کد خبر: 240681
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

دنیای فیلم و سریال از چندین موضوع ساخته شده اند، این موضوعات محوریت داستانی آن فیلم و یا سریال را مشخص می کند، اصطلاحا به این دسته ها ژانر می گویند، یکی از پر طرفدارترین ژانرها، ژانر ترسناک است، این فیلم و سریال ها به دلیل انتقال هیجان، استرس و احساس ترس از محبوبیت ویژه ای برخوردار است، به همین دلیل همواره مردم به دنبال دانلود فیلم ترسناک جدید هستند، بیشتر فیلم های ترسناک چند موضوعی هستند، این به آن معنی است که یک فیلم علاوه بر ژانر ترسناک، معمایی و یا راز آلود نیز است که به جذابیت فیلم اضافه می کند.

نکات تماشا فیلم ترسناک

دانلود فیلم ترسناک

همان طور که گفته شده فیلم های ترسناک از طرفداران زیادی برخوردار است، اما تماشا این نوع فیلم ها سری اصولی دارند که می تواند به مخاطبین کمک کند که این هیجان بیشتر بالا رود و اضطراب و معماگریی ذهن شما نیز افزایش یابد.

چراغ ها خاموش

سعی کنید فیلم و سریال های ترسناک را در تاریکی شب تماشا کنید، این کار به ترس شما اضافه می کند، چرا که ترس در شب افزایش داشته و مغز شما به طور ناخداگاه موضوعاتی را به یاد می آورد که بسیار ترسناک است، حتی در تاریکی به علت نبود نور چشمان شما می تواند اشیا را چیز دیگری ببیند و شما در خیال و ترس خود فرو بروید.

تنها باشید

سعی کنید علاوه بر اینکه موضوع اول یعنی تاریکی را رعایت کردید، فیلم و سریال های ترسناک را در تنهایی ببینید، همچنین تلاش کنید که اگر با شخصی دارید این فیلم ترسناک را می بینید، اون ساکت باشد این کار به ترس شما اضافه می کند.

صدای فیلم را بالا ببرید

بالا بردن صدای فیلم های ترسناک، باعث توهم ترس در شما خواهد شد، چرا که موزیک های موجود در فیلم و سریال های ترسناک با این که بدون کلام هستند اما واقعا ترس آور هستند.

بهترین فیلم ترسناک کدام است؟

دانلود فیلم و سریال ها امری کاملا سلیقه ای است اما می توان با استفاده از نظرات مخاطبین و همچنین امتیازاتی که آن فیلم گرفته است، این انتخاب را کرد که آن فیلم، یک فیلم خوب برای وقت گذراندن در اوقات فراغت شما باشد.

فیلم مادربزرگ The Grandmother 2021

دانلود فیلم جدید

فیلم مادربزرگ محصول مشترک کشور های اسپانیا، فرنسه و بلژیک به کارگردانی پاکو پلاسا و نویسندگی کارلوس ورموت این اثر در تاریخ 28 ژانویه 2022 به تهیه کنندگی انریکه لوپز لاوین به نمایش عموم درآمد و داستان این فیلم در ژانر ترسناک روایت می شود و هنرمندانی همچون آلمودنا اَمُر در نقش سوسانا، ورا والدز در نقش پیلار، کارینا کولوکولچیکووا در نقش ایوا، بِرتا سانچز نیز هنرنمایی کرده اند.

فیلم قفل آرواره Wired Shut 2021

فیلم قفل آرواره محصول سال 2021 کشور آمریکا به کارگردانی الکساندر شارپ و نویسندگی پیتر مالون الیوت این فیلم در تاریخ 30 آگوست 2021 به نمایش عموم درامد داستان این فیلم در ژانر ترسناک و هیجان انگیز داستان آن روایت می شود و هنرمندانی همچون بهتاش فضلالی، ناتالی شارپ، بلیک استادل در آن هنرنمایی کرده اند. همچنین این فیلم در جشنوراه Leo Awards در بخش های همچون بهترین بازیگر مکمل مرد و و بهترین طراحی صحنه نامزد دریافت جایزه گردید اما از دریافت آن بازماند.

فیلم جوجه کشی Hatching 2022

فیلم جوجه کشی محصول سال 2022 کشور فنلاند به کارگردانی و نویسندگی هانا برگولم ،داستان این فیلم در ژانر ترسناک روایت می شود و در تاریخ 29 آوریل 2022 این فیلم برای اولین بار به نمایش عموم درآمد همچنین در دو جشنوراه فیلم کلیولند و میامی نامزد دریافت جایزه گردید اما از کسب آن بازماند، پس از انتشار فیلم با ند های مثبتی مواجه گردید و توانست امتیاز 6.7 از مجموع 1600 رای را به خود اختصاص دهد.

فیلم آنها با من صحبت می کنند They Talk to Me 2021

فیلم آنها با من صحبت می کنند محصول سال 2021 کشور ایتالیا به کارگردانی جورجو برونو و نویسندگی وینسیو کانتون و استفانو چکارلی که به صورت مشترک نویسندگی فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته اند، این اثر در تاریخ 28 ژانویه 2021 به اکران عمومی درامد و بازیگرانی همچون روسیو مونیوز در نقش آماندا، مارگو بیلارد در نقش لورا، سیدنی وایت در نقش امیلی در این فیلم با ژانر ترسناک، معمایی و هیجان انگیز ایفای نقش کرده اند.

فیلم آتش افروز Firestarter 2022

فیلم آتش افروز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی کیت توماس و تهیه کنندگی جیسون بلام و آکیوا گلدزمن و نویسندگی اسکات تیمز داستان فیلم آتش افروز در ژانر درام ،ترسناک و علمی تخیلی داستان آن روایت می شود و قصه اصلی این اثر در واقع اقتباسی از فیلمی به همین نام که در سال 1984 منتشر شده است الهام گرفته همچنین این فیلم در تاریخ 13 مه 2022 در سینما به اکران عمومی درآمد و توانست با بودجه 12 میلیون دلاری فروش 1 میلیون دلاری را در گیشه نصیب خود کند که این نوید یک شکست را برای داستان این فیلم می دهد و بازیگرانی همچون زک افران ، رایان کیرا آرمسترانگ ، سیدنی لمون در این فیلم هنرنمایی کرده اند.

فیلم احضار 3 The Conjuring 3 2021

دانلود فیلم ترسناک 2022

احضار: شیطان مرا وادار کرد یا کانجرینگ 3 به انگلیسی The Conjuring: The Devil Made Me Do It، یک فیلم آمریکایی در ژانر ترسناک فراطبیعی به کارگردانی مایکل چاوز است که در سال ۲۰۲۱ اکران شد. فیلم ‌نامه این فیلم توسط دیوید لزلی جانسون بر پایه داستانی از جیمز وان نوشته شده‌ است. این فیلم دنباله ‌ای بر فیلم‌های احضار (۲۰۱۳) و احضار ۲ (۲۰۱۶) و در مجموع هشتمین فیلم دنیای سینمایی احضار به حساب می‌آید. از بازیگران آن می ‌توان به ورا فارمیگا و پاتریک ویلسون اشاره کرد که باری دیگر در نقش اد و لورن وارن ظاهر شده ‌اند.

جمع بندی:

همان طور که گفته شد دیدن فیلم و سریال ها کاملا سلیقه ای بوده و یکی از محبوب ترین آن ها ژانر فیلم و سریال های ترسناک است، فیلم های دوبله فارسی نیز از محبوبیت بالایی برخوردار هستند لذا شما می توانید فیلم های ترسناک را نیز دوبله فارسی مشاهده کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

آخرین اخبار