مجریان گرندتور

جیمز می در گفت‌وگو با رسانه‌ها خبر از احتمال تولید یک برنامه خودرویی جدید توسط سه مجری مشهور دنیای خودرو داد.

اندکی پس از آن‌که تایید شد برنامه گرند تور نیز پس از دو قسمت به‌پایان خود می‌رسد، جیمز می اظهار داشت احتمال تولید یک پروژه دیگر با همراهی جرمی کلارسکون و ریچارد هموند وجود دارد. این مجری کارکشته اخیرا با رادیو «بی‌بی‌سی» گفت‌وگو کرده است. او می‌گوید کار فیلمبرداری آخرین قسمت ویژه گرند تور به‌پایان رسیده و به این ترتیب او «بیکار» شده است.

آخرین قطعات از پازل تور بزرگ

جزئیات زیادی از دو قسمت ویژه گرند تور در دست نیست؛ اما می‌دانیم که یکی از قسمت‌ها در زیمبابوه تصویربرداری شده و سال آینده پخش خواهد شد.

جیمز می خاطرنشان می‌سازد: «ما دو قسمت ویژه از گرند تور را خواهیم داشت که یکی از آن‌ها به‌زودی منتشر می‌شود و قسمت نهایی نیز کمی پس از آن در دسترس خواهد بود؛ اما باید منتظر ماند و دید که در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.»

نکته جالب این‌که جیمز می معتقد است هم‌اکنون زمان بسیار خوبی برای شروع یک پروژه درباره خودروهاست؛ هرچند خودش معتقد است باید برنامه خودرویی جدیدی تعریف شود.

او می‌گوید: «من فکر می‌کنم به‌رغم این‌که به‌پایان گرند تور و همچنین تاپ‌گیر می‌رسیم، هم‌اکنون بهترین زمان برای شروع یک پروژه دیگر است. مواردی همچون آینده خودروهای خودران، قوای محرکه جدید، تغییرات کلی در زمینه خودرو و رانندگی و… سبب شده‌اند هیچ زمانی بهتر از زمان حال برای تعریف یک برنامه خودرویی جدید نباشد. البته باید این برنامه کاملا از نو بازتعریف شود.»

یکی از مجریان گرندتور خبر از تولید محتوای جدیدی داد

احتمال حضور مجری‌های جایگزین در گرندتور

شایان ذکر است یکی از مدیران آمازون در بریتانیا اظهار کرده است تیمش در حال بررسی گزینه‌هایی برای ادامه گرند تور هستند؛ هرچند این کار احتمالا با مجریان جدید انجام خواهد شد.

خوشبختانه کلارکسون، هموند و می برای همیشه از دنیای خودرو خداحافظی نمی‌کنند؛ چراکه آمازون در حال آماده‌سازی فصل ۳ مزرعه کلارکسون است و او قبلا قرارداد ساخت فصل ۴ را نیز امضا کرده است. از طرف دیگر جیمز می همچنان برنامه Our Man In… را خواهد داشت و هموند نیز در کانال دیسکاوری پلاس درباره کسب‌وکار بازسازی خودرو برنامه دارد.

وقتی پروژه‌های شخصی اهمیت یافتند

کلارکسون نخستین کسی بود که به‌صورت رسمی دلیل خود برای کناره‌گیری از این برنامه تلویزیونی نسبتا موفق را اعلام کرد: «کار ما تمام است. من از سال ۱۹۸۹ در حال بررسی خودروهای

مختلف در تلویزیون بوده‌ام. ۳۴ سال! و بعد از سال آینده، دیگر این کار را انجام نخواهم داد.» اما مخاطبان گرند تور حداقل یک فرصت دیگر برای دیدن این تیم ۳ نفره را خواهند داشت.

اعلامیه آن‌ها برای ترک این برنامه مدت کوتاهی بعد از بازگشت آن‌ها از زیمبابوه صادر شد. جایی که آخرین برنامه مخصوص گرند تور ضبط شده و احتمالا در سال آینده پخش خواهد شد.

علاقه‌مندان گرند تور نیز شاید با شنیدن خبر بعدی خوشحال شوند؛ چراکه ظاهرا آمازون قصد دارد بعد از جدایی تیم ۳ نفره، گزینه‌های مربوط به‌احیا یا بازتولید آن به‌شکل‌های دیگری را بررسی کند.

یکی از مدیران آمازون در بریتانیا این موضوع را تایید کرده و تصمیم‌گیری برای آن را به‌بعد از پخش آخرین قسمت گرند تور موکول کرده است.

کلارکسون البته به‌همکاری خود با آمازون ادامه خواهد داد؛ چراکه برنامه دیگر او با نام Clarkson’s Farm برای فصل چهارم تمدید شده است.

گرند تور بعد از اخراج کلارکسون در سال ۲۰۱۵ از تاپ گیر شکل گرفت و سریعا به یکی از محبوب‌ترین و بهترین برنامه‌های با کیفیت آمازون تبدیل شد.

با این حال و بعد از گذشت دو فصل اول، این برنامه نیز به‌سرنوشت تاپ گیر مبتلا شد و نتوانست انرژی و جادوی مخصوص خود را بازتولید کند. با افت بیننده‌ها در هر فصل، گرند تور به‌مجموعه‌ای از برنامه‌ها و قسمت‌های ویژه فصلی یا سالانه تبدیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =