تایر‌های دانش‌ بنیان بار

پس از معرفی ۵ محصول اختصاصی و کاملا دانش‌بنیان ازسوی گروه صنعتی بارز، حال خبر رسیده است ازابتدای امسال ۸محصول دیگر هم به جمع این سری از محصولات اضافه شده تا در مجموع با ۱۳ تایر در تمام گروه محصولات تولیدی به‌عنوان بزرگ‌ترین تایرساز دانش‌بنیان کشور شناخته شود.

گروه صنعتی بارز با رویکرد دانش‌محور و توجه به اصول تحقیق‌وتوسعه و نوآوری خود در سال‌های اخیر توانسته است یکی از نقش‌آفرینان فعال در زیست‌بوم نوآوری با هدف عمق‌بخشی به اقتصاد دانش‌بنیان باشد.

در ادامه همین روند و به تشخیص کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری ۸ محصول دیگر گروه صنعتی بارز موفق به کسب گواهی دانش‌بنیان شده‌اند. براساس این گزارش تایید این ۸ محصول در کنار ۵ محصول قبلی، سبب شده است بارز دارای بیشترین تعداد محصولات دانش‌بنیان در بین تمام شرکت‌های تایرساز داخلی و تنها شرکت دارنده تاییدیه دانش‌بنیان در تمامی گروه محصولات صنعت تایر باشد.

از بین انواع تایرهای تماما دانش‌بنیان بارز می‌توان به سه طرح مختلف در دو شعاع ۱۷ و ۱۹ اینچ برای شاسی‌بلندها، سه محصول سواری در شعاع‌های ۱۴ و ۱۵ اینچ و همچنین دو تایر در سطح عملکرد بالا یا «High performance» در سایزهای ۱۴ و ۱۵ اینچ در کنار یک طرح با عملکرد فوق‌العاده بالا یا «ultra-high performance» در سایز ۲۲۵ به ۴۵ و شعاع ۱۸ تحت عنوان مدل P685 اشاره کرد.

در بین تایرهای باری-اتوبوسی نیز سه محصول با شعاع ۲۲.۵ در بین محصولات دانش بنیان جدید بارز دیده می‌شوند. در نهایت می‌توان به تایر ۲۴ اینچ TBR بارز اشاره کرد که تحت مدل H862 عرضه شده است.

بر اساس این گزارش با توجه به سیاست‌های اتخاذشده توسط وزارت صمت در راستای توسعه حمل‌ونقل برقی کشور، گروه صنعتی بارز برای نقش‌آفرینی فعال در تکمیل زنجیره ارزش و زیرساخت‌ این نوع حمل‌ونقل از تایر رادیال باری-اتوبوسی بارز با سایز ۲۹۵ به ۸۰ و شعاع ۲۲.۵ که اخیرا تاییدیه دانش‌بنیان را دریافت کرده، در اتوبوس برقی شرکت ایران‌خودرودیزل مورداستقاده قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =