کد خبر: 72396
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۲
مک لارن برروی اتومبیل هایی با ویژگی سبک وزن،آیرودینامیک و هیبریدی تمرکز کرده است

کمپانی مک لارن قصد دارد طی سال های آتی محصولات بسیار قوی تری را طبق برنامه ریزی خود عرضه کند.

دنیای خودرو - کمپانی انگلیسی مک لارن کار خود را با یک تیم فرمول وان آغاز کرده است. این شرکت طی سال های اخیر توانسته بسیار موفق عمل کند و به تولید اتومبیل های سوپر اسپرت پرسرعت بپردازد که مورد استقبال فراوانی قرارگرفتند. از جمله اتومبیل های مشهور این شرکت می توان به McLaren F1 اشاره کرد که بسیار مورد توجه علاقه مندان بوده و حتی در حال حاضر نیز هست.

[caption id="attachment_72397" align="aligncenter" width="600"]مک لارن برروی اتومبیل هایی با ویژگی سبک وزن،آیرودینامیک و هیبریدی تمرکز کرده است مک لارن برروی اتومبیل هایی با ویژگی سبک وزن،آیرودینامیک و هیبریدی تمرکز کرده است[/caption]

گذشته از این اتومبیل ، کمپانی مک لارن قصد دارد طی سال های آتی محصولات بسیار قوی تری را طبق برنامه ریزی خود عرضه کند. طی مصاحبه اخیر آقای Mike Flewitt مدیرعامل McLaren با سایت Car and Driver  ایشان درباره تمرکز مهندسان شرکتش برروی آنچه که برای آینده نیاز می باشد ، صحبت نموده است.

به گزارش دنیای خودرو هم چنین وی اظهار داشته که این کمپانی در ساخت محصولات فعلی خود از ابزارهای متمرکز شده لیزری برای مسیر و خیابان بهره می برد و در سال های آینده این روند متحول خواهد شد.

آقای Mike Flewitt بیان کرد :

"با وجود این که ما در عصر جنگ اسب بخار بوده و در حال حاضر برروی آن مشغول هستیم اما در آینده به آیرودینامیک و کاهش وزن توجه خواهیم کرد."

ایشان افزودند:

" من حس می کنم ما به طور مطلق در لبه تولید قدرت و پیدا کردن راهی برای استفاده هدفمند از قدرت هستیم. برای اینکه اتومبیل ها سرعتشان بیشتر شود باید وزن آنها را کاهش داد و ارتفاعشان را با زمین بسیار کم کرد."

Flewitt می داند که اتومبیل McLaren P1 و خودروی تازه معرفی شده ۶۷۵LT در این زمینه مشکلی ندارند زیرا آنها وزنی سبک داشته و با ویژگی های آیرودینامیکی همراه هستند. با این حال مک لارن قصد دارد همچنان وزن اتومبیل هایش را کاهش داده و به زمین نزدیک تر کند تا شاهد سرعت بیشتری در محصولاتش باشد.

همچنین Flewitt اشاره کرده که نسخه هیبریدی McLaren P1 نیز در راه است .البته مدل های جدیدی دیگری که از نظر عملکرد و قیمت تفاوت دارند و از سیستم هیبریدی برخوردارند برای سال های آتی در نظر گرفته شده است.

با این حساب آینده مک لارن درخشان خواهد بود هرچند مک لارن از اتومبیل های بسیار قدرتمندی بهره مند است اما به کارش ادامه داده و همیشه می خواهد در زمینه اتومبیل های سوپر اسپرت جز برترین ها کمپانی ها محسوب شود.

منبع : motorauthority

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =