شرکت لوبریزول که یکی از مهم‌ترین تامین‌کننده بین‌المللی افزودنی‌ (ادتیو) روانکارها به حساب می‌آید، روز گذشته اعلام کرد از ۳ اکتبر ۲۰۲۲ دفتر مدیرعاملی واقع در ویکلیف ایالت اوهایو آمریکا را در اختیار خواهد داشت. البته ربکا لیبرت جانشین مری راینهارت شده است. 

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت لوبریزول که یکی از مهم‌ترین تامین‌کننده بین‌المللی افزودنی‌ (ادتیو) روانکارها به حساب می‌آید، روز گذشته اعلام کرد از ۳ اکتبر ۲۰۲۲ دفتر مدیرعاملی واقع در ویکلیف ایالت اوهایو آمریکا را در اختیار خواهد داشت. البته ربکا لیبرت جانشین مری راینهارت شده است.
راینهارت به‌صورت موقت از ماه مارس هر دو پست مدیرعاملی و ریاست هیات‌مدیره را در اختیار داشت اما در ادامه فقط ریاست هیات‌مدیره را برعهده خواهد داشت. لیبرت اخیرا معاون ارشد شرکت PPG؛ یکی از برترین شرکت‌های متخصص در تولید رنگ‌ها، پوشش‌ها و مواد ویژه در سطح بین‌المللی بود.
او در ژوئن 2018 به PPG پیوست و کسب‌وکار پوشش‌های رنگی خودرو، را به عنوان بخش مرتبط با صنعت خودرو در اختیار گرفت. مسئولیت‌های نهایی او شامل کسب‌وکارهای بخش صنعتی جهانی PPG، نظارت بر منطقه آسیا و اقیانوسیه، و مسئولیت عملکردی برای خرید در سطح بین‌الملی مواداولیه همچون رزین و تولید بخش صنعتی بود. قبل از PPG، لیبرت به‌عنوان رئیس و مدیرعامل هانیول، یکی از تامین‌کننده‌های بین‌المللی پیشرو در پالایش نفت، فرآوری گاز، تولید پتروشیمی و صنایع تولیدی فعالیت می‌کرد.
قبل از پیوستن به هانیول، او به‌عنوان رئیس بسته‌بندی مواد غذایی رینولدز خدمت می‌کرد. گرگ آبل، نایب‌رئیس عملیات‌های برکشیر هاتاوی به‌عنوان مالک شرکت لوبریزول گفت: «ربکا یک مدیر پویا، پرشور و نتیجه‌محور است.
او تجربه فوق‌العاده و رکوردی از دستاوردها در سازمان‌های پیشرو بین‌المللی و پیشبرد تعالی بخش عملیاتی را به ارمغان می‌آورد. مهم‌تر از همه، او فردی با بالاترین سطح صداقت است که یک معیار حیاتی برای مدیران به حساب می‌آید. من از مری راینهارت برای رهبری قدرتمندانه‌اش در لوبریزول و کمک به موقعیت شرکت برای رشد و موفقیت در آینده
تشکر می‌کنم.»
خانم راینهارت گفت: «ربکا مدیر اجرایی فوق‌العاده‌ای در زمان مناسب برای مدیریت شرکت است. مطمئن هستم که ربکا دارای ذهنیتی مبتنی بر نتایج و کارمند و مشتری‌محور است که برای حرکت رو به جلو حیاتی است. علاوه‌بر دستاوردهای شغلی چشمگیر، او یک مدیر و مبتکر الهام‌بخش است که فرهنگ پیشرفت را پرورش می‌دهد، همچنین به میراث و ارزش‌هایی احترام می‌گذارد که لوبریزول را به شرکت امروزی تبدیل کرده‌اند.»
لیبرت برای توضیح سبک مدیریتش گفت: «من مفتخرم بخشی از سازمانی با بیش از 90 سال نوآوری در زمینه‌های فناوری، پیشرفت اجتماعی و پایداری باشم. همچنین هیجان‌زده‌ام که عضوی از تیم سازنده آینده لوبریزول هستم و مشتاقانه منتظر کار در کنار کارکنان متعهد لوبریزول برای ارائه راه‌حل‌ها و ارزش برای مشتریان و حمایت از جامعه هستم.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =