کد خبر: 241643
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

وقتی صحبت از سفرهای خارجی پیش می آید، اولین چیزی که به ذهن همه ما می رسد، خرید بلیط هواپیما، اخذ ویزا و… می باشد. البته که در این روش شما می توانید در کوتاه ترین زمان در محل مقصد مورد نظرتان باشید و راحتی بیشتری را خواهید داشت اما طبیعتا نسبت به سفر از طریق روش های دیگر گران تر هم تمام می شود. غیر از سفر با کشتی، قطار یا وسایل دیگر، یکی از ارزان ترین روش ها سفر خارجی با خودرو می باشد. سفر با خودروی شخصی به خارج از کشور مثل دبی یا عمان مزایا و معایبی هم دارد. از جمله ایراداتی که می توان به این روش سفر گرفت، این است که در سفر به این مقاصد با خودرو کشورهایی که هم مرز با ایران هستند و در فاصله ای نزدیک قرار گرفته باشند؛ کم است در حالی که شما می توانید به وسیله هواپیما تا دورترین مقاصد خارجی را تجربه کنید. از طرف دیگر مزیت سفر با خودروی شخصی کاهش هزینه های شما عزیزان می باشد. با آزانس مسافرتی نامی گشت همراه باشید تا در مورد نحوه انجام مراحل لازم برای سفر خارجی با خودرو به مقاصد پرطرفداری همچون دبی و عمان بیشتر بدست آورید.

آیا با خودرو می شود به دبی یا عمان سفر کرد؟

تور زمینی عمان با خودرو

سفر به یکی از ثروتمندترین کشورهای حوزه خلیج فارس به مقصد کشور عمان با تورهای لحظه آخری عمان و ارزان قیمت را می توانید در صفحه تورهای لحظه آخری عمان نامی گشت با پاییین ترین قیمت در متنوع ترین حالت رزرو یا خریداری کنید. خوشبختانه در این سایت مسافرتی معتبر قیمت تور عمان توسط کارشناسان بررسی شده است و خوشبختانه در صورت نیاز می توانید از پشتیبانی 24 ساعته آژانس نامی گشت بهره مند شوید. خوب طیف وسیعی از علاقه مندان سفر زمینی به عمان اگر از تهران سفر به عمان را آغاز کنند، لازم است در جهت جنوب شرقی به سمت کشور عراق بروند و در ورود به این کشور در ناحیه شرقی کشور، در جهت جنوب حرکت کنند و بعد از گذر از بصره و شهرهای مسیر به سمت کشور کویت پیش بروند. در آنجا در کناره خلیج فارس از کشورهای عربستان سعودی و امارات متحده عربی گذر می کند و به کشور عمان وارد می ‌شوند. در ورود به این کشور در نوار شمالی آن در امتداد دریای عمان و در جهت شرق به سوی مسقط رانندگی کنند و در نهایت در این مرحله سفر به عمان از راه زمینی به اتمام می رسد. اما به جز راه زمینی طولانی و از طریق هوایی که سفری کوتاه ‌تر از ایران به عمان است، راه دریایی هم از راه ‌های دیگر سفر به عمان است. جالب است بدانید که از سال ۹۵ قرار شد که اولین خط دریایی بین جزیره قشم در ایران تا بندر خصب در عمان راه اندازی شود. جهت رفت و آمد راحت مسافران ایرانی از این خط دریایی قرار شد که سفر به عمان بدون ویزا انجام گیرد.

آیا با خودرو می شود به دبی یا عمان سفر کرد؟

خوب اگر سفر با تور عمان با کشتی را انتخاب می کنید باید بدانید که در سال های اخیر امکان سفر دریایی از ایران به عمان به وسیله کشتی نیز وجود دارد و شما علاقمندان سفر دریایی به عمان از سراسر ایران می توانند با سفر به جزیره قشم و به وسیله آژانس های مسافرتی نسبت به خرید بلیط کشتی و دریافت ویزای سفر به عمان اقدام کنند و در نهایت این سفر از جزیره قشم به بندر خصب عمان می باشد و حدود 80 دقیقه به طول می انجامد.

تور زمینی دبی با خودرو

دبی یکی از محبوب ‌ترین شهرهای توریستی و لوکس دنیاست که در نزدیکی ایران قرار گرفته است. در دهه اخیر با توجه به رشد قابل توجهی دبی این شهر به یکی از پرطرفدارترین شهرهای مدرن جهان تبدیل شده است و سالانه مسافران بسیار زیادی از سراسر دنیا با تور دبی به این شهر سفر می‌ کنند. برخی از افراد ترجیح می دهند برای کاهش قیمت تور دبی و جهت راحتی بیشتر و رهایی از هزینه ‌های گزاف تاکسی، با ماشین شخصی خود به دبی سفر کنند. توجه داشته باشید که اگر هیچ آشنایی قبلی از این شهر را نداشته باشید، رفتن به نقاط مورد نظرتان، کار شما را کمی سخت می ‌کند. البته امروزه با استفاده از جی ‌پی ‌اس گوشی همراه این کار برای مسافران بسیار آسان تر شده است.

آیا با خودرو می شود به دبی یا عمان سفر کرد؟

برای سفر به دبی با ماشین شخصی، باید مدارک شخصی مانند گذرنامه با تاریخ اعتبار کافی و مدارک کامل ماشین را همراه خود داشته باشید. همچنین ضروری است برای رانندگی در امارات گواهینامه بین ‌المللی خود را بگیرید. برای دریافت گواهینامه بین‌ المللی به کانون جهانگردی و اتومبیلرانی مراجعه نمایید و در صورتی ‌که از همراه ‌بردن ماشین شخصی منصرف شدید، می ‌توانید با اجاره ماشین در دبی در هزینه‌ های جا به‌ جایی در داخل شهر دبی کلی صرفه ‌جویی نمایید و با خیال آسوده به تفریح از مکان های دیدنی و تفریحی دبی بپردازید.

جهت اطلاعات بیشتر به لیست قیمت تور دبی را مشاهده نمایید

نتیجه گیری نهایی

با توجه به توضیحات بالا در حال حاضر اگر به دنبال تورهای متنوع و مقرون به صرفه به مقاصد دبی و عمان برای تجربه سفری هیجان انگیز و به یادماندنی از سمت مجموعه مسافرتی نامی گشت هستید، براحتی می توانید کیفیت و آرامش در بالاترین سطح را با ما تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای خارجی در تمام ایام سال هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به وب سایت رسمی نامی گشت به آدرس namigasht.com، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند چرا که این مجموعه مناسب ترین قیمت تورهای خارجی را به شما ارائه می کنند. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی - خارجی فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر این مجموعه مسافرتی بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =