کد خبر: 247511
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۵
هیوندای

هیوندای قرارداد جدیدی با آندراس میکلسن به امضا رسانده و به توافق جدیدی با دنی سوردو جهت رانندگی در مسابقات قهرمانی رالی جهان در سال ۲۰۲۴ دست یافته است.

این دو راننده باتجربه در کنار اساپکا لاپی وظیفه هدایت هیوندای i20 N WRC را برعهده خواهند داشت. البته میکلسن در کارنامه خود سابقه دوبار قهرمانی WRC2 را دارد.

تری نیویل دارنده ۵ عنوان قهرمانی مسابقات رالی قهرمانی جهان و اوت تاناک قهرمان سال ۲۰۱۹ مسابقات نیز در مسابقات فول تایم هیوندای به رانندگی خواهند پرداخت.

باید گفت میکلسن قبلا با هیوندای همکاری داشته است. البته او با یک وقفه به تیم فولکس‌واگن پیوست و توانست سه پیروزی با ژرمن‌ها به دست آورد. این راننده نروژی قرار بود در سال ۲۰۲۳ به تیم کره‌ای بپیوندد اما درنهایت لاپی وارد میدان شد.

میکلسن در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ عنوان قهرمانی WRC2 را کسب کرد. هیوندای علاوه‌بر امضای قرارداد جدید با میکلسن به یک توافق جدید با دنی سوردو دارنده سه عنوان قهرمانی رالی دست یافته است.

سوردو ۴۰ساله سال آینده یازدهمین فصل خود در رالی را تجربه خواهد کرد. هنوز مشخص نیست هیوندای برنامه خود برای مسابقات فصل آینده را چگونه تنظیم خواهد کرد هرچند انتظار می‌رود میکلسن در اولین رالی فصل در مونت‌کارلو حضور داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =