کد خبر: 240686
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
پیکاپ وینگل 7

هنگامی که پیکاپ‌های آفرودی و فوق مجهز بازار جهانی را مرور می‌کنیم، نام‌هایی همچون تویوتا، نیسان، میتسوبیشی و فورد دیده می‌شود و کمتر جایی سخن از یک برند چینی به‌میان می‌آید.

به گزارش «اخبار خودرو»،هنگامی که پیکاپ‌های آفرودی و فوق مجهز بازار جهانی را مرور می‌کنیم، نام‌هایی همچون تویوتا، نیسان، میتسوبیشی و فورد دیده می‌شود و کمتر جایی سخن از یک برند چینی به‌میان می‌آید. با این حال برند گریت‌وال تصمیم دارد دید مشتریان نسبت به‌خودروهایش را عوض کند و این کار را از طریق عرضه نسخه فوق مجهز گریت‌وال وینگل 7 انجام داده است.

نسخه ویژه آفرودی پیکاپ وینگل 7 معرفی شد

گریت‌وال وینگل 7 به‌عنوان یک پیکاپ با وزن یک تن در سال 2018 میلادی رونمایی شد. این پیکاپ به‌گلگیرهای برآمده مجهز است که عرض آن را 230 میلی‌متر افزایش داده‌اند. به‌جای رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی نسخه استاندارد نیز از رینگ‌های 35 اینچی با تایرهای مخصوص استفاده شده است. از جمله دیگر تغییرات این پیکاپ می‌توان به‌سیستم تعلیق ضد ترک‌خوردگی اشاره کرد که برای عبور از مسیرهای آفرودی یاری‌رسان وینگل 7 خواهد بود. به‌لطف تغییرات ذکرشده درمجموعه سپر، گلگیر و لاستیک، زاویه ورود خودرو 36 درجه و زاویه خروج آن 29 درجه بهبود یافته است. زیر کاپوت گریت‌وال وینگل 7 پیشرانه توربودیزل دو لیتری چهار سیلندر با 143 اسب‌بخار قدرت قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =