اجاره خودرو کیا سراتو  |  تجربه رانندگی مطمئن، آسوده و با کیفیت

سراتو به عنوان یکی از محبوب‌ترین ماشین‌هایی که در بازار اجاره خودروی ایران وجود دارد، همواره مورد توجه افراد برای اجاره بوده و هست.

سراتو در دسته خودروهای لوکس خارجی، قرار دارد که با توجه به امکاناتی که دارد، از قیمت بسیار مناسبی برای اجاره برخوردار می‌باشد.

به همین دلیل، سراتو، انتخاب مناسبی برای کسانی است که به دنبال تجربه رانندگی مطمئن، راحت، با کیفیت وهمراه با قیمت مناسب هستند.

ممکن است شما به عنوان یک نفر که قصد کرایه خودرو سراتو در تهران را دارید، بخواهید قبل از اجاره این خودرو، ابتدا نظرات افرادی که قبلا تجربه استفاده از این خودرو را داشته‌اند بررسی نمائید.

در ادامه چند مورد از نظرات و تجربه‌های افراد از اجاره خودرو سراتو را بررسی می‌کنیم تا با خیالی آسوده‌تر بتوانید در مورد اجاره این خودرو، تصمیم بگیرید. سپس ویژگیهای کلیدی کیا سراتو و شرایط اجاره کیا سراتو را با هم بررسی می کنیم.

تجربه افراد از اجاره خودرو سراتو

1. ما برای سفر، با هواپیما به تهران رفته بودیم و با توجه به اینکه آنجا خودرو نداشتیم و هزینه کرایه‌های تاکسی هم زیاد می‌شد، تصمیم به اجاره خودرو سراتو گرفتیم و تجربه نشان داد که واقعا خودرو باکیفیت و لوکسی هست و واقعا هم هزینه رفت و آمدهایمان در سفر در مقایسه با مجموع هزینه‌های تاکسی خیلی کمتر و مقرون بصرفه تر شد.
  2. من برای رفت و آمد درون شهری، چند روز اجارش کردم، بنظرم واقعا خودرو نرم و باکیفیتی هست و خوب هم شتاب می‌گیرد و موتور پرقدرتی دارد.
  3. ما هنوز ماشین نخریده بودیم و کلا در فکر خرید یک ماشین باکیفیت، لوکس، با کارایی خوب، قدرت موتور بالا همراه با قیمت مناسب بودیم و برای مراسم عروسی، سراتو را اجاره کرده بودیم و علاوه بر اینکه کلی عکس در آن شب باهاش گرفتیم و کیف کردیم، همسرم از کیفیت و مدرن بودن خودرو هم خوشش آمده بود و بعد از اجاره کیا سراتو، باز هم کلی پرس و جو در مورد این ماشین برای خرید انجام دادیم و در نهایت متوجه شدیم که این خودرو، واقعا انتخاب خوبی برای خرید و استفاده دائمی است و در حال حاضر هم بسیار از انتخابمون راضی هستیم و این را مدیون اجاره خودرو سراتو در مراسم عروسیمون هستیم.
  4. من برای کسب و کارم، دائما مهمان از خارج از کشور و حتی از داخل ایران دارم و اینکه یک خودرو امن و لوکس با هزینه مناسب برای مشتریانم از فرودگاه تا شرکت کرایه کنم، خیلی برام مهم بود و تقریبا 4 ماه هست که برای زمان های خاص، از شرکت سعادت رنت، خودرو سراتو همراه با راننده را اجاره می‌کنم و واقعا از کیفیت خودرو، رضایت مشتریانم و برخورد خوب و حرفه ای بودن رانندگان، نهایت تشکر را دارم.
  5. من برای سفر، سراتو را کرایه کردم، داخل جاده، کاملا ناهمواری‌ها را حس می‌کردیم و یکم بابت این موضوع اذیت شدیم اما بقیه ویژگی هاش برای اجاره مناسب بود.
  6. من راننده شرکت پتروشیمی اصفهان هستم و یکی از خودروهایی که با آن، مدیران و افراد ویژه را جابه‌جا می کنم، سراتو است که معمولا یکی از گزینه های همیشگی شرکت برای اجاره می باشد و در این مدتی که تا حالا باهاش رانندگی کردم، به کیفیت فوق العاده این ماشین پی بردم و به افراد، اجاره سراتو را پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات و امکانات خودرو برای اجاره کیا سراتو

نسل‌های مختلف این خودرو با توجه به سال تولید و مشخصات فنی و رفاهی، دارای تفاوت‌هایی هستند. که در ادامه، مشخصات یک نمونه‌ خودرو سراتو آورده شده است :

مشخصات فنی کیا سراتو

• کروز کنترل اتوماتیک
  • آینه و شیشه‌های برقی

اجاره سراتو بدون راننده

شرکت‌های اجاره خودرو متعددی در ایران برای اجاره ماشین سراتو وجود دارد، اما اینکه از یک شرکت معتبر، قابل اعتماد و باتجربه، اقدام به اجاره سراتو کنید، بسیار اهمیت دارد.

یکی از ۳ شرکت برتر و معتبر اجاره خودرو در تهران که در واقع یک شرکت بین المللی اجاره خودرو نیز می‌باشد، شرکت اجاره خودرو سعادت رنت است که با هدف اعتماد به مشتری، در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های در زمینه اجاره خودرو در ایران، ترکیه و امارات است.

اگر قصد اجاره کیا سراتو را دارید، سعادت رنت، انتخاب بسیار مطمئن همراه با قیمتهای مناسب است.

شرایط اجاره سراتو بدون راننده :

شرایط اجاره خودرو سراتو در شرکت‌های اجاره خودرو مختلف، متفاوت است.

اما اگر قصد کرایه خودرو سراتو بدون راننده از شرکت اجاره خودرو معتبر سعادت رنت را دارید، لازم است شرایط زیر را داشته باشید:

• حداقل مدت زمان کرایه ماشین سراتو بدون راننده : 3 روز
  • محدودیت سنی : حداقل 20 سال سن
  • گواهینامه رانندگی معتبر فرد متقاضی اجاره خودرو با حداقل اعتبار زمانی 6 ماهه
  • تحویل مدارک شناسایی ( کارت ملی )
  • تحویل گواهی شغلی نظیر فیش حقوقی
  • تحویل ودیعه نقدی نظیر یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو
  • پرداخت کل مبلغ اجاره خودرو در زمان تحویل خودرو
  • بازگشت مبلغ ودیعه نقدی به مشتری ( 25 الی 30 روز کاری بعد از تحویل خودرو به شرکت توسط مشتری )

در صورت داشتن شرایط فوق می توانید اقدام به انجام مراحل زیر برای اجاره خودرو سراتو نمائید:

1. مشخص کردن تعداد روز اجاره سراتو، تاریخ و محل تحویل خودرو نظیر را به صورت آنلاین و طریق سایت یا تلفنی ( شما می توانید محل موردنظرتان برای تحویل خودرو را مشخص کنید. مثلا دفتر مرکزی تهران، فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام خمینی، فرودگاه شیراز و همچنین محل سکونت یا هتل خود در شهر تهران و ... )
  2. انتخاب خودرو موردنظر
  3. تعیین رنگ خودرو و یا هرگونه تجهیزات یا خدمات اضافی ( نظیر با راننده، بدون راننده، گل آرایی خودرو برای مراسم عروسی)
  4. تکمیل مشخصات رزرو کننده
  5. پرداخت هزینه مربوط به پیش پرداخت و ارسال پیش فاکتور
  6. اعزام متصدی تحویل خودرو در محل انتخابی شما
  7. عقد و امضا قرارداد در محل شرکت یا در هنگام تحویل خودرو و مدارک آن به رزرو کننده
  8. پرداخت کل هزینه اجاره خودرو، قبل از تحویل خودرو
  9. تحویل خودرو اجاره‌ای به مشتری

نکته : تمام خودروهای مجموعه سعادت رنت، تحت پوشش بیمه بدنه و شخص ثالث می باشند. پس هنگام تصادف سراتو، لازم نیست نگران خسارت وارد شده باشید.

اجاره سراتو کوپه

سراتو کوپه، یکی از خودروهای محبوب سراتو برای اجاره است.

از جمله مشخصات ویژه این خودرو عبارت‌اند از :

• صفحه کیلومتر سوپر ویژن
  • سیستم صوتی به همراه کنترل آن روی فرمان
  • سنسور پارک

سراتو کوپه نیز در لیست مجموعه خودروهای اجاره‌ای سعادت رنت وجود دارد و می‌توانید نسبت به اجاره این خودرو از طریق سایت و یا تلفنی اقدام کنید و از رانندگی با آن لذت ببرید.

جمع بندی

با توجه به‌ مشخصات فنی و رفاهی سراتو، ظاهر و کلاس خوبش، در کنار خارجی بودن خودرو، هزینه اجاره آن، ارزش دارد.

برای تجربه اجاره ماشین سراتو، شرکت سعادت رنت، گزینه پیشنهادی مناسب و معتبری جهت کرایه سراتو با راننده، یا بدون راننده و به ویژه برای مراسم عروسی با شکوه‌تر شما است.

سعادت رنت، رتبهی یک رضایتمندی مشتریان را در چند سال متوالی از نظر TRIPADVISOR و GOOGLEREVIEW به دست آورده و جزو 3 شرکت برتر در زمینه اجاره خودرو با شرایط آسان و قیمت مناسب می‌باشد که دارای شعب متعدد در شهرهای ایران، ترکیه و امارات می‌باشد. بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید، اقدام به اجاره کیا سراتو از این شرکت کنید و از تجربه کرایه خودرو سراتو، لذت ببرید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.