خودرورادار، پلتفرم جدید راداری‌ها در بازار خودرو !

راداری‌ها این‌بار به سراغ خودرو رفته‌اند. خودرو رادار، پلتفرم جدید راداری‌ها است، که با استفاده از تکنولوژی توسعه‌یافته با هوش مصنوعی و جزییاتی متناسب با بازار خودرو، از طریق ربات تلگرام و اپ‌لیکیشن، بازار خودرو را رصد می‌کند و آگهی‌های خودرو در سایتهای دیوار، شیپور، باما و ... را در زودترین زمان ممکن برای کاربران خود ارسال می‌کند.

راداری‌ها پیش ازین با ملک‌رادار شناخته شدند. از مشاورین املاک گرفته تا شهروندان خریدار ملک و مستاجرین، به صورت مستقیم یا غیرمستقیم از ملک‌رادار استفاده کرده‌اند. خانواده بزرگی از مشاورین املاک، مدیران دپارتمان‌های ملکی، فعالین بازار ملک و شهروندان، اکنون از کاربران فعال ملک‌رادار هستند.

خودرورادار، پلتفرم جدید راداری‌ها در بازار خودرو !

چرا خودرورادار؟

اگر خریدار خودروی صفر کیلومتر یا کارکرده هستید، و یا در نمایشگاه اتومبیل کار می‌کنید، یا حتی اگر شخصا به‌عنوان کارشناس خرید و فروش خودرو در بازار فعالیت می‌کنید، احتمالا برای پیدا کردن یک خودرو خاص، باید زمان زیادی را صرف جست‌وجو کنید. پایین و بالاکردن صفحات آگهی‌خودرو در پلتفرم‌هایی مثل دیوار، شیپور و باما در موبایل و لپ‌تاپ، سر زدن به نمایشگاهها و نمایندگی‌های خودرو و یا احتمالا پارکینگ‌های شهری خرید و فروش خودرو و... همگی بخشی از فعالیتهای اجتناب‌ناپذیر و مقدماتی شما خواهد بود تا خودرو مورد نظرتان را پیدا کنید. فرآیندی زمان بر و نسبتا پیچیده.

خودرو رادار با ارسال اتوماتیک آگهی‌ها، متناسب با تنظیمات کاربر، این فرآیند زمان‌بر و پیچیده را تا حد امکان سریع و ساده می‌کند. میان‌بری جذاب و دقیق که مسیر شما تا خودرو مورد نظرتان را کوتاه می‌کند و شانس شما برای پیدا کردن بهترین خودرو را افزایش می‌دهد. صرف زمان و انرژی کمتر در زمانه‌ای اینچنین سریع و سیال، کمک می‌کند تا کاربر بتواند گزینه‌های مختلف را با دقت و تمرکز بیشتری بررسی کند و انتخاب بهتری داشته باشد. همچنین خودرو رادار با بهینه‌کردن زمان می‌تواند انتخاب‌های گسترده‌تری پیش روی شما قرار دهد. اگر جست‌وجو برای خودرو زمان کمتری از شما بگیرد، احتمالا برای خرید خودرو می‌توانید به استانهای همجوار هم سر بزنید و سریع‌تر خودروی مناسب و مورد نظرتان را معامله کنید. چه اشکالی دارد، اگر از انتخابتان مطمئن باشید و زمان کافی در اختیارتان باشد، برای خرید خودرو مطلوب یک سری مثلا از تهران به کرج یا از کرج به تهران بزنید و امثال آن.

استفاده فزاینده از هوش مصنوعی در بسیاری از زوایای زندگی، خود گویای همین اهمیت مساله زمان و بهره‌وری است. این الگویی است که خودرو رادار از آن تبعیت می‌کند.

چگونه از خودرو رادار استفاده کنیم؟

خودرو ‌رادار کار خود را با یک ربات تلگرامی سریع، ساده و پاسخگو در تلگرام آغاز کرد. رباتی که ۲۴ ساعته آنلاین است تا با کاربران گفت‌وگو کند و پیام‌های تیم پشتیبانی را برایشان ارسال کند. کاربرانی که به هر دلیل استفاده از تلگرام برایشان مقدور نیست یا دشوار است، می‌توانند از اپلیکیشن تحت‌وب خودرورادار استفاده کنند.

اپلیکیشن تحت وب با استفاده از مرورگر روی تمامی سیستم عامل‌ها به راحتی نصب می‌شود. فرقی ندارد که تلفن همراه شما اندروید است یا از آیفون و سیستم عامل iOS استفاده می‌کنید. حتی ممکن است‌ بخواهید روی لپ‌تاپ و در سیستم‌ عامل ویندوز آگهی دریافت کنید. فقط کافی است مرورگر شما روی موبایل یا لپ‌تاپ شما به روز باشد.

تنوع زیادی از برندها و ویژگی‌های خودرو در تنظیمات کاربران تعبیه شده است تا کمک کند انتخاب‌های کاربران حتی‌الامکان دقیق و بهینه باشد. هر کاربر می‌تواند تا ۲۰ برند مختلف خودرو با جزییات قابل تغییر انتخاب کند. اگر شما هم در استان تهران و البرز دنبال خودرو هستید، بدون اتلاف وقت سری به سایت خودرورادار بزنید. خودرو رادار به زودی خودروهای ثبت شده در سایر شهرها رو هم پوشش خواهد داد.

همین حالا شروع کنید.

خودرورادار، پلتفرم جدید راداری‌ها در بازار خودرو !

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =