کد خبر: 241486
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
هیوندای i10 جدید

مهم‌ترین نکته در هیوندای i10 جدید وجود سیستم کنترل پایداری الکترونیکی و کمک شروع حرکت در سربالایی HAC است که اکنون به‌عنوان تجهیزات استاندارد برای همه نسخه‌های این خودرو در نسخه‌های سدان و هاچ‌بک گنجانده شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،مهم‌ترین نکته در هیوندای i10 جدید وجود سیستم کنترل پایداری الکترونیکی و کمک شروع حرکت در سربالایی HAC است که اکنون به‌عنوان تجهیزات استاندارد برای همه نسخه‌های این خودرو در نسخه‌های سدان و هاچ‌بک گنجانده شده است. به فهرست تجهیزات این خودرو، ترمزهای ABS، کیسه‌های هوای جلو و چهار کمربند ایمنی سه‌نقطه‌ای اضافه شده است.

 بررسی مشخصات هیوندای i10 گرند

هیوندای گرند i10 2023 از سه‌نسخه GL، GL MID و GLS به‌اضافه یک نوع محدود NSمنحصر به‌مدل هاچ‌بک تشکیل شده است. تجهیزات پایه‌ای شامل پخش‌کننده موسیقی با اتصال بلوتوث، کنترل‌های صوتی روی فرمان و تهویه‌مطبوع است. در تمام مدل‌ها یک صفحه نمایش 8 اینچی، سازگار با Android Auto و Apple CarPlay، تجهیزات الکتریکی و کلید هوشمند وجود دارد و در زیر کاپوت هیوندای i10 گرند یک موتور 1.2 لیتری قرار دارد که قادر به‌تولید 83 اسب‌بخار قدرت و 111 نیوتون‌متر گشتاور است. قیمت هیوندای i10 گرند 2023 در کشور مکزیک از 218 هزار و 900 پزو (10 هزار و 713 دلار) شروع می‌شود و درحال حاضر در نمایندگی‌های این کشور موجود است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =