دیسک‌ترمز

ADVICSپیشرو در فناوری ترمز پیشرفته و عضو گروه شرکت‌های AISIN، روتور (دیسک) ترمز جدید خود را در بازار آمریکا گسترش می‌دهد.

به گزارش «اخبار خودرو»،ADVICSپیشرو در فناوری ترمز پیشرفته و عضو گروه شرکت‌های AISIN، روتور (دیسک) ترمز جدید خود را در بازار آمریکا گسترش می‌دهد. این اقدام توسعه‌ای شرکت ADVICS تقریبا 10 میلیون‌دستگاه وسیله‌نقلیه درحال کار (VIO) را به‌محصولات موجود می‌افزاید. تمام 9 شماره قطعه روتور جدید تجهیزات اصلی هستند و برای پوشش خودروهای برند تویوتا و لکسوس عرضه خواهد شد.مدیرارشد فروش و بازاریابی Aisin Aftermarket در آمریکای شمالی گفت: «ما هیجان‌زده هستیم که این روتورهای ترمز ساخت ایالات‌متحده را به‌پیشنهاد رو به‌رشد خود برای مشتریان اضافه کنیم. ADVICS مفتخر است که سازنده قطعات ترمز تجهیزات اصلی برای بسیاری از خودروهاست و ما مشتاقانه منتظر ادامه مجموعه قطعات تجهیزات اصلی خود هستیم.»
هر یک از SKUهای روتور جدید دارای کلاه سیاه‌رنگ شده و در برابر خوردگی برای کاهش زنگ‌زدگی پوشش داده شده‌اند. همچنین طراحی دقیق، مهندسی و مواد فوق‌العاده از جمله ویژگی‌های برتر این روتورها هستند.
ADVICS (سیستم‌های هوشمند پیشرفته) تامین‌کننده اجزای سیستم ترمز فوق‌العاده ممتاز است که با فناوری و نوآوری پیشرو در صنعت برای خدمات پس از فروش، طراحی و تولید شده‌اند.
با تجربه ترکیبی AISIN، DENSO و SUMITOMO ELECTRIC، سه تامین‌کننده برتر خودرو در جهان، محصولات این شرکت نشان‌دهنده بهترین کیفیت ژاپنی، تخصص جهانی و پایداری زیست‌محیطی است. خط‌تولید فوق‌العاده پریمیوم ADVICS شامل لنت‌ترمز، سیلندر اصلی، سیلندر چرخ، تقویت‌کننده ترمز، روتور ترمز و کالیپر است. ADVICS North America Inc. یک شرکت تابعه کاملا متعلق به ADVICS Co. LTD است و عضوی از گروه شرکت‌های AISIN، به شمار می‌رود که تمام محصولات آن بهره‌مند از خدمات پس از فروش ADVICS بوده و منحصرا از طریق شرکت جهانی AISIN آمریکا فروخته می‌شوند. این شرکت در نظر دارد محصولات جدیدی ویژه برخی خودروهای دیگر به‌بازار عرضه کند. عرضه محصولاتی ضد خوردگی و زنگ‌زدگی برای محصولات آفرود و همچنین طراحی محصولات برای خودروهای خاص از جمله اقدامات این شرکت است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =