کد خبر: 248498
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
فرهاد طهماسبی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه خودروسازان باید براساس توان تولید خود، در طرح‌های پیش فروش، خودرو به فروش می‌رسانند تا اکنون که زمان تحویل خودرو شده است، بدقول نشوند، گفت: متاسفانه دولت تاکنون اظهارنظر یا اقدام خاصی در این زمینه انجام نداده و این موضوع موجب نارضایتی مردم شده است.

فرهاد طهماسبی درباره تحویل خودروهای پیش فروش شده، گفت: پیش‌فروش خودرو تعهد خودروسازان و وزارت صمت بود، این شرکت‌ها وعده داده بودند که خودروهای پیش فروش‌شده را براساس نوبت‌های زمانی تعیین‌شده به متقاضیان تحویل دهند اما براساس گزارشات رسیده بدعهدی بسیاری در این زمینه صورت گرفته است.

وی افزود: خودروسازان باید براساس توان تولید خود، در طرح‌های پیش فروش، خودرو به فروش می‌رسانند تا اکنون که زمان تحویل خودرو شده، بدقول نشوند.

وی با بیان اینکه خودروسازان در برابر تعهدات خود باید پاسخگو باشند، اضافه کرد: زمان ثبت‌نام معیارهایی برای افراد در نظر گرفته شده بود و در صورتی که اشخاص ذی‌حق شناخته می‌شدند، برای تحویل خودرو اولویت در نظر گرفته می‌شد که متاسفانه اکنون دیده می‌شود خوروسازان نتوانستند پاسخگوی تعهدات خود باشند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: دولت تاکنون متاسفانه اظهارنظر یا اقدام خاصی در این زمینه انجام نداده و این موضوع موجب نارضایتی مردم شده است، دولت باید راهکار شفافی برای عمل به تعهدات خودروسازان پیش‌بینی کند و روش عرضه را اصلاح کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =