کد خبر: 246225
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
امداد خودرو لاماری

پس از معرفی خودرو امداد لاماری توسط شرکت آرین پارس موتور، حالا در اقدامی جدید خودرو لاماری امداد به‌کمک یک استارت‌آپ داخلی در حوزه فناوری هوشمندسازی شده است.

ماشین لاماری امداد که بر پایه خودرو محبوب لاماری ایما به‌روزرسانی و تجهیز شده حالا به‌کمک این شرکت، با اضافه شدن تجهیزات جانبی به نخستین خودرو امدادی هوشمند در ایران تبدیل شده است.

خودرو لاماری امداد هوشمند حالا به ۲ دوربین داشبورد (دش کم) مجهز است که فعالیت‌های انجام گرفته در داخل و همچنین خارج از این خودرو را رصد می‌کند. یک دوربین در سمت چپ داشبورد و روبه‌روی راننده قرار گرفته است تا فعالیت‌ها و اقدامات راننده خودرو امداد را رصد کند و در صورت رخ دادن تخلف از سوی راننده، اطلاعات را در اختیار شرکت ارائه‌دهنده خدمات امدادی لاماری قرار می‌دهد و فعالیت‌ها را کنترل می‌کند.

نخستین امدادخودرو هوشمند ایران

دوربین دوم در کنار آینه وسط و رو به‌جاده تعبیه شده و اتفاقات و سفرهای روزانه خودرو امداد را ثبت می‌کند و هدف از قرارگیری این دوربین‌ها در حقیقت ثبت اطلاعات و اتفاق‌ها در مسیر خدمت‌رسانی خودرو امداد لاماری است و به‌این صورت می‌توان از کیفیت و نحوه ارائه خدمات امدادی به‌خانواده محصولات لاماری اطمینان حاصل کرد.

مشخصات و تجهیزات لاماری امدادی

خودروهای لاماری امداد از نظر فنی مشابه نسخه‌های معمولی لاماری ایما هستند؛ اما شرکت آرین پارس موتور طرح‌های به‌کار رفته در نمای ظاهری خودرو امدادی لاماری ایما را با هماهنگی کامل با هویت بصری برند لاماری طراحی کرده است. همچنین از مدل‌سازی سه بعدی پیشرفته برای تجهیزات داخل کابین استفاده شده است.این خودروها با امکاناتی همچون جامپ‌ استارت، مخزن آب، جک و ابزارهای مورد نیاز برای سرویس‌دهی سریع تجهیز شده‌اند. خودروهای سرویس لاماری نیز به‌زودی به‌خدمات کوییک‌سرویس و سرویس در محل مجهز خواهند شد.

از ویژگی‌های قابل ‌توجه در طراحی این خودرو می‌توان به‌شاخ گوزن در نمای جانبی، شبرنگ‌های زیر سپر جلو و عقب و چراغ‌های هشدار نارنجی بدون آژیر و بلندگو اشاره کرد.

قرار است حدود ۳۲ دستگاه از این خودروهای سرویس بین نمایندگی‌های لاماری در سراسر کشور توزیع شود؛ به‌طوری ‌که هر نمایندگی یک یا دو دستگاه خودرو امدادی داشته باشد تا برای ارائه خدمات به‌مشتریان از آن‌ها استفاده کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

آخرین اخبار