کد خبر: 241864
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
بهمن‌دیزل

به‌گفته مدیرعامل بهمن‌دیزل، این شرکت به‌رغم این‌که دارای رتبه یک در تولید و فروش خودروهای کاروتجاری است، اما با توجه به نیاز کشور همچنان برنامه‌های توسعه‌ای در دستور کار قرار دارد و به‌زودی محصولات جدید بهمن‌دیزل روانه بازار خواهند شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،به‌گفته مدیرعامل بهمن‌دیزل، این شرکت به‌رغم این‌که دارای رتبه یک در تولید و فروش خودروهای کاروتجاری است، اما با توجه به نیاز کشور همچنان برنامه‌های توسعه‌ای در دستور کار قرار دارد و به‌زودی محصولات جدید بهمن‌دیزل روانه بازار خواهند شد. حسین خضری گفت: «درحال‌حاضر، از نظر تیراژ و تنوع خودروهای تجاری، تقاضای شدیدی در کشور وجود دارد. برای این‌که هر دو این نیازها را پاسخ دهیم، هم در حوزه تیراژ و برنامه افزایش تولید، و هم در بحث توسعه محصول در تناژهای مختلف، برنامه‌های جدید در دست اجرا داریم.» وی گفت: «قصد داریم یک رِنج ۱۲‌تن به بازار عرضه کنیم که خلأ آن در بازار وجود دارد. بهمن‌دیزل می‌خواهد در این رنج یک محصول به نام فورس ۱۲ تولید و عرضه کند.» وی افزود: «مراحل ابتدایی تولید شروع شده است، اما هنوز زمان دقیق عرضه آن مشخص نیست، اما به‌طور قطع، کار آغاز خواهد شد و با سرعت در حال پیگیری است.» وی عنوان کرد: «دو محصول دیگر هم در دستور کار قرار دارد که آن‌ها نیز براساس نیاز بازار تولید خواهند شد. یکی کامیون ۱۸تن BD300 و محصول دیگر در ۲۶ تن BD400 است، که سال آینده به بازار عرضه می‌شود.» خضری همچنین در این باره که هرچند در بازار خودروهای ۱۸ و ۲۶ تن وجود داشته، چرا بهمن‌دیزل این رِنج را انتخاب کرده است نیز افزود: «چون همچنان تقاضا بیشتر از عرضه است، تشخیص داده شد که به این رنج نیز ورود کنیم. از سوی دیگر، خیلی از خودروهایی که درحال‌حاضر وجود دارند نمی‌توانند استانداردها را پاس و الزامات را فراهم کنند. بنابراین ‌هم برای ما و هم برای سایر همکاران‌مان این یک ضرورت است تا بتوانیم خودروهای مناسب و جایگزین این خودروها در بازار داشته باشیم. به همین علت خودروهای ۱۸ و ۲۶ تن را که بازار بسیار به آن نیاز دارد، انتخاب کردیم.» وی ادامه داد: «در رِنج ۱۲ تن یک که اشاره شد نیز نیازسنجی صورت گرفت. تاکنون خودرو تجاری ۸ تن بوده و بعد یک‌باره به ۱۸ تن پرش می‌کرده است. در واقع، براساس خلأ و نیاز بازار بهمن‌دیزل تولید خودرو تجاری ۱۲تن را در دستور کار قرار داده است.» مدیرعامل بهمن‌دیزل توضیح داد: «بهمن‌دیزل برای ایفای نقش خود در به تعادل کشیدن بازار، ظرفیت خط رنگ را افزایش داده است.» وی همچنین بیان کرد: «بهمن‌دیزل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش جایگاه اول را کسب کرده است. اما باز به گزارش‌های شرکت‌های بازرسی کیفیت بسنده نکرده و قصد داریم به طور مستمر و مداوم سطح ارائه خدمات خود را افزایش دهیم تا بتوانیم میزان رضایتمندی مشتریان را به بالاترین سطح ممکن برسانیم. بنابراین در این زمینه نیز مدام در حال پایش هستیم و برنامه‌های توسعه محور را در دستور کار قرار داده‌ایم.»

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سبحان محمدی IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 0
    این چینی ها چیه؟تولید میکنید که همشون موتورمشترک هستند.چجوری اولین نفر توی خدمات فروش هستید.موتورماشین حرف اول میزنه نه خوشگلی ماشین موتورهای الان ۳۷۰۰ با تناژهای ۶ و۸ تن که همین که بارمیزنی موتورکم میاره ایسوزو با ۵۲۰۰سی سی بارمیزدی.کافی بود گازبدی ازجاش کنده میشد.اصلا کم نمیاوردتازه اضافه بار هم میزدی بازم گلوله بود. نه این اشغال های چینی با حجم ۳۷۰۰فقط بدرد سبک بار میخوره

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =