کد خبر: 246110
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

گیربکس را همه می شناسند می دانند که جزو حیاتی ترین بخش های خودرو می باشد. در عین حال تصور خرابی آن برابر است با یک هزینه هنگفت چرا که هم هزینه تعمیر آن بالاست و هم هزینه تعویض و خریدن یک گیربکس جدید. بنابراین خدا نکند که گیربکس خودرویی خراب شود و نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد. می دانید چه مواردی باعث می شود گیربکس خودرو شما سریع تر خراب شود؟

گاها مشاهده شده است که بر اثر نااگاهی راننده مشکلات کوچکی برای خودرو ایجاد می شود که بی توجهی به آن ها می تواند گیربکس را درگیر کند. حال تصور کنید که دارای یک خودرو خارجی باشید این هزینه چندین برابر خواهد شد چرا که به دلیل تحریم ها واردات قطعات اصلی گیربکس و یا واردات گیربکس اصلی خودرو شما با مشکلات زیادی همراه است.

در این مقاله می خواهیم تنها با دارندگان خودرو رنو صحبت کنیم. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که در زمان انتخاب تعمیرگاه بسیار وسواس به خرج می دهید و خدمات دریافتی شما بسیار مهم است بنابراین این مقاله را از دست ندهید.

تعمیر و سرویس خودرو

یکی از اصول نگهداری از خودرو سرویس در زمان مناسب و تعمیر آن در اولین فرصت می باشد. مادامی که صاحب خودرو از ماشین استفاده می کند اجتناب از اقدامات اولیه مانند سرویس به موقع و برطرف کردن ایرادهای ریز غیر قابل انکار است. رسیدگی مداوم به خودرو باعث می شود یک خودرو سرحال با طول عمر بالایی داشته باشید که حتی در زمان فروش نیز به مشکل برنخورید.

حتما شما نیز می دانید که از ایرادات جزئی را امروز برطرف نکنید می بایست هزینه های چندین برابر برای ایرادات جدید پرداخت کنید. مراجعه به یک تعمیرگاه متخصص و سرویس دوره ای خودرو در زمان معین می تواند از بروز ایرادات ریز نیز جلوگیری کند. گیربکس را در زمان های تعیین شده سرویس کنید و شرایط بهبود آن را فراهم کنید تا مشکلی برای خودرو ایجاد نشود.

بهترین تعمیرگاه گیربکس خودروهای رنو در تهران

بهترین تعمیرگاه رنو در تهران کجاست؟

یک تعمیرگاه خوب در وهله اول می بایست عیب یابی خودرو را به دقیق ترین صورت انجام دهد و این کار می بایست به صورت حرفه ای و در کوتاه ترین زمان صورت گیرد. بسیاری از تعمیرگاه های متخصص برای عیب یابی از دیاگ خودرو استفاده می کنند که به صورت کاملا دقیق ایراد خودرو را مشخص می کند و نیازی به باز کردن دیگر بخش های خودرو نیست.

پیش از مراجعه به هر تعمیرگاهی ابتدا اطلاعات لازم را کسب کنید و بهترین تعمیرگاه ها را برای خودرو خود انتخاب کنید چرا که تعمیرگاه های متخصص دارای گارانتی نیز می باشند و در صورتی که با مشکل مواجه شوید به راحتی می توانید در زمان تعیین شده بدون هزینه مشکل را رفع کنید. اگر دارای خودرو رنو هستید و نیاز به یک تعمیرگاه متخصص دارید پیشنهاد ما ایران رنو می باشد.

مشکلات رایج گیربکس اتومات که باید جدی بگیرید

اشکال به هنگام تعویض دنده: اگر خودرو رنو شما از تعویض دنده امتناع می کند و یا این کار را به سختی انجام می دهد به احتمال زیاد دچار مشکل شده است و می بایست مشکل را بررسی کنید. استفاده از روغن گیربکس نامناسب و یا کم بودن حجم روغن می تواند مسبب این مشکل باشد.

بهترین تعمیرگاه گیربکس خودروهای رنو در تهران

حرارت بیش از حد گیربکس اتومات: کثیفی، سوختگی و یا نبود روغن گیربکس می تواند باعث به وجود آمدن حرارت بیش از حد گیربکس شود. در صورت داغ شدن بیش از حد گیربکس به سرعت به یک متخصص مراجعه کنید.

سر خوردن و یا لغزش گیربکس: از دیگر مشکلات رایج گیربکس اتومات سر خوردن و یا لغزش ان می باشد. با وجود فشار روی پدال گاز اما شتاب خودرو افزایش پیدا نمی کند. این امر باعث فرسایش سریع کلاچ می شود.

صدای داخل گیربکس اتومات: صداهای زوزه مانندی که از گیربکس اتوماتیک به گوش میرسد در نتیجه فرسودگی یاتاقانها یا سایر قطعات چرخان گیربکس بوجود میآید. صدای داخل گیربکس ممکن است حین حرکت وسیله نقلیه با سرعت ثابت یا متفاوت ایجاد شود.

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتومات رنو

خودروهای کمپانی رنو عموماً از کیفیت بالا و استهلاک پایین بهرهمندند. به عبارتی استفاده از قطعات فرانسوی و باکیفیت در این خودروها باعث میشود تا سالها از آنها استفاده کنید اما آسیبی به آنها وارد نشود. با این وجود هر خودرویی بعد از گذشت چند سال، دچار مشکلاتی میشود که بهتر است پیش از وخیم شدن اوضاع، به تعمیر و رفع مشکل بپردازید. یکی از دغدغههایی که ممکن است برای شما به عنوان صاحب یک خودروی ساندرو وجود داشته باشد، انتخاب تعمیرگاه گیربکس مناسب است. برای تعمیر هر خودرو، بهتر است به تعمیرگاه تخصصی آن مراجعه کنید؛ بنابراین پیشنهاد ما به شما تعمیرگاه تخصصی رنو است.

تعمیرگاه "ایران رنو" یکی از بزرگترین تعمیرگاه های رنو در تهران می باشد که متخصص در زمینه تعمیر تمامی گیربکس های دستی و اتومات رنو می باشد. این مجموعه با کادر متخصص و مشتری مدار در سریع ترین زمان مشکل را حل کرده و تجربه خوبی را برای شما به یادگار می گذارد. شما می توانید برای دریافت نوبت و یا دریافت پاسخ سوالات تخصصی خود در ساعات کاری با شماره های درج شده تماس بگیرید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =