امداد خودرو سایپا

طرح خدمات و امداد نوروزی سال ۱۴۰۳ گروه خودروسازی سایپا روز گذشته آغاز شد. طرح امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا تا ۱۴ فروردین ماه ادامه خواهد داشت. در طول مدت اجرای طرح، بیش از ۵۰۰ نمایندگی به ارائه خدمات به مشتریان محترم خواهند پرداخت.

در این خصوص کورش پارسا معین، مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا اظهار کرد: در خصوص امداد نوروزی ما عملیات مان را به دو قسمت تقسیم کردیم. یک مورد بحث امداد تخصصی و یک مورد هم بحث رفتاری.

وی در توضیح این مطلب گفت: در حوزه امداد تخصصی در طول سال ۱۴۰۲ ما توانستیم نرم افزارمان را ارتقا دهیم. همچنین به منظور ارائه خدمات همه جانبه تمام امدادگران ما به دستگاه دیاگ مجهز شدند.

مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا در مورد تعداد ناوگان این شرکت تاکید کرد: در سال ۱۴۰۲ ما صد درصد افزایش ناوگان داشتیم. بخش بزرگی از ناوگان را به خوبی تجهیز کردیم و بخش دیگر هم در دست اقدام است.

پارسا با بیان اینکه شرکت امداد سایپا در بخش آموزش هم اقدامات بسیاری انجام داده است، تصریح کرد: آموزش همواره در دستور کار ما قرار داشته است. در حال حاضر بحث آموزش در مورد خدمات رسانی به خودروهای هیبریدی را در حال انجام شدن داریم. به طور کلی در حوزه تخصصی اقدامات بسیاری انجام شده و در سال آینده نیز این روند ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا در رابطه با بخش دیگر اقدامات این شرکت نیز گفت: در حوزه رفتاری اعتقاد ما این است که اگر خودرو فردی به مشکل برخورد کند در درجه اول بحث امداد تخصصی را نیاز دارد. یعنی نیاز دارد که مشکل خودرو حل شود و به مقصد برسد. اگر مشکل خودرو حل نشود، بحث رفتاری اهمیت پیدا می کند. مهم است که امدادگر رفتار خوبی داشته باشد و همدلی کند و حتی اگر نمی تواند مشکل خودرو را حل کند، فرد امدادخواه را راهنمایی کند تا خودرو به مقصد برسد.

وی افزود: بنابراین بحث رفتاری بسیار اهمیت دارد و اگر امدادگر ما خود ناراضی باشد، چگونه می تواند خدمات خوبی ارائه کند و مردم را راضی کند. طی مدت اخیر ما ۲۰ تا ۳۰ مشکلات بدیهی امدادگران را حل کردیم. سعی کردیم با امدادگران ارتباط بهتری برقرار کنیم. ضمن اینکه این قول را دادیم که تا یک ماه آینده به تمام مسائلی که مطرح کردند رسیدگی کنیم.

پارسا با اشاره به اینکه قرار نیست در سال جاری مانند سال های قبل مچ امدادگر را بگیریم، تاکید کرد: در سال های قبل که همکاران ما به ماموریت می رفتند تا به نوعی امدادگر ما را کنترل کنند. اما امسال تصمیم بر این شد که همکاران با اطلاع قبلی به ماموریت بروند. قرار است همراه امدادگران باشیم نه اینکه مچ گیری کنیم. به عبارتی امسال قرار است همیاری را جایگزین مچ گیری کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

آخرین اخبار