پارس‌خودرو

شرکت پارس‌خودرو توانست در نخستین روز کاری این هفته با تولید ۵۶۰ دستگاه خودرو کامل از رکورد تولید روزانه ۳ سال اخیر خود عبور کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت پارس‌خودرو توانست در نخستین روز کاری این هفته با تولید ۵۶۰ دستگاه خودرو کامل از رکورد تولید روزانه ۳ سال اخیر خود عبور کند. بدین‌ترتیب این شرکت توانست ضمن تداوم افزایش تولید خود در سال جاری، از رکورد تولید روزانه ۴ سال اخیر خود عبور کند و بدین ترتیب فرامین رئیس‌جمهور، وزیر صمت و مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مورد افزایش تولید همراه با ارتقای کیفیت را محقق کند. بنابراین گزارش، پارس‌خودرو از ابتدای سال تاکنون نزدیک به ۲۴هزار دستگاه انواع خودرو سواری تولید کرده و تیراژ این شرکت در ماه جاری نیز ۳۰ درصد بیشتر از برنامه پیش‌بینی‌شده (MPS) بوده است.

کاهش خودروهای ناقص به 8هزار دستگاه
تکمیل خودروهای ناقص در شرکت پارس‌خودرو پیرو تاکید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به‌سرعت در حال انجام است و تعداد خودروهای ناقص از حدود ۱۶هزار دستگاه در ابتدای سال جاری، هم‌اکنون به کمتر از ۸هزار خودرو رسیده و عملیات تکمیل‌کاری مابقی خودروها به‌صورت مستمر و روزانه در برنامه شرکت قرار دارد.
تثبیت تولید روزانه بیش‌از ۵۰۰ دستگاه خودرو کامل
شرکت پارس‌خودرو درحال‌حاضر با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته و تامین قطعات مورد نیاز، تولید بیش از ۵۰۰ دستگاه خودرو کامل در روز را به تثبیت رسانده است و هم‌اکنون صد درصد تولید این شرکت به‌صورت کامل (عبور مستقیم) تولید و تحویل شبکه فروش می‌شود. پارس‌خودرو از هفته اول خردادماه به روند افزایش تولید خود ادامه داد و فقط در شنبه، هفتم خردادماه در کنار تولید برنامه‌ریزی شده، موفق به تکمیل ۹۰۲‌دستگاه خودرو ناقص شد.
بازدید معاون سازمان صنایع دفاع
در همین راستا و با هدف انجام همکاری‌های مشترک، معاون توسعه همکاری‌های صنعتی و مدیر گروه خودرویی سازمان صنایع دفاع به همراه جمعی از کارشناسان این سازمان در شرکت پارس‌خودرو حضور یافتند و خط تولید خودرو کوییک را بازدید کردند. در جریان این بازدید، مدیران سازمان صنایع دفاع با چگونگی فرآیند تامین و تولید خودرو آشنا شدند. این بازدید در راستای همکاری‌های مشترک گروه خودروسازی سایپا و وزارت دفاع در استفاده از توانمندی و پتانسیل طرفین به‌منظور افزایش توان تولید خودرو انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

آخرین اخبار