جک جی4

جی 4 یک سدان اقتصادی با استهلاک پایین و هزینه نگهداری کم است که ماندگاری بالایی دارد. از سوی دیگر، شبکه گسترده و پاسخگوی خدمات پس از فروش کرمان‌موتور، تامین مداوم قطعات و لوازم‌یدکی جی 4 و بازار دست‌دوم این خودرو از دیگر انگیزه‌های مشتریان برای خرید این سدان اقتصادی است

خرید خودروهای چینی تا همین چند سال پیش همواره با تردیدهایی برای برخی مشتریان بازار خودرو همراه بود؛ اما به‌تدریج و با ورود برندهایی همچون JAC به‌بازار ایران، اعتماد بازار به‌خودروهای ساخت چین بیشتر و بهتر شد. حال سوال این‌جاست که خودروهایی همچون محصولات جک که به‌واسطه طراحی خوب و کیفیت مطلوب، سهم قابل توجهی از بازار خودرو را به‌خود اختصاص داده‌اند، تا چه‌اندازه دوام کیفی دارند و آیا می‌توان روی آن‌ها حساب درازمدت باز کرد؟

بدین‌منظور سراغ یک دستگاه جک جی ‌4 رفته‌ایم که بیش از 4 ‌سال کارکرد با حدود 90 هزارکیلومتر پیمایش داشته است و آن را از نظر عملکرد فنی، کیفیت تریم داخلی و سلامت تجهیزات کابین با نسخه صفرکیلومتر این خودرو مقایسه کرده‌ایم. اما در ابتدا نگاهی خواهیم داشت به‌مشخصات کلی این خودرو و امکانات و تجهیزاتی که در نسخه‌های جدید به‌آن اضافه شده است و برخی موارد را با نسخه کارکرده مذکور مقایسه خواهیم کرد.

جک جی 4 ، چهار سال پس از حضور در بازار ایران

ویژگی‌های کلی و مشخصات فنی

جک جی 4 از یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر تنفس‌طبیعی 16 سوپاپ بهره می‌برد که دارای سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ VVT و قادر به‌تولید 103 اسب‌بخار قدرت و 146 نیوتون‌متر گشتاور است. این نیرو توسط گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت تیپ‌ترونیک (تعویض دنده‌های شبیه‌سازی‌شده به‌صورت دستی) به‌چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

این پیشرانه به‌خوبی جوابگوی وزن 1235 کیلوگرمی جی 4 بوده و عملکرد مناسبی را برای آن رقم زده است. این خودرو درمحور جلو دارای سیستم تعلیق مک‌فرسون بوده و در اکسل عقب دارای فنر پیچشی است.

این ترکیب سواری به‌نسبت نرمی را برای این خودرو به‌ارمغان آورده است. طول، عرض و ارتفاع جک جی 4 به‌ترتیب معادل 4335، 1725 و 1505 میلی‌متر با فاصله محوری 2560 میلی‌متر است؛ ابعادی که از یک ‌سو برای استفاده‌های درون‌شهری و مسیرهای پرترافیک کاملا مناسب بوده و از سوی دیگر به‌دلیل طراحی بسیار خوب داخلی، فضای بسیار مناسب و جاداری را برای سرنشینان خودرو رقم زده است، تا جایی که کابین این خودرو هم برای افراد قدبلند راحت است و هم جای پای خوبی برای سرنشینان عقب دارد.

به‌این امتیازات باید صندوق‌عقب بزرگ جک جی 4 با گنجایش 550 لیتر را هم افزود که می‌تواند نیازهای مسافرتی یک خانواده ایرانی را به‌خوبی پوشش دهد. در به‌روزرسانی این خودرو (نسخه جدید) شاهد دیسکی ‌شدن ترمز عقب،‌ چراغ دیلایت، سیستم کنترل پایداری (ESP) و سیستم مولتی مدیا با قابلیت mp5 هستیم.

وضعیت کابین نسخه کارکرده

کیفیت ساخت داخل کابین در نسخه کارکرده، افتی نداشته و همه‌چیز جز در یک مورد جزئی (دکمه کم و زیاد کردن صدای دستگاه پخش روی غربیلک‌فرمان که کمی از حالت فیکس خود خارج شده)، تقریبا مثل روز اول است. این مهم، نشان از ماندگاری خوب جک جی 4 دارد. حتی تودوزی چرمی صندلی‌ها هم چروک نشده و هیچ‌گونه زدگی و پارگی در آن‌ها دیده نمی‌شود.

غربیلک‌فرمان هم با وجود اینکه در نسخه کارکرده، فاقد پوشش دورفرمانی بود، اما ساییدگی و رنگ‌پریدگی ندارد. به‌گفته مالک خودرو کارکرده، کیفیت عملکرد کولر جک جی 4 در تابستان امسال نیز همچنان خوب بوده است.

وی همچنین مصرف این خودرو با کولر روشن را 8.5 لیتر و در اتوبان‌ها 6 لیتر عنوان می‌کند. بر این اساس، مصرف ترکیبی این خودرو در نسخه کارکرده نیز مانند نسخه نو، در حالت ترکیبی حدود 6.5 لیتر است. خودرو مذکور تا به‌امروز نیازی به تعمیر جلوبندی یا تعویض کمک‌فنر نداشته و عملکرد سیستم تعلیق نیز همچنان مطلوب است.

مالک این خودرو یادآور می‌شود شاید در 5 هزار کیلومتر نخست، خودرو کمی خشک و آب‌بندی‌نشده به‌نظر می‌رسیده، اما به‌مرور سواری خودرو نرم‌تر و بهتر شده و کابین این خودرو نیز چنان‌که خود شاهد بودیم، بی‌سروصداست و هیچ‌گونه صدای اضافه از اتاق یا قوای محرکه شنیده نمی‌شود. جک جی 4 کارکرده مورد بررسی ما، تاکنون خرابی یا هزینه تعمیر نداشته و جز برای سرویس‌های دوره‌ای به‌نمایندگی مراجعه نکرده است.

جک جی 4 ، چهار سال پس از حضور در بازار ایران

طراحی بدنه و کابین جک جی 4

طراحی جک جی 4 با گذشت حدود چهار سال از حضور در بازار ایران جذاب و به‌نسبت به‌روز به‌نظر می‌رسد. جلوپنجره کرومی، خطوط کم‌عمق روی بدنه و هماهنگی دیزاین چراغ‌ها با خطوط کاپوت و جلوپنجره از جمله جذابیت‌های این خودرو در بخش جلویی هستند. در نمای جانبی، سطح زیرین پنجره‌ها به‌منظور افزایش جذابیت بصری به‌رنگ کروم در آمده است.

همچنین وجود یک لچکی در انتهای قاب شیشه‌های جانبی، از دیگر نکات قابل ذکر نمای کناری جک جی 4 است. در این بخش، شاهد یک خط ممتد شانه‌ای حجمی از انتهای چراغ عقب در راستای دستگیره درها تا حوالی گلگیر جلو هستیم که همراه با یک حجم منفی در قسمت زیرین درها، نمای کناری این خودرو را جلوه بخشیده‌اند.

سایز 15 رینگ‌ها و چرخ‌ها متناسب با ابعاد کلی بدنه این سدان هستند. آینه‌های جانبی نیز به‌چراغ راهنما مجهز شده‌اند. در نمای عقب چراغ‌ها به‌وسیله یک نوار کرومی به‌یکدیگر متصل شده‌اند. همچنین دو چراغ مه‌شکن قرمزرنگ نیز در بخش تحتانی-کناری سپر عقب خودنمایی می‌کنند. جک جی 4 داشبوردی مشابه هیوندای اکسنت دارد.

همان‌طور که گفته شد، در نخستین به‌روزرسانی، کرمان‌موتور سیستم مالتی‌مدیا و در ادامه به‌روزرسانی‌ها کلید سیستم کنترل پایداری نیز به‌این خودرو اضافه شد که در سمت چپ فرمان قرار دارد. زمانی که داخل کابین جک جی 4 وارد می‌شوید، به‌نظر نمی‌رسد این همان خودرو جمع‌وجوری باشد که از بیرون مشاهده کرده‌اید! درواقع فضای داخلی و جاداری جی 4 به‌مراتب از برخی سدان‌ها و رقبای به‌اصطلاح هیکل‌دارتر بیشتر است.

درمقابل راننده یک غربیلک‌فرمان با کلیدهای کنترلی سیستم صوتی و کروزکنترل قرار دارد. در پشت آن نیز نمایشگرهای عقربه‌ای نصب شده که در میان آن‌ها نمایشگر کامپیوتر سفری قرار گرفته است.

دید شیشه جلو جی 4 در حد کافی ارزیابی می‌شود و آینه‌های جانبی کمترین نقاط کور را دارا هستند. همچنین به‌دلیل باریک بودن نسبی ستون‌های اتاق و سایز مناسب شیشه‌ها، به‌طور کلی دید کابین و نور ورودی به‌این خودرو در سطح رضایت‌بخشی قرار دارد.

جک جی 4 ، چهار سال پس از حضور در بازار ایران

امکانات و آپشن‌های ایمنی و رفاهی

جک جی 4 به‌عنوان ارزان‌ترین سدان چینی بازار ایران، تجهیزات قابل قبولی را ارائه می‌دهد؛ امکانات ایمنی این خودرو شامل دو کیسه ایمنی هوا، سیستم ترمز ضدقفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم کنترل پایداری (در نسخه جدید)، کروزکنترل و سیستم پایش فشار باد تایرها است.

تجهیزات رفاهی جی 4 هم شامل فرمان برقی، کلیدهای کنترلی روی فرمان، روکش چرمی صندلی‌ها با دوخت قرمز، نمایشگر سیستم مالتی‌مدیا (در دو مدل جدید)، سیستم تهویه‌مطبوع دستی، سیستم صوتی با ورودی USB و AUX، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو از داخل کابین، چراغ بدرقه، ایزوفیکس (نگهدارنده صندلی کودک) و... می‌شود.

خدمات پس از فروش گسترده و بازار دست‌دوم خوب

در مجموع باید اذعان داشت جک جی 4 یک سدان اقتصادی با استهلاک پایین و هزینه نگهداری کم است که ماندگاری بالایی دارد. از سوی دیگر، شبکه گسترده و پاسخگوی خدمات پس از فروش کرمان‌موتور، تامین مداوم قطعات و لوازم‌یدکی جی 4 و بازار دست‌دوم این خودرو از دیگر انگیزه‌های مشتریان برای خرید این سدان اقتصادی، چه به‌صورت صفرکیلومتر و چه به‌صورت دست‌دوم و کارکرده است.

گفتنی است با توجه به‌خرید امتیاز بن‌سازه این خودرو (پلت‌فرم PS1) توسط کرمان‌موتور و برنامه درازمدت این خودروساز بزرگ بخش‌خصوصی برای توسعه محصول بر اساس آن، خیال مشتریان از بابت گستردگی خدمات و وفور قطعات آن راحت خواهد بود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 36
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین طهماسبی آهنگر IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    13 1
    به نظر بده که از برج ۸ .۱۴۰۱ تحویل گرفتم مدل جدید واقعا عالیه دم کرمان موتور گرم . به نظر من تو ایران با این رنج قیمت رقیب نخواهد داشت . محصولات داخلی هم باید پیش j4 زانو بزنند
  • جمالی IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    2 3
    باسلام،من جک جی 5 دارم سال 94تحویل گرفتم تا امروز هم به سلامتی 400هزارکیلومتر با این خودرو رانندگی کردم بدون یک ریال خرج اضافی،شاید باور نکنید کلیه تسمه ها و برف پاک همه فابریک خودش هست،خواستم با این نظر سنجی بهانه‌ای باشد برای تشکر از تمام کسانی که موجب شدند این خودرو وارد ایران بشه و روی تمام خودروهای بی کیفیت ایرانی را کم کند
  • حسن زاده IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    2 2
    خخخخ حجم منفی یعنی چی؟؟؟؟؟ آقا ایشون خیلی خوب نوشته دمش گرم فقط تیتر مطلب چه داشته و چه دارد؟ مگ ماشینای چینی چیزی هم دارن
  • لاتشونم IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    1 5
    آقا این چرت و پرتا چیه؟؟؟؟؟؟ کی گفنه جک خوبه یا به قول نویسنده دیزاینش خوبه؟؟؟؟ دیزاین این اگ برای نویسنده خوب باشه دیگ برای مردم عادی چی باشه!!!!!!! جون مادرتون چیزای بنویسین به مردم کمک کنه
  • تهرانیم IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 4
    بنده خدا فک کم ماشین خودش رو آورده درباره اش نوشته خیلی خیلی خیلی خوب نوشتین دمتون گرم هههههههههه کم استهلاک؟؟؟؟؟ پسرعمو من این ماشین رو داره الانم 27 هزار تا کار کرده تا الان بیش از 100 بار رفته نمایندگی هههههههه
  • ماشین بازی میکنم IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    1 4
    جک جی 4 میدونین که ماشین رئیس جمهور آمریکاست خیلی عالیه جک انقدر خوبه که خود این بنده خدا از ماشین لوکسش عکس گرفته و به ما میگه بریم جک بخریم آقا جان جک جک دیگه حالا این ماشین اوکیه حتی جک رو دست بنز در اومده خخخخخخخخخ
  • مبین IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 4
    آقا کی میگه جی فور خبه؟؟؟ هر کی گفته ... این آقا اصلن چی میفهمه از جی فور
  • بهنام IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    0 2
    با سلام به روزنامه دنیای خودرو تشکر از موضوعات خوبتون در تعجبم که شما تخصصی هستین چرا چنین موضوعاتی را شیر میکنن؟ اهل ماشین و خواننده پر پاقرص ماشین هستم ولی بنده حقیر هیچ ادعای ندارم منتها این بنده خدا که جک جی فور نوشته درباره دیزاین ماشین خیلی اغراق کرده مثلا من نفهمیدم منظورش از حجم منفی روی گل گیر چیه؟ اگه چیزی مینویسین لطفا درباره اش کامل اطلاعات داشته باشید و کامل بنویسید تشکر ممنون و به نویسنده این موضوع بگین بیشتر تحقیق کنه و ساده بنویسه
  • علی آقاتونم IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    0 3
    والا جی4 انقدر آشغاله که برای خواهرم گرفتیم پارسال بنده سه هزارتا زیر پاش بود انقدر اذیتش کرد فروختیم باز صد رحمت به جی5 ماشین به اون خوبی رو کنار زدن برای این آشغال خواحشا به شرکت سازندش بگین ماشینای خب رو مصل 820 دوباره بزنه بده به بازار خیلی خفن بود
  • فرزاد IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    0 3
    آقا کی گفته کیفیت روکش صندلیا چروک بر نداشته؟ میخوای برات ی جی4 بیارم که کلا 5 هزار تا راه رفته ببینی چه بلای سر صندلیاش و کابینش اومده جون مادرتون واقعیت رو بنویسین این چه خزعبلاتی
  • مرتضی US ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    2 5
    ترا خدا اینقدر دل هم رو نکنید یه بنده خدایی حالا رفته خریده یکی فحش میده یکی مسخره میکنه هر یکی حرفی میزنه ، اکه میگه خوبه خوب لابد واسش درست کار وخوب نگهداری کرده
    • وحید IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
      2 0
      من تا اینجای کار فهمیدم اونی که از جک جی 4 بد داره میگه یا دنا و تارا داره یا چون خودش نداره میخواد بگه ماشین بدی هستش - من هم دنا داشتم و هم تارا به تازگی 2 ماهه جک جی 4 مشکی گرفتم واقعا عالی هستش هم از نظر بدنه که بر خلاف خیلی از نظرات در مورد رنگ های کرمان موتور جک جی 4 مشکی متالیک واقعا از نظر رنگ بدنه کیفیت بالایی داره و دوم فنی به شدت قویییییی گیربکس بسیار هماهنک با موتور هستش دوستان دقت کنید ((هماهنگ )) بودن خیلی مهمه مثلا در جک اس5 قدیمی و جک جی5 و تارا اتومات و دنا اتومات و هایما اس 5 به هیچ عنوان موتور و گیبکس هماهنگی ندارن و گاهی اوقات به قول بچه ها گفتنی خنگ میزنن در ضمن تسمه تایم زنجیری داره جی جی4 و کنترل پایداری یا esp ((من تا الان از جک جی 4 راضی بودم چون خودم ماشین بازم میگم این ماشین رو از دست ندید
  • مهران IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    2 0
    من خرداد 401صفر خریدم و الان هم دارمش اصلا قابل قیاس با ماشینهای ایرانی سایپا و ایرانخودرو نیست و بجز سرویس دوره ای وتعویض روغن به نمایندگی نرفته ام در حد خودش بسیار عالی و کم هزینه است
  • صلواتی IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    1 1
    سلام دوستان از سال ۱۳۹۷ جک جی ۴ خریدم به تناسب قیمتش ماشین خوبی هست تا الان فقط لنت ترمز و باطری تعویض کردم و هیچ هزینه ای دیگه ای نداشته در مقایسه با ماشینهای چینی مثل تویوتا در مقابل ماشینهای ژاپنی هست. موفق باشید.
  • پیمان IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    5 1
    دوستان اگر نظری هم میدید سعی کنید شرایط کنونی جامعه از لحاظ بحث خودرو رو هم در نظر داشته باشید، بله تمامی این خودرو ها ارزش این مقدار پول دادن رو ندارن به هیچ وجه ، ولی در مقایسه با دنا پلاس که الان حدود ۹۰۰ م هست و اکثر از همون روز اول مشکلات اساسی دارن جک j4 واقعا بهتره بنده دارم ۱۷۰۰۰ کیلومتر هم رفتم با هر دنای صفری هم مقایسه کردم و سر تره البته در مجموع
  • رشید IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    0 3
    آقا داداچ توی که میای میگی جی ۴ خوبه مثل این چیزی که اینجا نوشتن لابد تا دیروز پشت فرغون یا گاری بودی که اینجور تعریف میکنی داداچ از بدبخت ماست که ماشین چینی سوار میشیم نه ماشینای ایرانی نه چینی بخدا ماشین نیستن پشت ماشین ننشستی که داری میگی اینا ماشین
  • حسین IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    3 0
    به نظرم من جک j4از این آشغالهای ایران خودرو خیلی بهتره،
  • حسین IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    1 1
    سلام من۱۳ ماهه که یه مدل۹۸ خریدم واقعا راضی ام ، من کاری به طراحی اتاق و زیبایی و این چیزها ندارم ، ولی از نظر گیربکس و موتور ، جلوبندی ،کولر و ... واقعا خوبه ،ضمنا استهلاک واقعا پایینه و تو دوزی هم خوبه
  • رضا IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    1 0
    درود حالا که کرمان موتور پلت فرم این ماشین رو خریده بهتره سان روف و دوربین عقب هم براش بزاره تا بروز تر بشه و ابشنش کامل بشه
  • مهدی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    2 0
    سلام دوستان من یه جک جی ۴دادم که خرداد۴۰۱ گرفتم از هر نظر راضی هستم ولی یک مشکلی داره که باعث میشه از چشم بیفته و اونم صدای کوبش کمک فنر های عقب هست نمایندگی‌هم نتونسته این مشکلو حل کنه و فهمیدم خیلی ها این‌مشکلو دارن کسی میدونه راح حل این‌مشکل چیه که داهنمایی کنه؟
    • منوچهر IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
      1 0
      سلام جک ماشین توی صندوق عقب افتاده باید بزاری زیر گیره خودش صدا قطع میشه همین
  • افشین IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    2 0
    سلام خدمت دوستانی که این ماشین رو ندارن و همش دوست دارن بد این ماشینو بگن محض اطلاعتون بنده از سال 98 این ماشینو دارم نه خرج اضافی داره و نه تا بحال نمایتدگی رفته فقط سرویس اول رفته نمایندگی کار به ظاهرش ندارم اون سلیقه ای هست ولی بسیار کم مصرف بدون صدا نرم شتاب خوب و جادار و راحت هست.. حالا شما برو همون دنا پلاس یا پارس خودتو سوار شو واسه چیزی هم که نداری نظر نده
  • جک۴ IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 0
    سلام دوستان من نظر خودم نسبت به ماشین هایی داخلی خیلی خوبه ماشین ۲۰۰۰۰ تا کار کرده هیچ ايرادی من ندیدم بدونه کوچکترین صدای درها ولی ماشین های ایرانی سرو صدای در ها خیلی آزار دهنده است
  • محسن IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    2 0
    سلام من دنا دارم ولی الان تصمیم گرفتم جک جی ۴ بخرم ،توکل به خدا
  • مصطفی IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 1
    من اسفند ۹۷ خریدم ۷۰ هزار رفتم خوبه و تاحالا مشکل نداشته البته در سطح خودش بهتر ماشین های ایرانیه . به نطرم خوبه ولی توی ایران هیچ کدام ماشینها با قیمتش نمی ارزه هههههه
  • سپ IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    2 0
    سلام من مدل ۹۸ صفرخریدم‌الان۱۴۰ هزا رباهاش رفتم فقط بنزین وروغن ازهرلحاظ‌عالیه فقط پول میخواد که باهاش بری مسافرت
  • وحید IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    1 0
    من برج 6تحویل گرفتم خیلی خوبه ولی در دور موتور 1.5 روزه داره که نمایندگی هم نتونست بگیردش لقبش خوبه الان 15هزار کارکرده
  • امیر افضل IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    1 0
    سلام من مدل ۹۹ دارم با ۱۸ هزار کار موتور گیربکس نرم بی صدا فقط کمک عقب کوبش داره واقعا کم مصرف و بی آزار هست اون آقایون فرغون سوار که ندارن میان چرت میگن کسی توجه نکنه
  • Mobin IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    0 1
    خیلی خوبین شما خاک بر سرتون ههههه جی۴ چی داره که این همه براش تبلیغ میرین هههه ی بدبخت این آشغال رو خریده هی میاد میگه سال ۹۸ باشه داداش تو خوب اصلا جی ۴ بوگاتی
  • حقیقت دوست IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    0 2
    با سلام خدمت همگی آقایونی که میاین میگین این ماشین رو داشتم اصلا میدونین ضعف اصلی موتوری جی4 چی هست؟ تو رو هر کی که قبول دارین لاعقل چرت و پرت نگین جی5 چه ... بود که الان جی4 چی باشه؟ مرغ های هوا براتون بمیرن .. که جی4 رو ماشین میدونی نه دنا بخدا ماشین نه جی4 یکی از یکی آشغالتر ... که داری سنگ ی ماشین بجنل شده چینی رو به سینه میزنین این اگه ماشین بود لاعقل باید تو دبی و اینا پیدا میشد پس برو با همون بوگاتیت حال کن جهان سومی
  • قادری IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    0 1
    این بدبخت تازه از غار اومده بیرون میگه آره برای اینک صدای ماشینت دیگه نمونه برو جک تو صندوق رو بذار سر جاش واقعا تو خیلییییی خوبی خخخخخ تروخدا بهش ی جایزه بدین
  • EBI IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    0 1
    انقدر درمونده و عقب افتاده هستین که ی ماشین رو روک چینی رو تا حد ی بنز میکشین بالا یعنی .... آفرین اصلا جی 4 بهترین ماشین جهان چون دانشمندهای زیادی مصل شماها ازش استفاده میکنن تا مصل شماها تو ایران باشه هیچ وقت رنگ ماشینای خوب مصل تویوتا و مزدا و نیسان رو نمیبنیم
  • آقای تبریزی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    0 1
    با سلام به دنیای خودرو و تمام دوستانی که اینجا نظرات خود را نوشتن ضمن احترام به تک نک نظرات باید بگم که بنده برای همسرم ی جی4 مدل 98 خریدم که الحق تا حدود 30 هزار تا ماشین خوبی بود اما بعد از اینکه وارد 35 هزار تا شد و همین الانم 62 هزار تا کار کرده صدای موتورش تو کابین اذیت میکنه تو سرعت های بالا ضربه میزنه دندش و اگر با سرعت 100 تا یهو بزنی روی ترمز فرمون شروع به لرزش میکنه حالا نمیگم ماشین بدی ولی میگم همین این هم آت آشغالای ایرانی واقعن ماشین نیستن هرکی هم میگه خوبه بدون ماشین سوار نیست گاری سوار بوده چون اگه این ماشین باشه پس فورد و مزدا و جنسیس چی هستن؟ پس لطفا تعصب الکی نداشته باشین
  • جواد IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    درود از سال ۹۸ صفر خریدم تا یه ماه پیش ۷۰ هزار تا کار کرده بود که فروختم اون هم به خاطر پولش جهت تکمیل وجه جی۷ کیفیت موتور و گیربکس و کولر و چرم صندلی و سنسورها و .... خلاصه چیزی خراب نشد و جز برای سرویس دوره ای به نمایندگی نرفتم فقط رو ۵۰ هزار کاسه نمد گیربکس یه نم کوچیک روغن میداد که رایگان عوضش کردن تعداد و شتاب و راحتی و ...از سمند و پارس و اینها که قابل مقایسه نیست اصلا دنا پلاس هم استهلاک و هم مصرفش از جک بیشتره به دلیل دوری محل کارم ۱۳۰ کیلومتر هروز با تعدادی از همکارها با این ماشین‌ها رفت و آمد میکنیم و کاملا مقایسه کردم که میگم اگر مصرف کننده هستید و حالا حالاها قصد فروش ندارید ...بخرید و لذت ببرید تنها ایراد که ایراد کوچیکی هم نیست تو این بازار بفروش بودنشه که دلیل اون هم چیزی نیست جز همین عزیزان دلال و ... مثل همون بزرگواری که نوشته بود تا حالا بیش از صد بار رفتم نمایندگی یا اونی که جک رو با کره ای مقایسه میکنه آخه رو چه حسابی من الان این ماشین رو ندارم که تعصب داشته باشم ولی به خدا هر جوری روندمش اخ نگفت به قول سرویس‌های کرمان موتور مردار از این حرفهاست شما منصفانه نظر بدین لطفا
  • عارف IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    سلام به همه، ۲۵ ساله ماشین سوارم پرشیا ،دنا اتو ،سمند ،۲۰۶ ،۲۰۷اتو، ۴۰۵، زانتیا، سراتو اتو، سوناتا اتو داشتم هر کدام حداقل ۲ سال یک ساله جی ۴ دارم با ۳۰ هزار کارکرد نسبت به تمام ماشین های ایرانی که داشتم از هر لحاظ ۳۰ درصد بالاتر هست توی این یکسال فقط باند رادیو پخش سمت راننده خراب شده که با گارانتی تعویض شد فقط خواستم تجربه ای که داشتم به بقیه انتقال بدم
  • مسعود IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 0
    با سلام و احترام بنده بعد از تجربه زندگی با پراید و ۲۰۶ و پارس و سورن امسال یه جک جی ۴ مدل ۱۴۰۲ گرفتم. الان ۶ ماهه دارم استفاده میکنم. واقعا در مقایسه با داخلی ها خیلی خیلی بهتر هست. مصرف خیلی پایین، نرم تر و کیپ تر از داخلی ها، کابین عالی، کولر و بخاری فوق العاده، زنجیر تایم و خیال راحت از ترس تسمه تایم، سواری و فرمان عالی، شعاع دید خوب و ... خداروشکر غیر از سرویس اولیه نیازی به نمایندگی نداشته. در کل من خودم هم از قیافش خوشم میاد و هم از فنیش خیلی خیلی راضی هستم. انشالله هموطنان عزیز هر ماشینی که استفاده میکنن از تصادف به دور باشند. یا حق

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =