کد خبر: 242571
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
فورد ترانزیت تریل 2023

فورد ترانزیت تریل 2023 صرفا برای افرادی که به ون‌لایف و رفتن به دل طبیعت و کمپ زدن در محیطی بکر علاقه دارند، طراحی شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،فورد ترانزیت تریل 2023 صرفا برای افرادی که به ون‌لایف و رفتن به دل طبیعت و کمپ زدن در محیطی بکر علاقه دارند، طراحی شده است. فورد ترانزیت تریل 2023 نسبت به مدل معمولی دارای یک کیت لیفت 3.5اینچی (8.8 سانتی‌متری) بوده و اکسل‌های آن نیز 2.75اینچ نسبت به مدل معمولی عریض‌تر شده‌اند. فورد ترانزیت تریل کمپر به رینگ‌های 16 اینچی مجهز شده که مشکی رنگ بوده و دارای تایرهای آفرودی 30.5اینچی هستند.

فورد ترانزیت تریل 2023 کمپر رونمایی شد

فورد ترانزیت تریل کمپر 2023 دارای موتور 3.5 لیتری دو توربوشارژ شش سیلندر بوده که قادر به تولید 310اسب‌بخار قدرت و 543نیوتون‌متر گشتاور است. یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک نیروی تولیدی این پیشرانه را به هر چهارچرخ فورد ترانزیت تریل منتقل می‌کند. فورد ترانزیت تریل کمپر دارای پنج مد رانندگی نرمال، اکو، یدک‌کشی، لغزنده و گل و لای است. فورد ترانزیت تریل 2023 کمپر استایل متفاوتی نسبت‌به مدل استاندارد دارد. دماغه این خودرو دارای سپری عضلانی‌تر بوده و فلاپ‌های اضافی روی آرک چرخ‌های این خودرو نصب شده تا استایل ظاهری آن آفرودی‌تر و خشن‌تر از مدل استاندارد به نظر برسد. پشت چرخ‌ها گل پخش‌کن نصب شده و برای آسیب ندیدن بدنه در حین بیراهه‌نوردی، رکاب‌های آفرودی در دو طرف این خودرو تعبیه و نصب شده‌اند.

فورد ترانزیت تریل 2023 کمپر رونمایی شد

فورد ترانزیت تریل کمپر در سه استایل بدنه به بازار عرضه می‌شود که جدول زیر تفاوت‌های این مدل‌ها را به شما نشان می‌دهد. فورد ترانزیت تریل کمپر 2023 دارای یک نمایشگر لمسی 12 اینچی در میان داشبورد است. داخل کابین این کمپر خروجی برق 110ولت، 12ولت و پورت شارژ USB تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به کلید هوشمند، کمکی نقاط کور با سنسورهای عقب و جانبی و کروز کنترل تطبیقی است. کابین فورد ترانزیت تریل قسمت‌هایی برای نصب کابینت، قفسه، تخت و هر چیز دیگری که مالک این خودرو به آن نیاز دارد، در نظر گرفته شده است. در صورت سفارش پکیج آپشنال Upfitter تجهیزاتی مانند لایت بار LED بیرونی، کنسول میانی، جعبه فیوز کمکی، باتری های دوتایی AGM، سیم کشی اصلاح شده و … به این خودرو اضافه می شود. در صورت سفارش پکیج Heavy Duty تریلر نیز این کمپر ون قادر به یدک کشی جسمی به وزن 3 تن می شود. فن روی سقف نیز یکی دیگر از آپشن‌های قابل‌سفارش برای این خودرو است. قیمت فورد ترانزیت تریل 2023 کمپر در مدل پایه 66 هزار دلار برای نسخه با طول 235.5 اینچ با ارتفاع سقف 105 اینچ است. فورد هنوز قیمت سایز مدل های ترانزیت تریل 2023 را اعلام نکرده است.

فورد ترانزیت تریل 2023 کمپر رونمایی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =