کد خبر: 246959
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
دایون یوآن هانگ Y۶

این سدان لوکس محسوب می‌شود و طبق پلت‌فرم الکتریکی BHD (Beyond the Horizon of Drive) این برند توسعه یافته است. این پلت‌فرم با همکاری شرکت بوش و هوآوی گسترش پیدا کرده است.

ابعاد یوآن هانگ Y۶ به‌لحاظ طول، عرض و ارتفاع به‌ترتیب به ۵۲۷۰، ۲۰۰۰ و ۱۵۰۰ میلی‌متر می‌رسد و فاصله محوری ۳۱۳۰ میلی‌متری دارد. ظاهر این سدان با ویژگی‌هایی مانند فرم فست‌بک، دستگیره‌های پاپ‌اوت، شیشه‌های بدون قاب و سانروف پانوراما، دوست داشتنی به‌نظر می‌رسد.

در فضای داخلی سدان Y۶ یک فرمان چندمنظوره دوشاخه، صفحه‌کیلومتر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، نمایشگر مرکزی ۱۷‌.۳۸ اینچی با سیستم عامل AliOS که توسط علی‌بابا توسعه یافته و ۲۷ اسپیکر وجود دارد.

دستیار کمک‌رانندگی پیشرفته Yuanhang Y۶ عملکردهایی مانند دستیار ترافیک، کنترل نور تطبیقی، رانندگی بین خطوط و کروزکنترل تطبیقی با برد کامل دارد. صندلی‌های ردیف دوم زاویه ۱۴۵ درجه دارند و همچنین می‌توان صندلی میانی را تا کرد تا به‌جایی برای تکیه‌گاه دست، جالیوانی و صفحه‌نمایش تبدیل شود.

سدان Y۶ در نسخه‌های تک‌موتوره دیفرانسیل‌عقب و دو موتوره تمام چرخ محرک عرضه می‌شود و با پکیج باتری لیتیومی سه‌تایی همراه است.

در نسخه دیفرانسیل‌عقب، یک موتور برقی وجود دارد که ۳۴۰ اسب‌بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. دو نوع ظرفیت باتری ۸۸.۴۲ و ۱۰۰ کیلووات-ساعتی در دسترس است که برد حرکتی آن‌ها به‌ترتیب به ۷۲۰ و ۸۱۰ کیلومتر می‌رسد. شتاب صفر تا صد این نسخه برابر با ۵.۹ ثانیه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =