image-20230718105828-1.png

شارژر فندکی یکی از وسایل جانبی دیجیتال است که در بسیاری از فروشگاه‌های محصولات موبایل می‌توانید آنها را ببینید. با وجود طرفداران زیاد این محصول، روز به روز به مدل‌های مختلف آن اضافه شده و با قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسند. 

وظیفه شارژر فندکی دریافت انرژی از باتری ماشین و در نهایت تبدیل آن به انرژی مورد نیاز دستگاه‌هایی است که از طریق کابل به آن متصل هستند. در ادامه می‌خواهیم به معرفی چند نمونه از بهترین شارژر فندکی و شارژر فندکی فست شارژ که در بازار موجود است، بپردازیم.

شارژر فندکی چی بخرم؟

برندهای مختلفی شارژ فندکی‌ها را با توان، خروجی و ورودی‌های مختلف تولید کرده و به فروش می‌رسانند. مطمئنا سطح کیفیتی و امکانات موجود در هر کدام از آنها متفاوت بوده و با این وجود از قیمت‌های مختلفی برخوردار است. در اینجا می‌خواهیم به معرفی چند نمونه از مدل‌های شارژر فندکی بپردازیم که جزو پرطرفدارترین‌ها در بین مردم هستند.

شارژر فندکی مک دودو مدل CC-۷۰۳۰ توان ۴۵ وات

این مدل از شارژر فندکی ماشین با ابعاد ۲۷.۶*۶۰ میلی متر تولید شده و در نتیجه فضای زیادی را در ماشین شما اشغال نمی‌کند. شما می‌توانید برای شارژ کردن گوشی همراه خود که نیازمند ولتاژهایی بین ۵، ۹ و ۱۲ ولت و همچنین شدت جریان خروجی ۱.۵، ۲.۱۵ و ۲.۴ آمپر است، از آن استفاده کنید. بدنه CC-۷۰۳۰ با استفاده از موادی ساخته شده که در برابر حرارت و آتش مقاوم بوده و در نتیجه در صورت جریان و ولتاژ غیراستاندارد و اتصالات کوتاه از باتری دستگاه شما محافظت می‌کند.

روی بدنه شارژر فندکی، دو درگاه خروجی را می‌توانید ببینید که یکی از نوع USB و دیگر از نوع تایپ سی بوده و در مجموع توان خروجی ۴۵ وات را تولید می‌کنند. درگاه Type C در آن مجهز به تکنولوژی PD یا همان پاور دلیوری است که باعث شارژ سریع خواهد شد. به جز این یک صفحه نمایشگر هم روی آن دیده می‌شود که برای نمایش وضعیت شارژ در نظر گرفته شده است.

شارژر فندکی مک دودو مدل CC-۷۰۳۰ توان ۴۵ وات

اغلب فروشندگان در پاسخ به سوال مشتریان با عنوان شارژر فندکی چی بخرم؟ مدل CC-۷۰۳۰ را نیز در میان پیشنهادات خود قرار می‌دهند. این محصول با ابعاد ۲۷.۶*۶۰ میلی متر تولید شده و می‌توانید از آن برای شارژ موبایل یا تبلت خود استفاده کنید. میزان خروجی که از این شارژر به دستگاه‌های متصل شده وارد می‌شود، برابر با ۵، ۹ و ۱۲ ولت بوده و شدت چریان آن نیز ۱.۵، ۲.۱۵ و ۲.۴ آمپر است. میزان انرژی خروجی با توجه به نیاز دستگاه شما تعیین شده و با وجود قابلیت PD سرعت شارژ بالایی را خواهد داشت.

روی بدنه شارژر فندکی مک دودو مدل CC-۷۰۳۰ دو درگاه قرار گرفته که یکی از نوع تایپ سی و دیگر USB بوده و با این وجود می‌تواند حتی دو دستگاه مختلف را هم به طور همزمان شارژ کند. مک دودو برای تولید این محصول خود از بدنه‌ای استفاده کرده که در برابر خطرات احتمالی مانند داغ شدن بیش از حد به دلیل ولتاژ غیر استاندارد جلوگیری می‌کند.

شارژر فندکی چی بخرم؟ | راهنمای خرید شارژر فندکی برای ماشین

شارژر فندکی ایس فست مدل

شارژر فندکی فست شارژ مدل B۵، را هم می‌توانیم در میان محصولات پرطرفدار موجود در بازار بدانیم. این محصول دارای ابعاد ۷۶.۹*۴۸.۳*۴۶.۱ میلیمتر بوده و ولتاژ خروجی ۵ ولت و شدت جریان ۵ آمپر را تولید می‌کند. روی بدنه آن، ۳ درگاه خروجی دیده می‌شود که ۲ تا از آنها از نوع PD یا شارژ سریع و دیگری از نوع USB است و در نهایت باعث تولید توان خروجی ۱۰۱ وات خواهد شد. روی خود شارژر فندکی یک صفحه نمایش هم قرار گرفته که مشخصات خروجی شارژ را به شما نمایش می‌دهد.

شارژر فندکی زیلوت مدل CG۰۱

شارژر فندکی ماشین زیلوت مدل CG۱۰ با وزن ۳۰ گرم بوده و ورودی آن بین ۱۲ تا ۲۴ ولت است که توسط باتری ماشین تامین می‌شود. این محصول انرژی دریافت شده را با چند خروجی متفاوت ۱۲ ولت یا ۱.۵ آمپر، ۶.۵ تا ۹ ولت با ۲ آمپر و ۳.۶ تا ۶ ولت با ۳.۱ آمپر در اختیار دستگاه‌هایی که به آن متصل است تبدیل می‌کند.

روی این شارژر فندکی ۳ درگاه‌های مختلف قرار گرفته که باعث می‌شود بتوانید در یک زمان مشخص ۳ گوشی یا تبلت مختلف را شارژر کنید و البته هر کدام از آنها خروجی متفاوتی دارند. در این شارژ می‌توانیم قابلیت شارژ سریع را هم ببینیم که باعث می‌شود در مدت زمان کوتاهی بتواند انرژی مورد نیاز باتری‌ دستگاه مورد نظر شما را تامین کند. بدنه این شارژر جنس ترکیبی ABS و PCداشته و در نتیجه استحکام بالایی داشته و در برابر حرارت مقاوم است.

شارژر فندکی انکر مدل PowerDrive+ III Duo A۲۷۲۵

اغلب کاربران محصولات دیجیتال برند انکر را می‌شناسند و برای یکبار هم که شده از محصولات آن استفاده کرده‌اند. شارژر فندکی انکر مدل PowerDrive+ III Duo A۲۷۲۵ یکی از محصولات پرطرفدار موجود در بازار بوده که با قدرت بالایی انرژی مورد نیاز باتری دستگاه‌های دیجیتال مختلف را فراهم می‌کند.

روی این شارژر دو درگاه تایپ سی قرار گرفته که هر دو از تکنولوژی IQ یا شارژ سریع بهره‌مند هستند. با این وجود پس از دریافت برق از باتری ماشین میزان آن را کاهش داده و با توان ۱۸ وات و خروجی‌های ۵V/۲.۴A ،۹V/۲A ، ۱۲V/۱.۵A و توان ۳۰ با خروجی‌های ۵V/۲.۴A ،۹V/۳A ،۱۵V/۲A ،۲۰V/۱.۵A ، ۹V/۲A و ۱۲V/۱.۵Aدر اختیار شما قرار می‌دهد.

شارژر فندکی پرووان مدل PCG۱۲

شارژر فندکی فست شارژ پرووان مدل PCG۱۲، با قیمت مناسب و عملکردی خوب، هم می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. این محصول با ابعاد ۲۴*۲۴*۳۸ میلی‌متر، فضای زیادی را در ماشین شما اشغال نکرده و محدودیتی را هنگام رانندگی برایتان ایجاد نخواهد کرد. ولتاژ ورودی به این شارژر بین ۱۲ تا ۲۴ ولت است که توسط باتری ماشین تامین شده و در نهایت آن را با شدت جریانی خروجی ۲.۴ آمپر در اختیار دستگاه‌هایی که به آن متصل است قرار می‌دهد.

روی بدنه محصول دو درگاه خروجی دیده می‌شود که امکان شارژ همزمان را به شما می‌دهد. در بسته‌بندی آن یک کابل میکرو یو اس بی هم به شما داده می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن دستگاه‌های مورد نظرتان را متصل کنید.

شارژر فندکی چی بخرم؟ | راهنمای خرید شارژر فندکی برای ماشین

خرید بهترین شارژر فندکی

مطمئنا در بازار تعداد بیشتری از شارژرهای فندکی وجود دارد که هر کدام تعداد درگاهی متفاوت، توان، ولتاژ و شدت جریان خروجی مشخص و همچنین تکنولوژی‌های مخصوص به خود دارند. با این وجود برای هر کدام از این محصولات قیمتی متفاوت در نظر گرفته شده و هر فردی می‌تواند با در نظر گرفتن بودجه خود مدلی مناسب را انتخاب کند. اما بهترین انتخاب محصولی است که به صورت اورجینال و توسط برندهای مشهور و معتبر ساخته شده باشد. اگر شما هم از شارژر فندکی در ماشین خود استفاده می‌کنید که از کیفیت و امکانات خوبی برخوردار است، نام و مدل آن را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =