برای اطلاع از قیمت انواع گریس نسوز و سیلیکونی و همچنین روغن بهران حرارت با ما در تماس باشید

سیستم هایی که از قابلیت انتقال حرارت به وسیله روغن های صنعتی برخوردارند به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند که عبارت است از سیستم های تحت فشار یا بسته و سیستم های بدون فشار یا باز. سیستم های بسته با انتقال حرارت ۳۲۰ درجه سانتی گرادی ، استفاده از روغن بهران حرارت را می طلبد که امری ضروری محسوب می گردد

روغن بهران حرارت:

. عملیات انتقال حرارتی این روغن به این صورت بوده که گرما را از منبع گرمایشی گرفته و به مصرف کننده انتقال می دهد.پایداری و مقاومت در برابر اکسیداسیون، مقاومت در برابر حرارت بالا، جلوگیری از رسوب مواد و فراریت کم و همچنین ضریب هدایت حرارتی بالا از جمله ویژگی های این روغن‌ محسوب شده که باعث ‌می شود تا حین انجام کار از افزایش گرانوری و در نهایت تشکیل لجن جلوگیری گردد. معمولا گاز، آب ، روغن ها یا سیالات آلی، فلزات مذاب و ترکیبات دارای سیلیکون که عموما در صنایع از روغن های دارای پایه معدنی بهره گرفته می شود از جمله سیال ها یا انتقال دهنده ها هستند. اهمیت این روغن در امور صنعتی موجب شده تا در خصوص کیفیت این محصولات اطمینان حاصل کنید و حتما آنها را از فروشگاه های معتبری خریداری نمایید. جهت خرید روغن بهرات حرارت با بهترین قیمت و کیفیت می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

گریس سیلیکونی:

گریس سیلیکونی که معمولا با نام گریس دی الکتریک که نوعی گریس ضد آب می باشد نیز شناخته می شود. این گریس از روغن سیلیکون و ماده تلغیظ کننده تشکیل شده است که دارای ویژگی های گسترده ای می باشند. پایداری بالا در برابر رطوبت و آب، دی الکتریک و یا عایق الکتریکی، فاقد مواد نفتی، طول عمر و پایداری طولانی، غیرقابل اشتعال، سازگار با عموم لاستیکها و پلاستیکها و سازگار با محیط زیست و… نمونه هایی از ویژگی این محصولات می باشد.بنا به وجود این ویژگی ها، کاربرد این محصولات نیز گسترده می باشد؛ از جمله کاربرد آنها در کانکتورها، گریس اورینگ مخصوص اورینگ‌ ها، گسکت ‌ها، شیرها، گریس قطعات ترمز خودرو، گریس موتورسیکلت و دوچرخه، گریس تردمیل و در صنایع غذایی، کارتن سازی و … . مقاومت بالای آنها در برابر دما های بالا و اکسیداسیون ، سمی نبودن و عایق برق بودن نیز از دیگر ویژگی این محصولات می باشد. خرید گریس سیلیکونی با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی بالا از طریق مراجعه به سایت ما امکان پذیر می باشد و می توانید آنها را به صورت آنلاین تهیه نمایید.

بهترین گریس نسوز:

خرید و فروش بهترین گریس نسوز از طریق مراجعه به سایت ما امکان پذیر می باشد. گریس ها در اصل مواد جامدی هستند که گرانوری زیادی داشته و ترکیبی از نفت و چندین صابون می باشند. یعنی از پر کننده هایی تولید شده اند که به قطعات متحرک چسبیده و از آنها جدا نمیگردند. کار اصلی این گریس ها روانکاری قطعات صنعتی و خودرویی است که ترکیبی از روغن مصنوعی و طبیعی می باشند. گریس ها به طور کلی از ۹۰ درصد روغن تشکیل شده اند که نوع نسوز آنها در جاهایی که مقاومت بالا و پایداری هنگام برخورد با حرارت بالا وجود داشته باشد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.معمولا به گریس ها مواد افزودنی اضافه می کنند تا خاصیت های دیگری پیدا کرده و در نهایت به گریس نسوز یا گریس حرارت بالا تبدیل گردند. خود بلبرینگ ها به جهت روانکاری در صنعت به کار می روند که روانکاری بلبرینگ ها نیز از شروط مهمی محسوب می شود و باید در انتخاب نوع آنها دقت کنید. شما باید این گریس ها را برای دریافت بهترین کارایی با کیفیت عالی، بدون هیچگونه اجزای ترکیبی و شیمیایی و یا مکانیکی، عدم از دست دادن غلظت در هنگام جدا شدن روغن و مقاوم بودن در برابر تشکیل اسید خریداری نمایید. انواع گریس ها و نام هایشان بر اساس نوع ماده غلیظ کننده گریس ها مشخص می گردد که هر کدام با توجه به نوع کاری که انجام می دهند دارای قیمت های متفاوتی هستند. این محصولات را باید هنگام خرید با دقت بالایی تهیه کنید زیرا باید این روغن ها از شرکت های معتبری خریداری کرده که ضمن کیفیت بالایی که ارائه می کنند دارای قیمتی مناسب هم باشند. مراجعه به شرکت ما این امکان را برای شما عزیزان فراهم می کند تا این محصول را به صورت آنلاین نیز سفارش دهید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =