سیدعباس میرحسینی

با تفاهم صورت گرفته میان «وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح» و شرکت «امدادخودرو ایران»، از این پس دارندگان کارت حکمت می‌توانند علاوه بر فروشگاه‌های طرف قرارداد، از خدمات امداد خودرویی شرکت امدادخودروایران در هر ساعت از شبانه روز استفاده کنند.

مدیرعامل امدادخودرو ایران از فصل جدید همکاری مشترک میان سازمان پشتیبانی نیروهای مسلح و امدادخودرو ایران، به منظور دریافت خدمات اعتباری کارکنان هر دو سازمان از طریق «کارت حکمت» خبر داد.

به گزارش اخبار خودرو ، سیدعباس میرحسینی با اعلام این همکاری مشترک افزود: هدف شرکت امدادخودرو ایران ارایه خدمات خودرویی در سراسر کشور است و دارندگان کارت حکمت می‌توانند بدون نگرانی از نقص فنی و توقف خودرو، در هر ساعت از شبانه‌روز از خدمات استاندارد خودرویی شرکت امدادخودروایران استفاده کنند.

وی با اشاره به ظرفیت دو سازمان برای ارایه خدمات اقساطی به مشتریان و امکان خرید اعتباری خدمات و قطعات خودرویی اصل با تخفیفات و تسهیلات ویژه گفت: با تفاهم صورت گرفته امیدواریم با هم‌افزایی دو مجموعه بتوانیم هم از نظر هزینه خدمات ارایه شده و هم برای پرداخت مدت‌دار این هزینه‌ها شرایط ویژه‌ای برای دارندگان کارت حکمت در نظر بگیریم که موجب رضایت بیشتر این عزیزان به جهت خدمات دریافتی باشد.

دارندگان کارت حکمت می‌توانند از تمام فروشگاه‌های طرف قرارداد از جمله فروشگاه اتکا، محصولات مورد نیاز خود را به صورت اقساطی خریداری کنند.

این کارت برای کارمندان و بازنشستگان نیروهای نظامی، انتظامی، ارتش و به تازگی نیز در اختیار کارکنان امدادخودروایران قرار گرفته که به راحتی قادر خواهند بود از تسهیلات امدادخودرویی، فروشگاه‌ها و همچنین سایر خدمات رفاهی-وزرشی و گردشگری ارایه شده در این طرح بهره ببرند.

دارندگان کارت حکمت می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز از طریق شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰، وب سایت www.۰۹۶۴۴۰.com و همچنین اپلیکیشن‌های ایساکو و بسپر برای دریافت خدمات خودرویی خود تماس حاصل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =