تایر زمستانی

هانکوک از سپتامبر 2022 تایر زمستانی iON را عرضه کرده، این اولین تایر زمستانی در سری جدید محصولات این کمپانی است که به‌طور خاص برای خودروهای الکتریکی طراحی شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،هانکوک از سپتامبر 2022 تایر زمستانی iON را عرضه کرده، این اولین تایر زمستانی در سری جدید محصولات این کمپانی است که به‌طور خاص برای خودروهای الکتریکی طراحی شده است. با اتخاذ این رویکرد این شرکت می‌خواهد از منظر انتخاب تایر سهمی تعیین‌کننده در پیشبرد انتقال حرکت به سمت وسایل‌نقلیه بدون آلایندگی حتی در فصل سرد داشته باشد. تایر زمستانی جدید هانکوک iON دومین عضو خانواده تایرهای جدید و بین‌المللی «iON» برای خودروهای برقی درجه‌یک است. از ویژگی‌های تایر جدید می‌توان به کاهش مقاومت غلتشی، ویژگی‌های اختصاصی برای کاهش صدا و ظرفیت باربری بالا اشاره کرد. برای رانندگان خودروهای الکتریکی، این موارد به معنای برد بیشتر در هر بار شارژ باتری و تجربه رانندگی بهتر در مقایسه با تایرهای معمولی است. علاوه‌بر این محصولات جدید هانکوک iON به‌طور ویژه برای گشتاورهای سریع تولیدشده توسط خودروهای الکتریکی قدرتمند طراحی شده‌اند.

چالش ویژه تایرهای زمستانی برای خودروهای الکتریکی
به‌عنوان یک تایر زمستانی که به‌طور خاص برای پاسخگویی به الزامات خودروهای الکتریکی طراحی شده، هانکوک iON زمستانی دارای ترکیب آج توسعه‌یافته‌ای است که کمترین مقاومت غلتشی ممکن را بدون کاهش عملکرد در جاده‌های خیس و پوشیده از برف تضمین می‌کند. با استفاده از روغن‌های طبیعی می‌توان به چسبندگی لازم حتی در دماهای پایین نیز دست یافت.
ازدیگرسو انعطاف‌پذیری ویژه به این تایر اجازه می‌دهد با سطح جاده سازگار شود، درحالی‌که حرکت در پروفیل جانبی تایر به حداقل می‌رسد. صدای غلتیدن به‌دلیل فضای خالی بزرگ‌تر بین بلوک‌های آج، چالش خاصی برای تایرهای زمستانی است. در این راستا طراحی آج جدید به‌طور قابل‌توجهی انتشار نویز را در نتیجه هدایت فعال و کاهش امواج صوتی کاهش می‌دهد. راحتی سواری هانکوک iON زمستانی از شیوه توزیع بلوک‌ها در طول پروفیل تامین شده است. محصولات iON شامل فناوری یکپارچه Sound Absorber™ است که سطح سروصدای داخل خودرو را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد. هانکوک باتوجه به وزن بالای خودروهای الکتریکی «ناشی از جرم قابل‌توجه باتری‌های لیتیومی» با امکان پشتیبانی از ظرفیت بار بالاتر مقابله کرده است. ترکیب آج جدید همچنین دوام مثال‌زدنی و مقاومت در برابر سایش بسیار خوب را تضمین می‌کند. محتوای بالای سیلیس با خنثی کردن تشکیل لایه‌ای از آب بین سطح جاده و تایرها، چسبندگی سطح میکرو را در جاده‌های خیس فراهم می‌کند؛ موردی که در صورت عدم‌توجه به آن می‌تواند خطرناک باشد. هانکوک iON زمستانی در سایزهای 18 تا 22اینچی در بازار عرضه خواهد شد. همان‌طور که گفته شد هانکوک iON evo به‌عنوان تایر تابستانی در دسترس است، درحالی‌که نسخه تمام‌فصل آن تحت‌عنوان هانکوک iON evo AS برای بازار آمریکای‌شمالی هم در دسترس خواهد بود. محصولات خاص دیگری از این سری در حال پیمودن مراحل طراحی و توسعه هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =