روز به روز در حال افزایش است. بنابراین منطقی نیست که سرمایه خود را به امید خرید نقدی خودرو بدون استفاده رها کنید. در خرید اقساطی می‌توان با کمترین سرمایه بهترین ماشین را خریداری کرد. برای آشنایی با مزایای خرید اقساطی خودرو تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

خرید اقساطی خودرو با تحویل فوری و 1 ساعته !

خرید اقساطی خودرو برای چه کسانی مناسب است؟

با توجه به مزایای خرید اقساطی خودرو، تعداد افراد متقاضی این نوع خرید خودرو روز به روز در حال افزایش است. برخی از افراد از پس هزینه‌های رفت و آمد با تاکسی یا وسایل حمل و نقل عمومی بر نمی‌آیند و با خرید خودروی شخصی قصد دارند در هزینه‌های زندگی خود صرفه‌جویی کنند. برخی دیگر نیز به‌دلیل شرایط شغلی مجبورند که حتما با ماشین شخصی سر کار بروند. عده دیگری نیز برای کار یا تحصیل به مناطق دورافتاده می‌روند. عبور و مرور با خودروی شخصی به مناطق دورافتاده کم هزینه‌تر از روش‌های دیگر است. خرید اقساطی خودرو برای همه این افراد مناسب است‌. بسیاری از افراد برای خرید خودروهای لوکس و گران‌قیمت مشکل مالی ندارند اما ترجیح می‌دهند که تمام سرمایه خود را صرف خرید خودرو نکنند و بخشی از آن را برای خرید باغ، مغازه، زمین، آپارتمان و غیره کنار بگذارند. با این روش هم خودروی خود را به یک خودروی مدل بالا و لوکس تبدیل می‌کنند و هم با خرید املاک، زمین و باغ سرمایه خود را افزایش می‌دهند.

خرید اقساطی خودرو چه مزایایی دارد؟

  • واضح بودن نحوه پرداخت اقساط: با سرمایه‌ای که در حال حاضر در اختیار دارید، ممکن است بتوانید خودرویی را خریداری کنید که چند ماه دیگر محال است با این سرمایه بتوانید همان خودرو را بخرید. زیرا شرایط اقتصادی کشور نابسامان است و تمام محصولات از جمله خودرو روز به روز گران می‌شود. وقتی یک شرکت معتبر را برای خرید اقساطی خودرو انتخاب می‌کنید، بعد از عقد قرار داد به‌صورت واضح از زمان پرداخت اقساط و مبلغی که باید پرداخت شود، آگاه خواهید شد. در این معامله دیگر مهم نیست که چه اتفاق‌هایی برای بازار خودرو و اقتصاد کشور بیفتد یا خودروی خریداری شده چقدر گران شود. در هر شرایطی مبلغ اقساط برای خریدار ثابت است و درتاریخ‌های تعیین شده باید آن‌ها را پرداخت کند.
  • وارد نشدن فشار مالی به خریدار خودرو: همانطور که در بخش قبلی هم اشاره کردیم، زمانی که شرکت فروشنده و مشتری برای خرید اقساطی خودروی مورد نظر قرارداد امضا می‌کنند؛ زمان دقیق پرداخت قسط‌ها به صورت ماهیانه، مبلغ قسط‌ها و تعداد قسط‌ها مشخص می‌شود. خیال مشتری با آگاهی از این موضوع راحت است و درآمد خود را برای پرداخت قسط‌ها به خوبی تنظیم و مدیریت می‌کند. با خرید اقساطی هیچ گونه فشار مالی سنگینی به مشتریان وارد نخواهد شد.

خرید اقساطی خودرو با تحویل فوری و 1 ساعته !

  • امکان خرید خودروی مدرن و لوکس با کمترین سرمایه: یکی دیگر از مزایای خرید اقساطی خودرو این است که برای مشتریان شرایطی فراهم می‌کند که با کمترین سرمایه بتوانند یک خودروی لوکس و گران‌قیمت طبق سلیقه خود انتخاب کنند و مابقی آن را به‌صورت قسط‌های ماهیانه پرداخت نمایند. خرید اقساطی یک خودروی نو و مدرن بسیار مقرون به صرفه‌تر از خرید نقدی یک خودروی کارکرده و دست دوم است.
  • رهایی از هزینه‌های جانبی خودروهای کارکرده: زمانی که سرمایه خود را برای خرید یک خودروی کارکرده صرف می‌کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید که همه خودروهای کارکرده دارای هزینه‌های جانبی مانند سرویس خودرو، تعویض روغن موتور، تعویض لاستیک‌ها، لوازم یدکی معیوب، روکش‌های صندلی، کفپوش‌ها و غیره هستند. با توجه به گران بودن هزینه‌های جانبی خودروهای کارکرده عاقلانه‌ترین کار این است که یک خودروی نو و صفر را به صورت اقساطی خریداری کنید. خودروهای صفر تا مدت زیادی نیازی به هزینه بایت تعمیر یا تعویض قطعات ندارند و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه‌تر از خودروهای کارکرده می‌باشند.
  • وارد کردن بخشی از سرمایه به بازارهای سرمایه‌گذاری: الزاماً فقط کسانی که با مشکلات مالی مواجه هستند به خرید اقساطی خودرو روی نمی‌آورند. بسیاری از افراد نیز علی‌رغم داشتن سرمایه کافی برای خرید انواع خودرو، ترجیح می‌دهند که برای خرید اقساطی اقدام کنند و باقیمانده سرمایه خود را در بازارهای دیگر مانند بورس، ارز دیجیتال، خرید زمین، مغازه، آپارتمان، طلا و غیره سرمایه‌گذاری کنند.
  • گسترده شدن دایره انتخاب خریدار: زمانی که برای خرید نقدی خودرو اقدام می‌کنید، فقط حق دارید که به سراغ خودروهایی بروید که با بودجه شما متناسب هستند؛ اما در خرید اقساطی دایره انتخاب گسترده‌تر است و تعداد خودروهایی که برای انتخاب وجود دارد، بیشتر خواهد بود.

خرید اقساطی خودرو با تحویل فوری و 1 ساعته !

خرید اقساطی هایما اس 5

یکی از خودروهای وارداتی محبوب که توسط کمپانی چینی هایما تولید شده و طرفداران زیادی در ایران دارد، خودرو هایما اس 5 است. هایما اس 5 از سال 96 توسط ایران خودرو وارد ایران شد و به دلیل طراحی جذاب و کاربری راحت به سرعت توانست طرفداران زیادی در ایران پیدا کند. این خودرو جزء خودروهای شاسی بلند و گران‌قیمت بازار است و همه افراد توانایی خرید نقدی آن را ندارند. افراد علاقه‌مند به این خودرو که توانایی مالی برای خرید نقدی این خودرو را ندارند، برای خرید اقساطی هایما اس 5 بهتر است به دنبال یکی از مراکز معتبر فروش اقساطی خودرو باشند.

خرید اقساطی سمند دوگانه

یکی از خودروهای داخلی پرفروش در ایران که توسط شرکت ایران خودرو تولید و به بازار عرضه شده، سمند دوگانه است. این خودرو جزء باکیفیت‌ترین خودروهای ایرانی است که برای اولین بار در سال 1381 وارد بازار شد. مزایایی مانند تنظیم برقی صندلی جلو، سیستم هشدار گویا، ترمز ضد قفل ABS، سیستم عیب یاب هوشمند، سیستم ضد سرقت، کیسه‌های هوا برای سرنشین‌های جلوی خودرو، قفل مرکزی، فرمان هیدرولیک، سیستم تهویه، مصرف پایین سوخت، طراحی زیبا و غیره در افزایش محبوبیت خودروی سمند دوگانه تاثیر گذار هستند. علاقه‌مندان به این خودرو با خرید اقساطی سمند دوگانه می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

خرید اقساطی 207 دنده ای

یکی دیگر از خودروهای ایرانی محبوب در بازار خودرو که از امکانات فوق‌العاده‌ای برخوردار است، خودرو 207 دنده‌ای می‌باشد. این خودرو به دلیل ظاهر جذاب و زیبا، شتاب زیاد، سرعت بالا، کم مصرف بودن، ایمنی قابل قبول، امکانات رفاهی مناسب، هزینه‌های نگهداری منطقی و خدمات پس از فروش گسترده به یکی از پرفروش‌ترین محصولات بازار خودرو تبدیل شده است. با توجه به افزایش شدید قیمت خودروهای داخلی جوانان علاقه زیادی به خرید اقساطی 207 دنده ای دارند. با خرید اقساطی 207 دنده‌ای می‌توان با کمترین سرمایه از امکانات آن استفاده کرد و بعد از اتمام قسط‌های ماهیانه، صاحب یک خودروی باکیفیت شد.

خرید اقساطی خودرو با تحویل فوری و 1 ساعته !

برای خرید اقساطی خودرو از طریق شرکت آرشا خودرو اقدام کنید

اگر برای خرید اقساطی هایما اس 5، خرید اقساطی سمند دوگانه، خرید اقساطی 207 دنده ای و خودروهای دیگر به دنبال یک شرکت معتبر هستید به سایت شرکت آرشا خودرو با آدرس اینترنتی http://www.arshakhodro.com مراجعه کنید. این شرکت به‌عنوان یکی از شرکت‌های معتبر فروش اقساطی خودرو در ایران، مدل‌های مختلف خودروهای ایرانی و خارجی را با اقساط 4 ماهه الی 30 ماهه بدون نیاز به ضامن در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. تحویل خودرو در آرشا خودرو به صورت فوری و در عرض یک ساعت انجام می‌شود. برای پرداخت پیش پرداخت نیز باید بعد از تحویل خودرو اقدام کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =