کد خبر: 247074
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۶

آریزو 5 اسپرت

با توجه به تصمیم وزارت صنعت معدن و تجارت، خودرو سازان از اواخر سال 1401 موظف شدند تا تولیدات خود را فقط از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه نمایند. در همین راستا، چند مرحله از سامانه یکپارچه برگزار شد و متقضیان زیادی در این طرح ها ثبت نام کردند. مدیران خودرو نیز به عنوان یکی از بزرگترین خودروساز های کشور، در سامانه یکپارچه شرکت کرد. در این مطلب به تکمیل ثبت نام آریزو 5 (آریزو 5 اسپرت)fl برای احراز شدگان سال 1403 خواهیم پرداخت.

تکمیل ثبت نام آریزو 5 fl (آریزو 5 اسپرت) – احراز شدگان 1403

متقاضیان آریزو 5 fl (آریزو 5 اسپرت) در مرحله دوم سامانه یکپارچه، تا 12 آذرماه 1402 فرصت دارند تا بعد از دریافت پیامک، جهت تکمیل ثبت نام خود به یکی از شعب یا وبسایت خسروانی 193 مراجعه نمایند. بدیهی است در صورت عدم مراجعه در بازه زمانی اعلام شده، ثبت نام باطل خواهد شد.

تکمیل ثبت نام اقساطی آریزو 5 fl (آریزو 5 اسپرت)

احراز شدگان 1403 مرحله دوم سامانه یکپارچه خودرو برای خودروی آریزو 5 fl (آریزو 5 اسپرت)، این فرصت را دارند تا تکمیل ثبت نام خود را با 50 درصد پیش پرداخت به صورت اقساط انجام دهند.

نحوه تکمیل ثبت نام آنلاین

در صورتی که امکان مراجعه حضوری به شعب خسروانی 193 را ندارید و یا ساکن استان های دیگر هستید، میتواند با مراجعه به وبسایت خسروانی ، تکمیل ثبت نام خود را انجام دهید. برای انجام تکمیل ثبت نام، به محض ورود به وبسایت، پاپ آپ تکمیل ثبت نام برای شما نمایش داده میشود و با کلیک بر روی دکمه ثبت نام آنلاین وارد صفحه سامانه یکپارچه مدیران خودرو میشوید. در این صفحه یک فرم چند مرحله ای وجود دارد که با تکمیل آن، تکمیل ثبت نام شما توسط کارشناسان مجموعه خسروانی انجام میشود.

نحوه تکمیل ثبت نام آنلاین

برای تکمیل ثبت نام آنلاین، کافیست به یکی از شعب خسروانی 193 در تهران مراجعه نمایید. آدرس و شماره تماس های خسروانی 193 در ادامه برای شما عزیزان قرار گرفته است:

شعبه مرکزی: استاد معین، خیابان طوس، پلاک 559

شماره تماس:66034660-021

شعبه شریعتی: شریعیت، بالاتر از پل رومی، نبش بنبست حقیقتخواه نمایندگی فونیکس مدیران خودرو

شماره تماس: 22003300-021

شعبه تهرانپارس: تهرانپارس، کنارگذر بزرگراه زین الدین، خیابان وفادار، نبش خیابان اتحاد

شماره تماس: 77040670-021

درباره آریزو 5 fl (آریزو 5 اسپرت)

آریزو 5 fl یا همان آریزو 5 اسپرت، عضو جدید خانواده آریزو میباشد که برای اولین بار از طریق مرحله دوم سامانه یکپارچه عرضه شد. این خودروی جذاب نسبت به نسخه قبلی خود یعنی آریزو 5 توربو، ظاهری عضلانی تر دارد که باعث اسپرت شدن طراحی خودرو شده است. همچنین جلو پنجره کهکشانی آریزو 5 توربو در این ماشین به جلو پنجره آبشاری تبدیل شده است.

همچنین کاهش وزن خودرو، باعث بهبود عملکرد موتور شده است. آریزو 5 اسپرت همانند نسخه قبلی خود از یک موتور 1.5 لیتری بهره میبرد با این تفاوت که قدرت موتور به 147 اسب بخار ارتقا یافته است.

چرا خسروانی؟

مجموعه خسروانی 193، یه عنوان یکی از برترین نمایندگان مدیران خودرو با بیش از 20 سال افتخار خدمتگزاری در صنعت خودرویی کشور این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است تا به صورت غیر حضوری تکمیل ثبت نام خود را انجام دهند. اما چرا باید خسروانی را انتخاب کنیم؟

  • گستردگی شعب در تهران
  • ارسال رایگان خودرو با خودرو بر
  • خدمات پس از فروش حرفه ای
  • تعمیرگاه گرید A
  • انبار قطعات اورجینال
  • مشتری مداری و پیگیری فروش از صفر تا صد
  • خدمات اتو آپ و دیتیلینگ خودرو
  • کارواش رایگان بعد از سرویس های دوره ای
  • امکان شرکت در طرح های نقد، اقساط و جایگزینی
  • بیش از دو دهه سابقه درخشان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

آخرین اخبار