بورس

در نخستین روز از دادوستدهای بازار سهام در هفته جاری، روند حرکتی بازار سرمایه برخلاف هفته گذشته صعودی بود، به‌طوری‌که روز یکشنبه شاخص‌کل بورس با 8.610واحد افزایش تا رقم یک‌میلیون و ۵۳۳ هزار واحد صعود کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،در نخستین روز از دادوستدهای بازار سهام در هفته جاری، روند حرکتی بازار سرمایه برخلاف هفته گذشته صعودی بود، به‌طوری‌که روز یکشنبه شاخص‌کل بورس با 8.610واحد افزایش تا رقم یک‌میلیون و ۵۳۳ هزار واحد صعود کرد. شاخص‌کل با معیار هم‌وزن نیز ۱۹۴۱ واحد افزایش یافت و در رقم ۴۷۶ هزار و ۷۲۱ واحد ایستاد. در این بازار ۳۸۰ هزار معامله به ارزش ۴۹ هزار و ۳۹۶ میلیارد ریال انجام شد.
همچنین دیروز نمادهای فولادمبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و فولاد خوزستان نسبت‌به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشتند. ازسوی‌دیگر روز گذشته شاخص فرابورس نیز توانست با ۱۲۹واحد افزایش کانال ۲۰واحدی را که روز چهارشنبه از دست داده بود، پس بگیرد و تا رقم ۲۰هزار و ۴۲ واحدی صعود کند.
همچنین نمادهای پتروشیمی زاگرس، شرکت‌آهن و فولاد ارفع و فولاد هرمزگان جنوب بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =