کد خبر: 247239
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
مجلس

سوال تعدادی از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره علت عدم اجرای قانون ساماندهی صنعت خودرو در موضوع واردات خودروهای نو در صحن مجلس اعلام وصول شد.

محمد رشیدی، عضو هیات رئیسه مجلس در نشست علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی موارد اعلام وصولی را به شرح زیر قرائت کرد:

سوال ملی مصطفی نخعی و تعدادی از نمایندگان از وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص علت بی توجهی بانک‌ها به حمایت از تولید و تسهیل دریافت وام در بخش تولید و دیگر سوال ملی علی علیزاده از وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص عدم پرداخت وام‌های اشتغال توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران و علت فروش اجباری بیمه عمر توسط شرکت‌های بیمه بود.

دیگر سوال را جلال رشیدی‌کوچی و تعدادی از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص علت عدم اجرای قانون ساماندهی صنعت خودرو در موضوع واردات خودروهای نو مطرح کرده‌اند.

همچنین حسین حاتمی و تعدادی از نمایندگان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص علت عدم اقدام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اصلاح سامانه رفاه ایرانیان و سامانه دهک‌بندی افراد را مورد سوال قرار داده اند.

عبدالکریم جمیری نیز از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سوالی را درخصوص اینکه چرا فوق‌العاده مناطق عملیات جنگی برای بازنشستگان اعمال نمی‌شود، مطرح کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =