زامیاد

با تکمیل سبد محصولات خود زاگرس، کارون و پادراپلاس لانگ با کاربری های یخچال و مسقف فلزی و پادراپلاس با کاربری آتش‌نشانی را در نمایشگاه تبریز به نمایش گذاشت.

به گزارش «اخبار خودرو»،بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته با حضور تجاری‌سازی زامیاد در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار شد. زامیاد یکی از سازندگان خودروهای کاروتجاری است که به عنوان زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا فعالیت می‌کند و پیشتر با محصول معروف نیسان آبی یا نیسان جونیور توانست خود را به بازار خودروهای تجاری معرفی کند، با تکمیل سبد محصولات خود زاگرس، کارون و پادراپلاس لانگ با کاربری های یخچال و مسقف فلزی و پادراپلاس با کاربری آتش‌نشانی را در نمایشگاه تبریز به نمایش گذاشت.
کامیونت پادراپلاس
این وانت زامیاد در دو مدل تک‌سوز و دوگانه‌سوز (بنزین-گاز) با پیشرانه 4 سیلندر خطی و استاندارد یورو5 عرضه می‌شود.
این خودرو از حجم 2389 سی‌سی و گیربکس 6 سرعته دستی بهره می‌برد. از امکانات این وانت می‌توان به دستگیره‌های آسان بازشو، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، صندلی‌های جدید ارگونومیک، صندلی سه حالته راننده اشاره کرد. این وانت در بیست‌وششمین نمایشگاه خودرو و قطعات تبریز با کاربری آتش‌نشانی در معرض دید عموم قرار گرفت.
کاربری یخچالدار پادراپلاس لانگ
در این خودرو با اضافه شدن 50 سانتی‌متر اتاق باز فضای بار بزرگ‌تری در اختیار راننده قرار می‌گیرد. وزن تقریبی این کاربری از وانت پادراپلاس لانگ، 790 کیلوگرم است. درب‌های این وانت دو لنگه با عایق پلی‌اورتان و نوار آب‌بندی PVC طراحی شده و هر در دارای دو عدد لولا و یک قفل از جنس استنلس استیل است.

وانت پادراپلاس لانگ مسقف فلزی
برای کاربری مسقف فلزی وانت پادراپلاس لانگ ابعادی مشابه با کاربری یخچالدار در نظر گرفته شده است. ساختار بدنه این کاربری از ورق فولادی خمکاری شده با ضخامت 1.5 میلی‌متر است.
درهای این خودروها نیز با جنس مشابه بدنه در دو لنگه با نوار آب‌بندی PVC است که هر درب دارای دو عدد لولا و یک قفل از جنس استنلس استیل است. وزن تقریبی در این کاربری نیز 670 کیلوگرم عنوان شده است.

پیکاپ کارون
زامیاد، پیکاپ کارون را با پیشرانه بنزینی 4 سیلندر خطی بنزینی یورو5 عرضه می‌کند که یک جعبه دنده دستی ۵ سرعته قدرت موتور را به چرخ‌های عقب انتقال می‌دهد. مشخصات فنی باک وانت کارون زامیاد ظرفیت ۵۵ لیتر بنزین را دارد و مصرف آن در هر 100 کیلومتر ۱۱ لیتر است. پیکاپ زامیاد کارون یک پیشرانه M24 انژکتوری با استاندارد آلایندگی یورو ۵ حجم ۲.۴ لیتری دارد.
پیکاپ زاگرس
پیکاپ زاگرس از یک پیشرانه 2.4 لیتری تنفس طبیعی آشنای میتسوبیشی برخوردار است. انتقال نیروی این موتور توسط یک گیربکس پنج سرعته دستی صورت می‌گیرد. زاگرس 5,330 میلی‌متر طول، 1,870 میلی‌متر عرض و 1,864 میلی‌متر ارتفاع دارد و فاصله محوری آن برابر با 3,100 میلی‌متر است. ابعاد اتاق بار این پیکاپ هم 1,500 میلی‌متر طول، 1,500 میلی‌متر عرض و 530 میلی‌متر ارتفاع اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =