شاهین مجهز به سيستم ESC

تعداد ۴۲۰۰ دستگاه خودرو شاهین مجهز به سیستم ESC، طی یک هفته مطابق نوبت به نام مشتریان تخصیص و فاکتور شده است

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: «خوشبختانه گروه خودروسازی سایپا با برنامه تدوین‌شده موفق شد از ابتدای سال جاری تاکنون، تولید خودرو شاهین را نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۶درصد افزایش دهد.»

حسین کاظمی‌طرقی با بیان مطلب فوق افزود: «برنامه گروه سایپا حفظ این رکورد و تداوم افزایش تولید خودرو مذکور بوده و این درحالی است که به همین میزان فاکتور خودروهای مشتریان در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.»

او تصریح کرد: «گروه خودروسازی سایپا در راستای رعایت استانداردهای الزامی، خودروهای شاهین را مجهز به سیستم ESC (سیستم کنترل پایداری الکترونیکی) تولید و درحال‌حاضر تعهدات مشتریان با سیستم ESC بدون دریافت وجه بابت سیستم مذکور تحویل می‌شود.»

کاظمی بیان کرد: «هزینه سیستم مذکور از محل خسارت تاخیر در تحویل محاسبه خواهد شد.»

او تصریح کرد: «طی یک هفته، تعداد ۴۲۰۰ دستگاه خودرو شاهین مجهز به سیستم ESC مطابق نوبت به‌نام مشتریان تخصیص و فاکتور شده است.»

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا افزود: «افزایش تولید و فاکتور خودرو شاهین‌ در سال جاری نسبت‌به مدت مشابه سال گذشته و روند روزانه فاکتور خودروهای مشتریان موید نادرستی خبر منتشرشده ازسوی برخی افراد در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی است.»

«شاهین»؛ نخستین محصول تولیدی سایپا با استانداردهای ۸۵گانه

خودرو شاهین، اولین محصول گروه خودروسازی سایپا است که از ابتدای مردادماه با استانداردهای ۸۵گانه تولید شده و این مهم با حفظ تیراژ تولید صورت گرفته است. شورای عالی استاندارد به جهت تحریم‌های ظالمانه‌ای که صنعت خودرو از سال ۱۳۹۷ با آن روبه‌رو شد، مصوب کرد که ۹ استاندارد خودرو (از استانداردهای ۸۵گانه)‌ تعلیق شود، اما با فعالیت دولت سیزدهم و احیای روابط خارجی،‌ سازمان ملی استاندارد ایران و وزارت صمت، ‌تصمیم گرفتند که استانداردهای تعلیق‌شده اجرایی شود. از این رو، با ابلاغ سازمان ملی استاندارد ایران مبنی بر تجهیز تمام خودروهای تولیدی شرکت‌های خودروساز به استانداردهای ۸۵گانه، گروه سایپا از ابتدای سال جاری با تعریف پروژه‌های جدید و مرتبط، این مهم را در دستور کار خود قرار داد.

با اقدامات صورت‌گرفته توسط بخش مهندسی گروه خودروسازی سایپا، محصول شاهین از ابتدای مردادماه سال جاری با استانداردهای ۸۵گانه تولید شده است. از همین رو خودرو شاهین، اولین محصول گروه خودروسازی سایپاست که از ابتدای ماه جاری با استانداردهای ۸۵گانه تولید می‌شود. در راستای بخشنامه سازمان ملی استاندارد ایران،‌ سایر خودروهای گروه سایپا نیز به‌زودی مجهز به استانداردهای ۸۵گانه خواهند شد. با اجرای تمام استانداردها، تیراژ تولید گروه سایپا حفظ خواهد شد و این مجموعه با کاهش تولید روبه‌رو نمی‌شود.

برگزاری کارگاه مدیریت تجربه مشتریان برای شاهین‌سواران

بنابراین گزارش، در بیست وسومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد که در روزهای ۹ تا ۱۲ شهریورماه برپا بود، گروه خودروسازی سایپا به‌منظور دریافت نظرات مستقیم و ثبت تجربه تمامی مشتریان این گروه که در یک بازه زمانی از تحویل خودرو شاهین آن‌ها گذشته اقدام به برگزاری کارگاه مدیریت تجربه مشتریان کرد. سایپا بر اساس بررسی و شناختی که از مشتریان هر استان به دست آورده با برگزاری کارگاه مدیریت تجربه مشتریان به دنبال ایجاد یک تجریه دل‌نشین برای مشتری در استفاده محصول، خدمات و انتقال اقدامات انجام‌شده به مشتریان استفاده‌کننده از محصول است.

بر همین اساس، شرکت سایپا در هر نمایشگاه تخصصی خودرو با دعوت از مشتریانی که از محصول شاهین استفاده کرده‌اند و با برگزاری فوکوس‌گروپ و پرسشگری عمیق به دنبال دریافت اطلاعاتی است که از ابتدای ورود مشتری به کسب‌وکار سایپا تا انتها یعنی از گام آگاهی‌رسانی و تبلیغات، ارزیابی اقتصادی، انتخاب محصول، خرید محصول، استفاده از محصول، کیفیت محصول، استفاده از خدمات پس‌ازفروش و امداد و خدمات مشتریان را به دست آورد و به عبارتی تمامی نقاط تماس مشتری با مجموعه را ثبت و ضبط و سپس تحلیل کند. در هر نمایشگاه تخصصی خودرو، بر اساس منطقه جغرافیایی، فرهنگ مردم، طبقه اجتماعی و سطح تحصیلات پرسشگری انجام شده و سپس تجزیه تحلیل می‌شود و با جلساتی که با صاحبان فرآیندها برگزار می‌شود، نتایج و تحلیل‌های انجام‌شده از خواسته‌ها و گویه‌های مردم را که ثبت‌شده مطرح می‌شود و در نهایت اقدامات اصلاحی با توجه به پرسشگری انجام‌شده تعریف و اجرا می‌شود.

همچنین در حین برگزاری این کارگاه با توجه به آشنایی و شناختی که مجریان برگزاری با روند فرآیندها در سازمان دارند، سعی می‌شود که با توجه به درخواست‌ها و نیازها، علاوه بر تماس تلفنی، کانال‌های ارتباطی دیگر نیز معرفی شود.

گفتنی است مدیریت تجربه مشتری یا CEMی (Customer Experience Management) به این معنی است که با استفاده از شناخت خوبی که از مشتری به‌دست می‌آید، بتوان سلیقه و علاقه افراد را شناسایی کرد و تجربه‌ای مختص به آن‌ها را برایشان فراهم آورد. البته یافتن اطلاعات کار آسانی نیست و مستلزم رصد کانال‌های ارتباطی و تعاملات مشتری با سایپاست.

علاوه بر این، مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا نیز در این نمایشگاه به معرفی و تشریح امکانات و قابلیت‌های موبایل اپلیکیشن مشتریان گروه پرداخت. موبایل اپلیکیشن سایپا به‌عنوان یکی از مهمترین کانال‌های ارتباطی مشتریان گروه خودروسازی سایپا است که با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان در سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی شد.

از طریق این اپلیکیشن مشتریان می‌توانند به‌راحتی و بدون محدودیت مکانی و زمانی و بدون مراجعه حضوری، خدمات مورد نیاز خود را از گروه سایپا دریافت کنند. ازجمله پرکاربردترین قابلیت‌ها و امکانات موبایل اپلیکیشن مشتریان گروه خودروسازی سایپا می‌توان به بخش‌های معرفی محصولات (اطلاعات کاملی از مشخصات فنی، دفترچه راهنما، کاتالوگ، تصاویر)، امکان مشاهده وضعیت ثبت نام، نوبت‌دهی اینترنتی، درخواست امداد خودرو، استعلام سند، ثبت درخواست‌های مشتریان، پیگیری سوابق بیمه‌ای، مشاهده بخشنامه‌ها و شرایط فروش و قیمت محصولات اشاره کرد.

گفتنی است؛ مشتریان و علاقه‌مندان به استفاده از اپلیکیشن موبایل سایپا می‌توانند از طریق نشانی saipacorp.com اقدام به نصب این اپلیکیشن در موبایل خود کنند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    5 2
    صدتا سیستم دیگم روی آن بگذارید نوبت من که زمستان است همراه ۳۰نفراز همکارانم اتومات شاهین زدیم به ادعای خودشان موتور تیوفایو ودرقداندازه اون وگرنه گفتیم انصراف میدهیم.والسلام
  • رضا US ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    3 0
    عالی
  • فاطمه مرشدی IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    5 2
    انشاالله اولین بانوی باشم شاهین اوتومات درامده به اسم ازمدریت محترم سایپا خواهشمندم زود تر تحویل بدن اولین سفر بریم به مشهد رضا
  • بیژن IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    3 0
    پس کی تحویل میدن پلاک هم شده که
  • دیاکو DE ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    1 0
    تا موتورش M15هست به درد نمیخوره،همون پژو آردی قدیمی هست وتمام
  • رضا IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    2 0
    بنده یک خرداد تکمیل وجه کردم. الان که آخر شهریوره هنوز خودرو شاهین تحویل نگرفتم. نمیدونم ۹۶ درصد رشد نسبت به پارسال رو از کجاشون در آوردن. احتمالا پارسال فصل بهار ۱۰۰تا شاهین تحویل دادن امسال بهار ۱۹۶ تا و اینجوری حساب کردن و میگن ۹۶ درصد رشد در تحویل خودرو. خودرو سازان ما جز دروغ و کالای بی کیفیت هیچ چیز به مردم نمیدن.
  • محمد63ساله IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 1
    هرکسی میخره مبارک باتن سالم لذت ببره من دیدم خوشحال میشم هموطنم خودروخوب سواربشه عمرن من صاحب خودروبشم باسپاس هموطن
  • فراز IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    شاهین اتومات رو باید یک فکری به حال موتورش بکنید وگرنه من از خرید آن انصراف میدهم.
  • سید IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    2 0
    سلام/ دو ایراد اصلی در ظاهر ماشین شاهین: اولا چراغ جلو از بدنه ماشین بیرون زده که احتمال شکستن دارد/ دوما اینکه مخزن اگزوز از عقب کاملا مشخص است/
    • اسی IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
      0 0
      گل گفتی
  • مجید IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    کسانی که برای مصرفشون میخرن بدردشون میخوره برای فروش وسود نه بازار نداره مشتری هم نداره
  • سعید IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    وقت بخیر،چه افزایش تولیدی چ درصدی،فروردین تکمیل وجه شدم هنوز هیچ خبری نیست ،نه شرکت جوابگو هست نه نمایندگی،زنگ میزنم برای پیگیری مسخره بازی در میارن میگن برو شکایت کن..
  • امپراطور IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    0 0
    خداییش کم با اعصاب این مردم بازی کنید گناه دارن ؛برید ببینید تو کشورهای دیگه خودروهای روز دنیا را با التماس می‌فروشند ؛سایپا هم که جدیدن فاز مرسدس بنز برداشته
  • Mt IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    منم شاهین نوشتم درسته دوماه تاخیر خورده ولی هم فاکتور شده هم پلاک امروزم تماس گرفتم گفتن دادیم بارگیری یکی دو روز دیگه میرسه تماس میگیریم بیاین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =