آئودی می خواهد در آینده به اتومبیل های large premium segment اسپرت تمام الکتریکی که قبلا آقای Georg Kacher مدیر شعبه اروپای تسلا به آن اشاره کرد روی آورد

دنیای خودرو - شرکت آلمانی آئودی طی کنفرانس مطبوعاتی اخیر خود به صحبت درباره برنامه های آینده اش پرداخته است. این شرکت در نظر دارد تا سال 2020 بیش از 2 میلیون دستگاه اتومبیل را تحویل مشتریانش دهد. در این راه برای رسیدن به چنین هدفی آئودی قصد دارد بهره وری را بهبود دهد، از تکنولوژی پیشرفته بهره گیرد و مجموعه اتومبیل هایش را گسترده تر نماید.

audi-r8-e-tron-front-three-quarter

البته پیش از این آقای Dr. Ulrich Hackenberg یکی از مسئولان شرکت آئودی چنین اهدافی را بیان کرده بود. ایشان این موضوع را طی نمایشگاه Los Angeles auto show سال گذشته در صحبت با سایت AUTOMOBILE در میان گذاشته است. در آن نمایشگاه وی هدفش را فضای داخلی بدون دکمه، توربوشارژ الکتریکی و رانندگی بدون سرنشین اظهار داشته است.

او در کنفرانس اخیر آئودی موتور TDI استاندارد با توربو شارژالکتریکی را تایید نمود. البته در سال 2017 اتومبیل A8 می تواند کاملا بدون هیچ سرنشینی رانندگی نماید و از قابلیت پارک خودکار نیز برخوردار است. آئودی طی سال های اخیر تحقیقات بسیاری در زمینه رانندگی بدون سرنشین اتومبیل هایش نمود که یکی از آنها اتومبیل RS 7 بود.

به گزارش دنیای خودرو ، این شرکت همچنین در مورد آینده اتومبیل های کراس اوورش عرضه Q1 را درسال آینده تایید کرد. آئودی افزود که در پایان سال 2016 اتومبیل های Q1 و A4 با ورود مدیر طراحی جدید شرکت یعنی  عرضه می گردند. آئودی در نظر دارد تا اتومبیل های شاسی بلند Q8 را جایگزین Q7 نماید.

کمپانی آلمانی آئودی می خواهد در آینده به اتومبیل های large premium segment اسپرت تمام الکتریکی که قبلا آقای Georg Kacher مدیر شعبه اروپای تسلا به آن اشاره کرد روی آورد. گفته شده اتومبیل Q6 e-tron شایعه شده برپایه Q5 جدید ساخته می شود.

آئودی می گوید برای خودروهای الکتریکی خود شاسی بلندی برپایه پلتفرم MLB 2 با طراحی بی نظیر تدارک دیده است که برخی از آنها را تا پایان سال جاری خواهیم دید.

منبع : automobilemag

[gallery columns="2" ids="71673,71672,71671,71670"]

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

آخرین اخبار