کد خبر: 68827
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸

بامداد امروز برند مک لارن جدیدترین مدل خودرو P1 خود را با نام P1 GTR بعد از گذشت 6 ماه از مراحل طراحی دوباره و تست های آیرودینامیک و موتور رونمایی کرد .

به گزارش دنیای خودرو ،بامداد امروز برند مک لارن جدیدترین مدل خودرو P1  خود را با نام P1 GTR  بعد از گذشت 6 ماه از مراحل  طراحی دوباره و تست های آیرودینامیک و موتور رونمایی کرد .  به نظر میرسد که این شرکت برنامه های بیشتری برای این مدل خود و تقویت دوباره آن دارد ، اما آنچه واضح است  ، این مورد است که GTR  بهترین مدل  P1  است که تاکنون رونمایی شده  است . با این وجود که هنوز این مدل به بازار فروش ارائه نشده ، این امر تقریبا قطعی به نظر میرسد که این مدل F1   مخصوص پیست مسابقات طراحی شده و قطعا مجوز عبور و مرور در مناطق مسکونی را دریافت نخواهد کرد . این مدل P1 به لطف دو موتور V8 TWIN TURBO 3.8 LITRE  (789 اسب بخار )، و موتور الکتریکی(  197 اسب بخار ) قدرتی  نزدیک به 1000 اسب بخار تولید خواهد کرد که به همراه وزن پایین این خودرو و باله های  پشتی که در سرعت های بالا با تغییر زاویه خودرو را به سطح جاده میچسباند ، توانایی تبدیل شدن به یکی از بهترین خودرو های سال 2015 چه در مسابقات گرن توریسمو و چه در لی مانز دارد . خبر های بدست آمده از مک لارن حاکی از آن است که این شرکت با مدیریت یکی از مسولان  ارشد بخش طراحی خود به طور متوالی تست های مربوط به این مدل را به امید بهتر کردن طراحی و بالا بردن قدرت GTR در پیست های   Silverstone  و  Catalunya اسپانیا برگذار میکند .

McLaren-P1_GTR1 McLaren-P1_GTR2 McLaren-P1_GTR3 McLaren-P1_GTR4 McLaren-P1_GTR5 McLaren-P1_GTR12 McLaren-P1_GTR11 McLaren-P1_GTR9 McLaren-P1_GTR8 McLaren-P1_GTR7

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =