کد خبر: 247050
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
image-20231129100331-1.jpeg

برند فونیکس، به‌عنوان پیشگام در صنعت خودرو، مفتخر است که حضور خود در صدر طول مدت گارانتی محصولات در بازار خودرو کشور را اعلام کند.

ضمانت محصول، گواهی بر تعهد تزلزل ناپذیر این برند نسبت به کیفیت و رضایت مشتری است. فونیکس با گارانتی طولانی مدت که از همه رقبای بازار خودرو ایران بیشتر است، استاندارد جدیدی را برای قابلیت اطمینان و خدمات پس از فروش تعیین می‌کند.

مدت بی سابقه گارانتی

پرچم‌دار لوکس فونیکس: پیشرو با پکیج 7 ساله / 200 هزار کیلومتر گارانتی

فونیکس از ارائه گارانتی 7 ساله یا 200 هزار کیلومتری برای تیگو 8 پرو پلاگین-هیبرید، تیگو 8 پرو و تیگو 8 پرو مکس خرسند است. این دوره گارانتی طولانی گواهی بر اعتماد فونیکس به دوام، عملکرد و قابلیت اطمینان این خودروهای استثنایی است.

دارندگان تیگو 8 پرو پلاگین-هیبرید، تیگو 8 پرو و تیگو 8 پرو مکس می توانند با خیال راحت از تردد و سفرهای خود لذت ببرند، چرا که می‌دانند فونیکس به پشتیبانی از تجربه رانندگی آنها برای مدت طولانی متعهد است. به عنوان یک امتیاز اضافی، فونیکس یک بسته تعمیر و نگهداری رایگان 5 ساله یا 10 نوبت را ارائه می‌دهد که تجربه بهتری را برای مشتریان رقم می‌زند.

و بیش از این برای تیگو 8 پرو پلاگین-هیبرید:

برای دارندگان محصول پلاگین-هیبرید فونیکس، ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود. باتری تیگو 8 پرو پلاگین-هیبرید نیز تا 7 سال یا 200 هزار کیلومتر از گارانتی فونیکس بهره می‌برد. نکته قابل توجه دیگر در مورد این خودرو، نصب رایگان یک ایستگاه شارژ خانگی از جانب واحد Home Service این برند، در کنار تقدیم یک شارژر همراه به مشتریان است.

تیگو 7 پرو: خودروی خانواده با 5 سال / 150 هزارکیلومتر گارانتی

تیگو 7 پرو، نیز به‌عنوان یک از پرطرفدارهای بازار خوردو، با گارانتی 5 ساله یا 150 هزارکیلومتری عرضه می‌شود. این مدت گارانتی نشان دهنده تعهد فونیکس به ارائه قابلیت اطمینان و آسودگی خاطر درازمدت برای دارندگان این محصول است.

برای تکمیل این گارانتی، فونیکس یک پکیج تعمیر و نگهداری رایگان 2 سال یا 6 نوبت را ارائه می‌دهد. این خدمات پس از فروش جامع تضمین می‌کند که دارندگان تیگو 7 پرو می‌توانند از تجربه رانندگی بی‌نگرانی لذت ببرند، که با پشتوانه تعهد فونیکس به عالی بودن ضمانت می‌شود.

فونیکس FX: روح جوانی با 5 سال / 150 هزارکیلومتر گارانتی

فونیکس اف‌ایکس نیز به‌عنوان محصول آینده‌گرا، اسپرت و جوان‌پسند فونیکس، با گارانتی قابل توجه 5 سال یا 150 هزارکیلومتر ارائه می‌شود که به مالکان اطمینان پایداری در عملکرد خودرو را می‌دهد.

برای افزایش تجربه مالکیت، فونیکس بسته تعمیر و نگهداری رایگان 2 سال یا 6 نوبت را برای فونیکس اف‌ایکس را ارائه می‌دهد. این پشتیبانی جامع پس از فروش تضمین می کند که دارندگان فونیکس اف‌ایکس می‌توانند از تجربه رانندگی خود لذت ببرند با این اطمینان که فونیکس متعهد به رضایت آنهاست.

فونیکس: تعریف مجدد تجربه رانندگی

با این مدت زمان گارانتی بی سابقه و بسته های تعمیر و نگهداری رایگان، فونیکس تجربه رانندگی در بازار خودرو ایران را دوباره تعریف می‌کند. تعهد این برند به کیفیت، دوام و خدمات استثنایی به مشتریان، فونیکس را به عنوان نامی پیشرو در صنعت خودرو متمایز می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

آخرین اخبار