کد خبر: 245388
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰

آشنایی با سامانه یکپارچه خدمات خودرویی کشور

در دنیای امروز که رد پای تکنولوژی را می‌توان در تمام عرصه‌های زندگی دید، وجود پلتفرم‌های آنلاین ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف ماجرای عجیبی نیست. می‌توان گفت که سامانه‌های زیادی در سال‌های اخیر با ارائه خدمات، روند زندگی انسان را آسان کرده‌اند و وی را از صرف زمان و انرژی زیاد برای انجام امور مختلف نجات داده‌اند. در نتیجه در حال حاضر رقابت بین سامانه‌های آنلاین ارائه خدمات در حوزه‌های پرداخت، خرید و فروش کالاهای مختلف، خدمات گوناگون نظیر سلامت، بیمه، خودرو و... شدید است. اما در این بین برندهایی برنده هستند که خدماتی متمایز ارائه می‌دهند.

در حوزه خدمات خودرویی، آیتول برندی است که دارای چند مزیت رقابتی نسبت به سایر فعالان این حوزه است. در ادامه با ما همراه باشید تا با این برند، مزایای رقابتی‌اش نسبت به سایر فعالان حوزه خودرو و خدماتش آشنا شوید.

آشنایی با سامانه یکپارچه خدمات خودرویی کشور

آیتول چه خدماتی به کاربرانش ارائه می‌دهد؟

آیتول سامانه یکپارچه خدمات خودرویی است که با شعار «پاسخ به تمام دغدغه‌های خودرویی مالکان خودرو» فعالیت می‌کند. این برند توانسته است به وعده برند خود پایبند باشد و کاملترین سبد خدمات خودرویی را به کاربرانش ارائه دهد و علاوه بر این هر روز در حال بزرگتر کردن سبد خدمات خود است.

همین موضوع مزیت رقابتی آیتول نسبت به سایر فعالان این بازار است. در حال حاضر آیتول در دسته‌های، بدهی‌های خودرو، خدمات بیمه‌ای، استعلام مدارک، خدمات غیرحضوری و تعمیر و نگهداری خودرو خدمات باکیفیتی به کاربرانش ارائه می‌دهد.

کاربران آیتول می‌توانند برای صدور یا تمدید بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو و موتور سیکلت از خدمات آیتول استفاده کنند. زیرا آیتول لیستی کامل از ارائه‌دهندگان بیمه را در اختیار دارد و علاوه بر این امکان خرید خرید یا تمدید اقساطی بیمه را برای کاربرانش فراهم کرده است.

کاربران آیتول همچنین می‌توانند تمام پرداخت‌های خودرویی را از طریق آیتول انجام دهند. آیتول امکان استعلام و پرداخت موردی یا یکجای بدهی‌های خودرو را برای کاربرانش فراهم کرده است و کاربران می‌توانند خلافی‌های خودرو، عوارض سالیانه، عوارض آزادراهی، مالیات نقل و انتقال خودرو و... را از طریق آیتول استعلام و به صورت موردی یا تجمیعی به صورتی آنی و اقساطی پرداخت کنند.

این همه داستان نیست و آیتول به عنوان سامانه یکپارچه خدمات خودرویی، خدمتی متمایز به کاربرانش ارائه می‌دهد و آن خدمات غیرحضوری خودرو است. کاربران این سامانه می‌توانند خدمات معاینه فنی، تعویض پلاک، و ترخیص خودرو را به آیتول بسپارند و بدون نیاز به‌حضور خودشان، با پوشش کامل بیمه مسئولیت، این امور خودرویی را ‌انجام دهند.

در راستای عمل به وعده برند آیتول که پاسخ به تمام دغدغه‌های خودرویی کاربران است نیز این برند در سرویس آیتول شاپ امکان خرید تجهیزات خودرو را برای کاربرانش فراهم کرده است. به این ترتیب خرید باتری، روغن‌موتور، فیلتر و... خدمت دیگری از سامانه آیتول است که در بخش فروشگاه آیتول‌شاپ در دسترس کاربران قرار دارد. آیتول محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا عرضه می‌کند تا خریداران دغدغه‌ای از بابت کیفیت محصولات مصرفی خودرویشان نداشته باشند.

آیتول کاملترین سبد خدمات خودرویی را به کاربرانش ارائه می‌دهد و برای آسایش کاربرانش، در صدد تکمیل سبد خدمات خود است. اگر شما هم می‌خواهید از خدمات آنلاین و غیرحضوری استفاده کنید به وبسایت یا اپلیکیشن آیتول مراجعه کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

آخرین اخبار