کاسترول

زیرمجموعه روغن‌ساز گروه بریتیش‌پترولیوم یا بی‌پی (BP) متعهد شده است برای محصولاتی که به بازار اروپا عرضه می‌کند، بسته‌بندی جدیدی با رعایت محدودیت‌های جدید قاره‌سبز درنظر بگیرد. عرضه این بسته‌بندی‌های جدید بلافاصله آغاز می‌شود و انتظار می‌رود کل تنوع محصول این برند تا پایان سال جاری میلادی شامل این تغییرات شود.

قوطی‌های پلاستیکی جدید در اندازه‌های نیم‌لیتری، یک‌لیتری، چهارلیتری و پنج‌لیتری عرضه می‌شوند. بسته‌بندی جدید نه‌تنها ظاهری تازه دارد، بلکه در برخی بطری‌ها تا ۲۰درصد پلاستیک کمتری مصرف شده که نشان‌دهنده تعهد کاسترول به مسائل مرتبط با پایداری محیط‌زیست است.

علاوه بر این، بطری‌های جدید در قفسه جمع‌وجورتری قرار می‌گیرند و در مقایسه با قوطی‌های قبلی حمل‌ونقل آسان‌تری دارند. در قوطی‌های پنج‌لیتری، گوشه‌های تیز به برجستگی‌های هوشمندانه‌ای تبدیل شده‌اند که برای استحکام و انعطاف بیشتر درنظر گرفته‌ شده‌اند. شکل کلی قوطی نیز بهینه شده است تا تعداد بیشتری را در پالت‌ها و قفسه‌ها جای دهند.

این تمرکز بر بهینه‌سازی فضا، ازجمله جابه‌جایی دسته در گوشه، به این معنی است که حالا ۲۸ درصد کارتن‌های بیشتر حاوی بطری‌های چهار لیتری می‌توانند روی یک پالت قرار بگیرند.

همین‌طور در مورد بسته‌بندی پنج لیتری نیز ۳۶ کارتن حاوی بطری‌های پنج‌لیتری می‌توانند در یک پالت قرار بگیرند، در حالی که قبلا این تعداد برابر ۲۸ کارتن بود. از سال ۲۰۱۹ بسته‌بندی جدید در چند بازار بین‌المللی کاسترول، ازجمله چین و هند معرفی شدند و این شرکت را قادر ساختند تا ۴ هزار تن پلاستیک کمتری در مقایسه با طرح‌های بطری کوچک قبلی استفاده کند.

در اروپا، انتظار می‌رود بطری‌های جدید سالانه حدود هزار تن پلاستیک را در مقایسه با طرح‌های قبلی بطری‌های کوچک مصرف کنند و انواع قبلی به تدریج جمع‌آوری شوند.

بسته‌بندی بازطراحی‌شده نتیجه تحقیقات گسترده و بازخورد مشتریان است. هدف آنها بهبود تجربه کاربر و درعین‌حال کاهش اثرات زیست‌محیطی است. ظروف جدید با مواد قابل‌بازیافت ساخته و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دوام بیشتری داشته باشند و اطمینان حاصل شود که روانکارهای با کیفیت بالا تا زمانی که به دست مصرف‌کننده برسند، محافظت می‌شوند. طراحی به روز کاسترول شامل سیستم برچسب‌گذاری بصری‌تر است که به مشتریان کمک می‌کند به راحتی محصول مناسب را برای نیازهای خود شناسایی کنند.

این وضوح بخشی از ابتکار کاسترول برای افزایش رضایت مشتری و ساده‌سازی فرآیند انتخاب است. مجموعه‌ای از ویژگی‌ها ازجمله درپوش آشکار با لوگوی برجسته کاسترول و مهر و موم حرارتی برای محافظت از یکپارچگی محصولات و ارائه اطمینان بیشتر به مشتریان مبنی‌بر اینکه بطری‌ها حاوی روغن‌موتورهای اصل کاسترول هستند، درنظر گرفته شده است.

مارک پرکینز، مدیرفروش کاسترول در بریتانیا و ایرلند گفت: «با حرکت به سمت حمل‌ونقل پاک‌تر و صنعت گسترده‌تر به سمت آینده‌ای پایدارتر برای محیط‌زیست، مشتریان خواهان انتخاب‌هایی هماهنگ با این شرایط هستند. بسته‌بندی جدید با هویت برند جدید ما همراه است. این دو در کنار هم کاسترول را به سرمایه‌گذاری در آینده و ایجاد فرصت‌های جدید برای رشد و موفقیت، ضمن برآورده کردن نیازهای متغیر مشتریان را نشان می‌دهند. معرفی بسته‌بندی جدید بخشی از ارائه استراتژی پایداری PATH۳۶۰ کاسترول است که اهدافی را برای کمک به صرفه‌جویی در انتشار زباله، کاهش انتشار کربن و بهبود زندگی درنظر گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =