کد خبر: 247524
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

معرفی بهترین هتل های اطراف حرم در مشهد

شهر مشهد از جمله شهرهایی است که سالانه مسافران و گردشگران زیادی را به خود می‌بیند. این شهر همیشه مملو از هتل‌ها، اقامتگاه‌ها و مسافرخانه‌هایی است که میزبان و پذیرای مسافران و گردشگران این شهر هستند. هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و اقامتگاه‌های بوم گردی و مکان‌هایی که همگی در تلاشند تا اقامتی فوق‌العاده و متفاوت را برای مسافران این شهر رقم بزنند. مشهد هم مانند سایر شهرهای ایران هتل‌های تک ستاره و ۵ ستاره و همینطور اقامتگاه‌های سنتی و بوم گردی در اطراف خود دارد که اقامت در هر کدام از آن‌ها می‌تواند برای شما یک تجربه جدید و متفاوت باشد. ما در ادامه قصد داریم تا به شما بهترین هتل‌های اطراف حرم در شهر مشهد را معرفی کنیم.

هتل‌های درجه یک اطراف حرم

شهر مشهد در اقدامی دوراندیشانه بیشترین و بهترین هتل‌های خود را در اطراف حرم مستقر کرده است. پس قبل از اینکه بلیط هواپیما تهران مشهد را تهیه کنید با ما سفری به هتل‌های اطراف حرم در شهر مشهد داشته باشید تا ضمن آشنایی با هتل‌ها آن‌ها را بهتر شناخته و انتخابی راحت‌تر و آگاهانه‌تر داشته باشید. بیشتر هتل‌هایی که در اطراف حرم تعبیه شده‌اند فاصله کوتاهی تا حرم داشته و دسترسی اولیه و سریعی را برای شما فراهم می‌کنند.

  • هتل لوکس درویشی

معرفی بهترین هتل های اطراف حرم در مشهد

اولین هتل که فاصله بسیار اندکی تا حرم رضوی دارد هتل درویشی مشهد است. هتلی مجلل و ۵ ستاره که در کوتاه‌ترین فاصله از حرم حضرت رضا قرار گرفته و شما تنها با پیاده‌روی کردن چند دقیقه‌ای می‌توانید خودتان را به حرم برسانید. این هتل در ابتدای ورود شما را شگفت زده می‌کند. طراحی داخلی بنا شما را با یک عمارت طراحی شده به سبک کلاسیک روبرو می‌کند که نظیر این را شاید فقط در فیلم‌ها و عکس‌ها دیده باشید.

در این هتل یک آتریوم بزرگ وجود دارد که سبب شده این هتل تنها هتل آتریوم دار شرق کشور باشد. آتریوم به فضای باز میانی گفته می‌شود که در این هتل تبدیل به یک کافه شده است. در هتل درویشی شما ۱۶ نوع سوئیت دارید که در چهار طبقه سوئیت‌ها دسته‌بندی شده‌اند. اتاق‌های ملل، رویال، وی آی پی و اتاق‌های فصل از جمله سوئیت‌های مختلف این هتل هستند. امکانات این هتل نیز به قدری لوکس و بی‌نظیر است که شما را متحیر می‌کنند. در این مجموعه شما با سونای خشک، حمام ترکی، جکوزی، سونای بخار، دوش‌های مختلف اختصاصی، ماساژ و خدمات اسپا روبرو هستید. به عبارتی این هتل برای شما بهترین خاطره سفر از مشهد را رقم خواهد زد.

  • هتل بی‌نظیر مدینه الرضا

معرفی بهترین هتل های اطراف حرم در مشهد

دومین هتل نزدیک به حرم که اقامت فوق‌العاده‌ای را برای شما در نظر گرفته است هتل مدینه الرضا نام دارد. هتلی فوق لوکس و ۵ ستاره که فقط ۱۵۰ متر تا حرم فاصله داشته و شما با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی کردن می‌توانید خودتان را به حرم رضوی برسانید. اتاق‌ها در این هتل شش دسته هستند. اتاق عروس، اتاق کانکت، آپارتمان، سوئیت، اتاق جانباز و مجموعه اتاق‌های عمومی از انواع مختلف اتاق‌های این هتل هستند. از دیگر امکانات مفرح و جذاب این هتل می‌توان به سالن ماساژ، مجموعه آبی مخصوص آقایان، مجموعه آبی مخصوص بانوان و سالن بدنسازی اشاره کرد. ضمن اینکه این هتل تنها هتلی در شهر مشهد است که به رستوران گردان مجهز شده است.

  • هتل قصر طلایی مشهد

اگر به مشهد سفر کردید حتماً در هتل قصر طلایی نیز اقامت کنید. یک هتل بی‌نظیر و متفاوت در اطراف حرم که فاصله کوتاهی تا این مکان داشته و با امکانات متعدد و مختلف رفاهی خود شما را حسابی غافلگیر خواهد کرد. در این هتل ۸ رستوران وجود دارد که با منوهای ایرانی و بین المللی بهترین غذاها و با کیفیت‌ترین خوراک‌ها را برای شما تهیه می‌کنند. این هتل با انواع و اقسام امکانات خود می‌تواند تجربه‌ای عجیب و به یادماندنی از سفر به مشهد را برای شما رقم بزند. همچنین در این هتل امکانات مختلف و متفاوتی مانند سونا، استخر، جکوزی، سالن بدنسازی، انواع و اقسام سالن‌های گردهمایی، همایش و کافه نیز برای رفاه حال گردشگران و مسافران تعبیه شده است.

  • هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس ۲ مشهد نیز در نزدیکی حرم رضوی قرار گرفته و از ۵ ستاره‌های فوق لوکس‌های این شهر است. فاصله اندکی تا حرم داشته و با ۲۵ طبقه خود بهترین و متنوع‌ترین اتاق‌ها و سوئیت‌ها را برای شما در نظر گرفته است. این هتل در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد و با ۲۰۸ سوئیت، واحد، اتاق و همینطور کامل‌ترین امکانات بهترین خدمات را در اختیار مسافران و گردشگران خود قرار می‌دهد. همین امکانات متمایز و ویژه سبب شده این هتل برای بقیه مسافران و گردشگران دوست‌داشتنی و پرطرفدار باشد.

جالب است بدانید فرهنگ‌های مختلفی در معماری و تزیینات این هتل مورد استفاده قرار گرفته‌اند. شما در این هتل می‌توانید سبک‌های مختلف معماری مصری، عربی و ایرانی حتی آفریقایی را مشاهده کنید که البته با در نظر گرفتن سلیقه هر کدام از مسافران و گردشگران و با اخذ هزینه بیشتر، اقامتی جادویی را برای شما رقم می‌زنند. همچنین بد نیست بدانید که در این هتل یک موزه از هنرهای بین المللی نیز قرار دارد که ویترین فرهنگ و هنر هتل الماس 2 تکمیل کننده جاذبه‌های این موزه است.

هتل‌های مشهد برای طرفداران سفر به مشهد

در این مطلب برای شما هتل‌هایی را معرفی کردیم که از بهترین‌ها، لوکس‌ترین‌ها و فوق ستاره‌ترین هتل‌های این شهر هستند و در فاصله اندکی از حرم رضوی قرار گرفته‌اند. ضمن اینکه شما با دسترسی کوتاهی می‌توانید خودتان را از این هتل‌ها به حرم برسانید. همانطور که گفتیم شهر مشهد دومین کلان شهر ایران بعد از تهران است. ضمن اینکه بیشترین حجم گردشگر و مسافر را نیز بعد از تهران به خود اختصاص داده است. به همین دلیل بهتر است قبل از شروع سفرتان با مجموعه‌های گردشگری معتبری مانند اسنپ تریپ همکاری کرده و از خدمات آن‌ها استفاده کنید. این کار کمک می‌کند که شما به راحتی هتل مورد نظر خود را رزرو کنید و از خدمات ویژه هتل، تهیه بلیط و حتی تورهای سفر به شهر مقدس مشهد بهره‌مند شوید، ضمن اینکه با اتاق‌های پر شده هتل‌ها روبرو نبوده و پرخاطره‌ترین سفر به شهر مشهد را تجربه کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =