سایپا

براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده و افزایش ظرفیت تولید، تمام محصولات گروه سایپا از شرایط قرعه‌کشی خارج شده‌اند.

به گزارش «اخبار خودرو»،به‌موازات آغاز ثبت‌نام برای قرعه‌کشی فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو در روز دوازدهم مهرماه، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: «براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده و افزایش ظرفیت تولید، تمام محصولات گروه سایپا از شرایط قرعه‌کشی خارج شده‌اند.» حسین کاظمی طرقی افزود: «با اعلام بخشنامه فروش متقاضیان می‌توانند با مراجعه به‌سایت saipa.iranecar.com بدون حضور در شرایط قرعه‌کشی نسبت به‌ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت اقدام کنند.»

اجرای برنامه افزایش ظرفیت تولید در 8 ماه اخیر
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: «پیرو دستور 8 بندی رئیس‌جمهور و پیگیری‌های وزارت صمت به‌منظور حذف شرایط قرعه‌کشی محصولات، با تلاش و همت کارکنان گروه خودروسازی سایپا، برنامه افزایش ظرفیت تولید در 8 ماه اخیر در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه با مجوز وزارت صمت، تمام محصولات گروه خودروسازی سایپا از شرایط قرعه‌کشی خارج شد.» وی تاکید کرد: «در سومین دوره واگذاری خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، تنها خودرو ساینا. اس درشرایط قرعه‌کشی قرار داشت که با افزایش ظرفیت تولید این خودرو، کلیه تعهدات خودرو مذکور به‌مشتریان تحویل شد و وزارت صمت بر این اساس، مجوز فروش خودرو مذکور بدون قرعه‌کشی را صادر کرد.»
کاظمی با بیان این‌که افزایش ظرفیت تولید و عرضه محصولات گروه سایپا از بهمن‌ماه سال گذشته در دستور کار قرار گرفت، ادامه داد: «در 8 ماه گذشته تاکنون بیش از 340 هزار دستگاه خودرو تجاری‌سازی و تحویل مشتریان شده است که نسبت به‌دوره مشابه افزایش معناداری داشته است.» وی اعلام کرد: «برای تمام مشارکت‌کنندگان در خرید خودرو ساینا. اس دوره سوم که حائز شرایط هستند، با ارسال پیامک به‌منظور تکمیل وجه و پیگیری شرایط خرید اطلاع‌رسانی خواهد شد. بر این اساس مشتریان محترمی که به‌آن‌ها اطلاع‌رسانی شده است، با مراجعه به‌سایت سامانه یکپارچه تخصیص به آدرس sale.iranecar.com پیگیری مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.»

ساینا اس هم از بند قرعه‌کشی جست
فروش فوری و فوق‌العاده عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای ۵ محصول گروه خودروسازی سایپا از روز پنجشنبه، ۱۴ مهرماه آغاز شده است. بدین ترتیب گروه خودروسازی سایپا فروش فوق‌العاده ۵ محصول شاهین، سایپا ۱۵۱، کوییک‌پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک. آر با گیربکس اتوماتیک با موعد تحویل ۳۰ روزه و کوییک. آر با گیربکس معمولی با موعد تحویل ۹۰ روزه را آغاز کرده است و این ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت محصولات از طریق سامانه فروش اینترنتی سایپا ادامه خواهد داشت. سایپا همچنین شرایط پیش‌فروش یکساله عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را نیز برای ۸ محصول شاهین، ساینا. اس، کوییک. اس، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک با گیربکس معمولی، کوییک. آر با گیربکس اتوماتیک، کوییک. آر با گیربکس معمولی و سایپا ۱۵۱ با موعد تحویل دی‌ماه سال جاری تا اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز کرده است.
در این طرح، فروش محصولات اعم از فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش بدون محدودیت قرعه‌کشی تا تکمیل ظرفیت برای ثبت‌نام انجام خواهد شد. این طرح فروش برای خودروهای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به‌منظور پیش‌ثبت‌نام فعال است. گفتنی است در این طرح فروش محدودیت عدم‌وجود ثبت‌نام و صدور فاکتور در فروش فوق‌العاده برای خودروهای کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک. آر با گیربکس اتوماتیک و کوییک. آر با گیربکس معمولی به ۱۸ ماه و برای سایر محصولات محدودیت مذکور وجود ندارد. ضمنا محدودیت پلاک انتظامی درتمام روش‌های فروش (فوق‌العاده و پیش‌فروش) و همه محصولات اجرا نخواهد شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به‌نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به‌ثبت‌نام و تکمیل فرآیند خرید خودرو در طرح مذکور شرکت کنند.

افزایش سرعت ارسال و تحویل خودروها به مشتریان
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا پیش از این نیز با اعلام سرعت گرفتن ارسال و تحویل خودرو به‌مشتریان، درخصوص آخرین وضعیت تحویل خودروهای گروه سایپا اظهار داشت: «درراستای جلب رضایت مشتریان گرامی با توجه به‌تعهدات به‌مشتریان محترم، برنامه‌ریزی دقیق تولید محصولات متناسب با تعهدات صورت پذیرفته است و همواره تحت‌پایش و کنترل قرار دارد تا خودروهای مشتریان محترم به‌موقع تحویل داده شود.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =