ترمز دیسکی ATE

عرضه محصولات جدید و پیشرو بودن در حوزه سیستم ترمز جزو اولویت‌های چند شرکت مطرح در اروپاست. توسعه سیستم ترمز اصولا توسط چند شرکت مطرح انجام می‌شود. 

کانتیننتال یکی از تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان پیشرو سیستم ترمز در جهان، اکنون پوشش گسترده ترمز دیسکی ATE را برای بیش از ۹۵ درصد خودروهای اروپایی ارائه می‌دهد. طرح نوآوری و عرضه محصولات جدید بر پایه فناوری‌های مدرن از سوی کانتیننتال ارائه شده است.

فرمولاسیون‌های نیمه‌فلزی و سرامیکی برای اکثر مدل‌های آلفارومئو، آئودی، ب‌ام‌و، جگوار، لندروور، مرسدس‌بنز، MINI، پورشه، رنجروور، رنو، ساب، اسمارت، فولکس‌واگن و ولوو موجود است.

این گسترش تعداد خطوط فعلی ATE را به ۲۹۳ شماره قطعه می‌رساند و به‌فروشگاه‌های خدمات این فرصت را می‌دهد تا به‌بیش از ۱۰۴ میلیون‌دستگاه وسیله‌نقلیه در جاده‌ها در ایالات‌متحده و کانادا سرویس ارائه کنند.

لنت‌های ترمز ATE استاندارد بالایی را در اروپا و سراسر جهان ایجاد کرده‌اند و مهندسان ATE از بیش از ۱۵۰ فرمول اصطکاکی مختلف استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که لنت‌ها راه‌حل ترمز ایده‌آل را برای کاربردهای خاص خودرو و قدرت ترمز کامل را فورا و بدون محو شدن، جیغ یا لرزش ارائه می‌دهند.

هر پد برای انتقال حرارت کم و جلوگیری از خرابی پدال طراحی شده و مجهز به‌لایه‌های زیرین و صفحات میرایی برای به‌حداقل رساندن نویز و ارائه عملکرد روان است.

لنت‌های ترمز دیسکی ATE مطابق با مشخصات سخت‌گیرانه اصطکاکی خطوط تولید خودروسازان فرموله شده‌اند و برای مطابقت با استانداردهای کیفیت تولیدکنندگان ساخته و آزمایش شده‌اند.

ناتان کیلین، مدیر محصول سیستم ترمز ATE خاطرنشان کرد: «ما لنت‌های خود را تحت بیش از ۵۰ آزمایش دقیق قرار می‌دهیم تا مطمئن شویم که آن‌ها نه‌تنها الزامات تولیدکنندگان را برآورده می‌کنند، بلکه از معیارهای ایمنی و عملکرد دقیق‌تر ما نیز فراتر می‌روند.»

ATE یک برند خدمات پس از فروش Continental است و از زمان معرفی نخستین سیستم ترمز هیدرولیک در سال ۱۹۲۶ تا توسعه نخستین نمونه اولیه سیستم ترمز ضد قفل در سال ۱۹۶۷، برند ATE دارای سابقه غنی از نوآوری و تجربه در طراحی و تولید فناوری‌های پیشرفته سیستم ترمز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =