کد خبر: 45141
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵

در نشست اعضاي کميسيون صنايع و معادن مجلس با مديران خودروسازان بزرگ کشور، زمينه هاي تازه اي از همکاري خودروسازان با مجلس در زمينه کاهش قيمت خودرو ايجاد شد

به گزارش دنیای خودرو مجيد منصوري نماينده مردم لنجان اصفهان در مجلس شوراي اسلامي، در گفت و گو با خبرگزاري موج، با بيان اين مطلب گفت: مجلس از تلاش هاي صورت گرفنه از سوي خودروسازان در کاهش برخي از محصولات توليد داخلي استقبال مي کند.
وي حسن نيت و همكاري خودروسازان با نهادهاي مسؤول از جمله مجلس را مثبت ارزيابي و اظهار كرد: ما به خوبي مي دانيم كه قيمت تمام شده توليد خودرو در ايران به دليل تورم و گراني مواد اوليه بالا است.
عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس افزود: ما از خودروسازان درخواست كرديم كه با مديريت هزينه ها و كاهش هزينه هاي غيرضروري، قيمت تمام شده خودروها به ويژه در برخي از محصولات را كاهش دهند. 
اين نماينده مجلس در عين حال بر اجراي برنامه هاي مناسب براي افزايش بهره وري تاكيد كرد و با اشاره به اينكه مجلس همراهي و مساعدت با صنعت خودروسازي را در دستور كار خود قرار داده است اظهار كرد: مجلس معتقد است خودروسازي در رشد اقتصاد كشور و اشتغال زايي نقش مهم و محوري دارد و همه بايد كمك كنيم تا اين صنعت به سوي آينده اي روشن گام بردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =