پارالمپیک پاریس

بریجستون با ده‌ها ورزشکار نخبه در سراسر جهان به عنوان شریک المپیک و پارالمپیک  در سراسر جهان همکاری خواهد کرد.

این شرکت در حال تشکیل فهرستی بین‌المللی از سفیران برند تیم بریجستون در مسیر بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ است.

تیم سفیران تیم بریجستون برای پاریس ۲۰۲۴ از ۴۰ورزشکار در ۹ کشور و بیش‌از ۲۰ رشته ورزشی تشکیل شده است. در این گروه ۲۰ مدال‌آور المپیک و پارالمپیک گذشته حضور دارند که مجموعا ۴۶ مدال کسب کرده‌اند.

فهرست سفیران تیم بریجستون شامل مدال‌آوران طلا شامل آدام پیتی (رشته شنا) و شارلوت ورتینگتون (سبک آزاد BMX) از بریتانیا می‌شود. آماندین بوچار (جودو) و مندی فرانسوا-الی (پارا دو و میدانی) از فرانسه؛ مالایکا میهامبو (دو و میدانی) از آلمان؛ جیانمارکو تامبری (پرش ارتفاع) و گرگوریو پالترینیری (شنا) از ایتالیا؛ کوزوکه هاگینو (شنا) از ژاپن؛ سائول کراویوتو (کانو) از اسپانیا و دانیل رومانچوک (پارا دو و میدانی) و سوزانا اسکارونی (پارا دو و میدانی) که از کشور ایالات‌متحده است.

تی‌یری ژوپسن، معاون بازاریابی برند بریجستون گفت: «مفتخریم که با این تیم الهام‌بخش یعنی سفرای ورزشکار که هم در داخل و هم در خارج از زمین ورزش تاثیرگذارند، همکاری می‌کنیم. با افتخار آنها را در مسیر بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ تشویق خواهیم کرد. این افراد نشان می‌دهند آنچه واقعا اهمیت دارد، این است که افراد بدون درنظر گرفتن پیشینه یا توانایی، بهترین عملکرد خود را داشته باشند.»

فهرست ورزشکاران براساس همسویی ارزش‌ها با برند بریجستون انتخاب شده است. داستان‌های شخصی و علایق سفیران تیم بریجستون توسط شرکت با ترکیبی از ابتکارات بازاریابی، رویدادهای کارمندان و مشتریان و فعالیت‌های اجتماعی در سفر به پاریس مورد ارزیابی و تجلیل قرار گرفته است. البته هر ورزشکار حمایت مالی و دسترسی به محصولات این برند را از بریجستون دریافت خواهد کرد.

همچنین بریجستون با استفاده از تخصص خود در صنعت تایر و لاستیک با همکاری کارشناسان، مهندسان و ورزشکاران به پیشرفت عملکرد تجهیزات ورزشی ادامه می‌دهد.

در مرکز فناوری بریجستون واقع در شهر آکرون ایالت اوهایو آمریکا نیز با سفیران ورزشکار هماهنگی‌هایی برای کمک به تیم بریجستون ازجمله چاک آئوکی (راگبی با صندلی چرخدار)، آرون پایک (پارا دو و میدانی) و اسکات باست (پارا دو و میدانی) انجام شده است.

این گروه کاربردهای لاستیکی محصولات را برای استفاده در دستکش، رینگ دست ویلچر، تیغه‌های پروتز، صفحات میخ و بسیاری از موارد دیگر را بررسی کرده‌اند. پشتیبانی بریجستون از بازی‌های المپیک و پارالمپیک با شعار E۸ بریجستون که شامل هشت معیار بریجستون است و با حرف «E» شروع می‌شود (انرژی، محیط‌زیست، کارایی، توسعه، اقتصاد، احساس، سهولت و توانمندسازی) همسو است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =