کد خبر: 245747
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

بعد از کش‌وقوس‌های فراوان، به دنبال پیشنهاد صندوق تامین خسارت‌های بدنی درخصوص مساعدت جهت اصلاح و باز طراحی فرآیند منوط شدن صدور بیمه‌نامه شخص ثالث به تسویه عوارض آزادراهی و بزرگراهی، وزیر امور اقتصادی و دارایی از رئیس کل بیمه مرکزی خواست در این خصوص اصلاحیه‌ای صادر شود.

در همین رابطه مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی مهم‌ترین تبعات محدود شدن خرید بیمه شخص ثالث را ایجاد مشکلات تبعی اقتصادی، اجتماعی، قضایی و حقوقی برای مردم پس از تصادفات رانندگی عنوان کرد.

مهدی قمصریان معتقد است صدور بیمه‌نامه شخص‌ثالث به دلایل مختلف محدود و برای آن حد و مرزی تعیین شود یعنی یک مانع جدید برای مردم در خرید بیمه‌نامه شخص ثالث ایجاد می‌شود که خلاف حکمت قانون‌گذار است.

برهمین اساس، مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی با ارسال نامه‌ای به وزیر اقتصاد از تبعات منفی قانون صدور بیمه به شرط پرداخت عوارض بزرگراهی سخن گفته بود.

اکنون سید احسان خاندوزی ، وزیرامور اقتصادی و دارایی در خصوص پیشنهاد صندوق تامین خسارهای بدنی ، از رئیس کل بیمه مرکزی خواست تا بخشنامه منوط شدن صدور بیمه شخص ثالث به مفاصای عوارض ازادراهی اصلاح شود.

اصلاحیه صدور بیمه شخص‌ ثالث منوط‌ به پرداخت عوارض آزادراهی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =