فروش فوق‌ العاده پيكاپ جك «T۸»

پیکاپ دوکابین جک T۸ محصول شرکت کرمان‌موتور از امروز (۲۱ خردادماه سال جاری) طی فروش اقساطی به‌دست مشتریان خواهد رسید.

به‌گزارش خبرنگار «دنیای‌ خودرو» فروش اقساطی پیکاپ KMC T۸ از امروز درنمایندگی‌های شرکت کرمان‌موتور آغاز شده است. این پیکاپ از ۲۱ تا ۳۱ خردادماه جاری با قیمت ۹۱۷ میلیون‌تومان از طریق نمایندگی‌های این شرکت درسراسر کشور به‌فروش خواهد رسید.

شرایط فروش پیکاپ کرمان‌موتور

براساس اعلام شرکت کرمان‌موتور، پیکاپ kmc t۸ با شرایط اقساطی مختلفی به‌فروش خواهد رسید و درهمین راستا مشتریان می‌توانند فروش اقساطی ۱۸ ماهه یا ۳۰ ماهه را انتخاب کنند.

براساس شرایط فروش ۱۸ ماهه، متقاضیان این پیکاپ با پیش‌پرداخت ۴۵۰ میلیون‌تومان امکان انتخاب شش قسط به‌مبلغ ۱۰۳ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان را دارند و درشرایط فروش ۳۰ ماهه نیز مشتریان می‌توانند با پیش‌پرداخت ۵۰۰ میلیون‌تومانی، مابقی هزینه خرید این محصول را طی ۱۰ قسط ۶۶ میلیون و ۶۸۰ هزارتومانی پرداخت کنند.

فروش فوق‌ العاده پیکاپ جک «T۸» از امروز

براساس این طرح کرمان‌موتور، سند خودرو بعد از خرید در رهن شرکت مانده و تنها با تسویه‌حساب نهایی سند خودرو آزاد خواهد شد. به‌ازای تاخیر در تحویل خودرو ماهانه سود سه‌درصد به‌خریداران تعلق می‌گیرد و این پیکاپ در چهار رنگ سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری قابل عرضه است و زمان تحویل آن ۹۰ روز کاری درنظر گرفته شده است.

اقساط این خودروها هرسه‌ماه یک چک محاسبه شده و تاریخ نخستین چک آن مربوط به ۱۵ آذرماه سال جاری خواهد بود.

فروش فوق‌ العاده پیکاپ جک «T۸» از امروز

طراحی داخلی و نمای کابین جک T۸ کرمان‌موتور

از جمله نقاط مثبتی که در کابین این خودرو تا حد زیادی جلب‌توجه می‌کند، می‌توان به‌نمایشگر لمسی هشت‌اینچ و ادوات نقره‌ای‌رنگ تزئینی روی داشبورد اشاره کرد. این خودرو همچنین به‌استارت دکمه‌ای مجهز است و از جمله تجهیزات ایمنی KMC T۸ می‌توان به‌کیسه‌هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، دوربین دید عقب، سنسور پارک، سیستم‌های ترمز ضدقفل ABS، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، کمکی ترمز اضطراری، کنترل ایستایی خودرو در سربالایی، ترمز کمکی هیدرولیکی، کنترل کشش، کنترل دینامیکی خودرو، کنترل پایداری الکترونیکی و همچنین سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک‌ها اشاره کرد.

فروش فوق‌ العاده پیکاپ جک «T۸» از امروز

سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، چراغ خودکار، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو، چراغ‌های جلو زنون، چراغ‌های عقب LED، چراغ‌های مه‌شکن در جلو و عقب، آینه‌های جانبی مجهز به‌گرمکن، روکش‌های چرمی فرمان و صندلی‌ها، کلیدهای کنترل صوتی روی فرمان، کامپیوتر سفری، باز شدن تمام شیشه‌ها به‌صورت تک‌لمسی و رکاب جانبی نیز از دیگر امکاناتی است که روی این خودرو تعبیه شده است.

جک T۸ یا پیکاپ KMC T۸ به‌یک پیشرانه یورو ۵ چهار سیلندر دو لیتری مجهز است و این پیشرانه می‌تواند ۱۷۴ اسب‌بخار قدرت را در محدوده ۵۰۰۰ دور بر دقیقه و همچنین ۲۹۰ نیوتون‌متر گشتاور را درمحدوده ۱۸۰۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه تولید ‌کند. این نیرو توسط یک جعبه‌دنده شش‌سرعته به‌تمام چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود. پیکاپ T۸ مجهز به‌قفل دیفرانسیل بوده و به‌صورت برقی قابلیت فعال‌سازی دارد.

خودرو پیکاپ T۸ درابعاد و اندازه خود با طول کلی، عرض، ارتفاع و فاصله بین دو محور به‌ترتیب ۵۳۲۵، ۱۸۸۰، ۱۸۳۰ و ۳۰۹۰ میلی‌متری ساخته شده و همین موضوع سبب شده است قسمت باری به‌طول، عرض و ارتفاع به‌ترتیب ۱۵۲۰، ۱۵۲۰ و ۴۷۰ میلی‌متر و ظرفیت بار مجاز ۸۴۰ کیلوگرمی داشته باشد. وزن خشک این خودرو نیز بدون مایعات، کمتر از دو تن خواهد بود.

فروش فوق‌ العاده پیکاپ جک «T۸» از امروز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =