گروه ب‌ام‌و با تمرکز بر برقی‌سازی کارخانه «Araquari»، فعالیت‌های خود را در برزیل پیش می‌برد. این حرکت استراتژیک شامل تولید محلی ب‌ام‌و X۵ است که آن را به‌عنوان نخستین خودرو هیبرید-پلاگین ممتازی که در آمریکای جنوبی مونتاژ می‌شود، نشان می‌دهد.

توسعه کارخانه «Araquari» تعهد ب‌ام‌و را برای انطباق و تکامل با تقاضای فزاینده بازار برای خودروهای برقی در برزیل، پس از موفقیت قابل توجه در فروش سال گذشته نشان می‌دهد.

برزیل به‌یکی از کشورهای پیشرو در تولید و استفاده خودروهای برقی تبدیل شده است. خودروهای برقی ۲۵ درصد از کل ترکیب فروش ب‌ام‌و را در سال گذشته در برزیل تشکیل داده‌اند. این روند سبب شده است ب‌ام‌و تولید سالانه کارخانه «Araquari» را تا ۱۰ درصد در سال ۲۰۲۴ افزایش دهد.

این کارخانه برای تولید مدل‌های ICE، PHEV و Flex-fuel که در گروه ب‌ام‌و منحصربه‌فرد هستند، مجهز شده است.

در گروه ب‌ام‌و تولید از تقاضای بازار پیروی می‌کند. سال گذشته، «BMW Group» برزیل به‌رکورد ۲۵ درصد سهم خودروهای برقی در ترکیب فروش دست یافت. علاوه‌بر این، ب‌ام‌و X۵ سومین مدل برتر از کل خط تولید ب‌ام‌و در برزیل بود.

مایکل نیکولایدس، رئیس شبکه تولید و لجستیک در گروه ب‌ام‌و گفت: «اعلام تولید ب‌ام‌و X۵ پلاگین-هیبرید در برزیل اکنون بسیار منطقی است. PHEV ها بخش مهمی از عرضه خودروهای ما در بازار برزیل هستند و خواهند ماند. اکنون برای نخستین بار، ما این فناوری را به‌یک مرکز تولید در آمریکای جنوبی می‌آوریم و متعهد به‌انتقال فناوری تولید این خودروها به برزیل هستیم.»

وی افزود: «کارخانه «BMW Group» در «Araquari» دارای یک خط تولید انعطاف‌پذیر است. من با افتخار می‌گویم که کارخانه «Araquari» تنها تولیدکننده مدل‌های ICE، PHEV و Flex-fuel در کل شبکه تولید «BMW Group» خواهد بود. بسته به‌تقاضای بازار، می‌توانیم در مدت‌زمان کوتاهی آماده تولید مدل‌های هیبرید یا الکتریکی شویم. در مرحله بعدی، خودروهای PHEV و ICE را در یک خط می‌سازیم.»

از زمان آغاز به‌کار «Araquari» در سال ۲۰۱۴ تاسیسات آن جزو استراتژی ب‌ام‌و در برزیل بوده است. این کارخانه که در ایالت سانتا کاتارینا واقع شده است، شامل یک کارخانه بدنه، کارخانه رنگ، مونتاژ و فرآیندهای کیفیت و لجستیک، همراه با یک دفتر مهندسی گروه ب‌ام‌و است.

افزایش برنامه‌ریزی‌شده در تولید و بالا بردن توان و کیفیت عملکرد نیروی کار بر تعهد ب‌ام‌و برای ایجاد یک مرکز تولید قوی که قادر به‌تولید طیف متنوعی از مدل‌های خودرو است، تاکید می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =