کد خبر: 243860
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲
سایبرتراک تسلا

تسلا سایبرتراک به تولید نزدیک‌تر می‌شود و با این اتفاق، جزئیات بیشتری در حال آشکار شدن هستند.

به گزارش «اخبار خودرو»،تسلا سایبرتراک به تولید نزدیک‌تر می‌شود و با این اتفاق، جزئیات بیشتری در حال آشکار شدن هستند. پیش از این اعلام شده بود که وانت‌پیکاپ تمام‌الکتریکی مورد انتظار دارای رایانه جدید این شرکت خواهد بود که متأسفانه در مدل‌های قدیمی‌تر تسلا نصب نخواهد شد و اکنون شاهد تعلیق بادی سایبرتراک هستیم.
در کلیپ کوتاهی که از تولید این پیکاپ منتشر شده، یک نمونه اولیه از پیکاپ به آرامی حرکت می‌کند و به نظر می‌رسد سیستم تعلیق در بالاترین موقعیت خود قرار گرفته است و چرخ‌ها را کوچک به نظر می‌رساند.

سیستم تعلیق آفرود ویژگی جدید سایبرتراک تسلا


با این‌حال، به نظر می‌رسد که چرخ‌های این نمونه اولیه کوچک‌تر از چرخ‌های نصب‌شده در نسخه منتشرشده در وب‌سایت شرکت هستند. در سال 2020، ایلان ماسک گفت که تسلا در حال کار بر روی افزایش سفر سیستم تعلیق بادی برای آفرود بهتر و همچنین ادغام محکم آن با رایانه کامل خودران (FSD2) است تا به طور خودکار عمل کند. مدل S و مدل X قبلا دارای سیستم تعلیق بادی بودند، اما در سایبرتراک بسیار متنوع‌تر خواهد بود، زیرا باید شرایط را در جاده و خارج از جاده برآورده کند.

سیستم تعلیق آفرود ویژگی جدید سایبرتراک تسلا


انتظار می‌رود تولید تسلا سایبرتراک در تعداد محدودی در تابستان امسال آغاز شود و برای سال 2024 برنامه‌ریزی شده است؛ زمانی که سازنده خودروهای الکتریکی آمریکایی باید تاخیرهای متعدد را جبران کند و 1.6 میلیون پیش‌سفارش دریافتی را تولید کرده و تحویل دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =