کد خبر: 241367
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
انسداد جاده هراز

رانندگان توجه داشته باشند هنگام وزش باد شدید باعث بروز پدیده گرد غبار و کاهش میدان دید رانندگان می گردد و احتمال وقوع تصادفات زنجیره ای را افزایش می دهد.

به گزارش «اخبار خودرو»،رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور محورهای مواصلاتی مسدود را اعلام کرد.

سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور در گفت و گو با ایلنا درباره وضعیت محورهای دارای انسداد گفت: جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال (مسیر رفت و برگشت) از ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته به علت بارندگی شدید و احتمال نشست آسفالت تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی با بیان اینکه محور هراز با توجه به ادامه عملیات پاکسازی گل و لای تا اطلاع بعدی مسدود است، ادامه داد: جاده سولقان به امامزاده داود به علت ادامه پاکسازی سطح جاده مسدود است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر مسیرهای جایگزین جاده فیروزکوه و آزادراه قزوین رشت برای تردد به استانهای شمالی و بالعکس باز و وضعیت ترافیک روان دارد.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: بیشتر مسیرهای مسدود در روز گذشته بازگشایی شده و تعدادی از جاده های اصلی شامل شهداد نهبندان و ریگان - ایرانشهر و زاهدان - میرجاوه کماکان مسدود است. همچنین جاده بندر خمیر - بندرلنگه محدوده روستای کنخ تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین بندرخمیر - دژگان - بندرلنگه انجام می گردد.

وی با اشاره به وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی گفت: برخی از محورهای استان های گیلان، مازندران، گلستان، تهران، قم، اصفهان، یزد، چهار محال بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، فارس، کرمان و بوشهر بارش باران گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور تاکید کرد: رانندگان توجه داشته باشند هنگام وزش باد شدید باعث بروز پدیده گرد غبار و کاهش میدان دید رانندگان می گردد و احتمال وقوع تصادفات زنجیره ای را افزایش می دهد. همچنین بارندگی ها باعث افزایش لغزندگی سطح جاده ها می گردد و رعایت سرعت مطمئنه و افزایش فاصله طولی با خودرو جلویی در این شرایط ضروری است. رانندگی در این شرایط نیازمند رعایت احتیاط بیشتر و آمادگی کامل در مواجه با این شرایط هستند.

وی تاکید کرد: به رانندگان در بخش حمل کالا و مسافر توصیه می کنیم در این ایام زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و با احتیاط بیشتر و کاهش سرعت رانندگی نسبت به شرایط عادی مسافرت نمایند و از قبل سفر ، شرایط جوی طول مسیر را مطلع شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =