شِل

شل بار دیگر جایگاه خود را به‌عنوان تامین‌کننده پیشرو روانکارها در جهان تثبیت کرد و برای هفدهمین سال متوالی خود را در صدر جدول جای داد. طبق آخرین گزارش کلاین، شل سهم بازار جهانی 11.6 درصد را حفظ کرده است. 

فروش این شرکت تقریبا به‌طور مساوی در سه بخش اصلی آن توزیع شده که به ترتیب شامل 35درصد در خودروهای مصرفی، 33درصد در صنعت و 32درصد در خودروهای تجاری است. این عملکرد متعادل بر حضور متنوع و قوی شل در بازار تاکید دارد.

جیسون وانگ، معاون ارشد شل اشتیاق خود را ابراز کرد و گفت: «حفظ این جایگاه به‌عنوان تامین‌کننده شماره یک جهانی روانکارها گواهی بر تمرکز ما بر ارائه راه‌حل‌های مناسب برای مدیریت روانکاری و حرارت است. هدف ما حمایت از پیشرفت و جلب اعتماد، کارآمدی و پایداری است. در این مسیر کسب‌وکار را هم متحول می‌کنیم. ما نه‌تنها یک تامین‌کننده پیشرو جهانی روانکارهای مدرن هستیم، بلکه در مسیرتکامل برای ارائه محصولاتی پیش می‌رویم که نیاز آیندگان را هم تامین می‌کند.»

سرمایه‌گذاری روی محصولات رده بالا

پیشرو بودن طولانی‌مدت شل به سرمایه‌گذاری مستمر آن در محصولات ممتاز و متمایز نسبت داده می‌شود. برندهای معروفی مانند روغن خودرو سواری شل هلیکس، روغن موتورسیکلت شل Advanc، محصولات کامیونی شل ریمولا و روغن‌های سنگین و صنعتی شل Tellus و Gadus در بسیاری از بازارهای مهم به گزینه اول تبدیل شده‌اند.

شل ازجمله نخستین شرکت‌هایی بود که مجموعه‌ای از روانکارهای خودروهای برقی یا E-Fluids را در سال 2019 عرضه کرد و کارآیی، ایمنی و پایداری پیشرانه خودروهای الکتریکی (EV) را در سطح بین‌المللی افزایش داد.

فراتر از خودروهای برقی؛ شل فعالیت خود را گسترش داده است تا شامل سیالات خنک‌کننده می‌شود. بدین‌ترتیب می‌توان‌گفت این کمپانی مرزهای عملکرد و پایداری‌سازی در صنعت روانکارها را گسترش داده است.

راهکارهای زیست‌محیطی

همسویی اهداف شل برای تبدیل شدن به یک کسب‌وکار انرژی‌محور با انتشار کربن صفر تا سال 2050 در بین تمام فعالان صنعت روانکار باعث شده است این کمپانی نقش مهمی در ارائه راه‌حل‌های پایدارتر ایفا کند.
این تلاش‌ها شامل توسعه بسته‌بندی پایدار، استفاده مجدد و طیف وسیعی از محصولات زیست‌تخریب‌پذیر است که به مشتریان کمک می‌کند ردپای کربن را کاهش دهند. با نگاه به آینده، شل بر حفظ جایگاه خود در بازارها با در کنار قرار داشتن در مسیر نوآوری و انطباق با نیازهای درحال رشد بازار روانکارها متمرکز شده است. استراتژی این شرکت نه‌تنها در جهت پیشروی در بازار روز، بلکه شکل دادن به آینده صنعت روانکارها و راه‌حل‌های مبتنی‌بر مایعات صنعتی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =