EuroBrake

«EuroBrake» پیشرو در نوآوری فناوری ترمز در سال 2024 به‌آلمان بازمی‌گردد. از 17 تا 19 ژوئن، Rheingoldhalle در ماینز میزبان گردهمایی از رهبران صنعت خواهد بود که پیشرفت‌ها و آینده صنعت ترمز را به‌نمایش می‌گذارد.

FISITA به‌عنوان سازمان‌دهنده درحال حاضر برای رویدادی مملو از دانش و فرصت‌های شبکه‌ای آماده شده است.

بر اساس گزارش‌ها از این نمایشگاه بزرگ ترمز خودرو، قرار است از سیستم‌های جدید ترمز در این نمایشگاه رونمایی شود. همچنین به‌آخرین پیشرفت‌ها در طراحی، مواد و ادغام خودروهای سواری، وسایل نقلیه تجاری و فراتر از آن پرداخته خواهد شد.

سیستم ترمز خودروهای تجاری بخش دیگری از این نمایشگاه خواهد بود. چالش‌های منحصر به‌فرد ترمزهای سنگین، بررسی کارایی، ایمنی و کاهش آلاینده‌ها از جمله مواردی است که در این نمایشگاه به آن پرداخته می‌شود.

قرار است در این بخش نیز شرکت‌ها آخرین فناوری‌های خود را رونمایی کنند. فناوری که سبب افزایش ایمنی خودروهای سنگین می‌شود و کمترین آلایندگی از سیستم ترمز این خودروها ایجاد می‌شود.

اجزا و مواد و فرمولاسیون نسل جدید لنت‌های ترمز بخش دیگری از نوآوری در این نمایشگاه بین‌المللی خواهد بود. آینده اجزای ترمز، از مواد اصطکاکی گرفته تا حسگرها و محرک‌ها در این نمایشگاه به‌نمایش گذاشته خواهد شد.

رویکردهای دوست‌دار محیط‌زیست نیز مساله دیگری است که در این نمایشگاه شاهد خواهیم بود. فناوری‌ها قرار است به‌سمت راه‌حل‌های ترمز پایدار، به‌حداقل رساندن صدا، گرد و غبار و اثرات زیست‌محیطی حرکت کند.

مدل‌سازی و شبیه‌سازی نیز بخش مهم دیگری از این نمایشگاه خواهد بود. پیش‌بینی و بهینه‌سازی عملکرد ترمز از طریق ابزارهای آزمایش مجازی پیشرفته در این نمایشگاه قابل دسترس خواهد بود و جدیدترین سیستم‌های ترمز حمل و نقل ریلی نیز در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

برای افزایش ایمنی و راحتی سرنشینان، از نوآوری‌ها در سیستم‌های ترمز با سرعت بالا و ریل سنگین رونمایی می‌شود. فناوری‌های نوظهور بخش بسیار جذاب این نمایشگاه خواهد بود.

مفاهیم پیشگامانه‌ای در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد. فناوری‌هایی که نحوه توقف ما را تغییر می‌دهد؛ از ترمز احیاکننده تا سیستم‌های کنترل با هوش مصنوعی. به‌گفته مدیران این نمایشگاه، EuroBrake 2024 تنها یک رویداد نیست. بلکه یک کاتالیزور برای آینده ترمز است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =